Wypowiedzi
-
Dziekuje wszystkim za wypowiedzi w moim przypadku byla uszkodzona przepływka i turbina nie dostawala tyle powietrza co powinna ale po powrocie do kraju zakupilem nowa i wszystko jest jak w najlepszym porządku... Pozdrawiam
-
Taki styl jazdy to nie dla mnie ja auta nie zamulam. O co chodzi z tym N75?
-
Ogolnie to auto normalnie mi odpala nie ma z tym zadnego problemu nawet po kilku dniach tylko to ze zanim zalaczy sie turbina to zamula sie strasznie
-
Kolego mam ESP ale sie nie zapala kontrolka to raczej to odpada. Ale powiem Ci ze na kazdym biegu zanim turbina sie nie zalaczy to muli go i musze redukowac na nizszy bieg. W Austri tankowalem paliwo i powiem Ci ze juz w tedy mi sie to objawilo po 100km, wymienilem tu na miejscu filtr paliwa i to nawet mi troche pomoglo ale i tak nie jest to co bylo martwi mnie to strasznie bo do domu mam ponad 1300km
-
Problem tkwi w tym ze zanim mi sie zalaczy turbina auto bardzo slabo mi sie zbiera w zasadzie bardzo mi sie zamula w czym moze tkwic problem? paliwo? bo tak poza tym nic sie nie dzieje. Obecnie jestem we Wloszech tym autem
-
I problem z glowy czujnik polozenia walu byl uszkodzony i w tej chwili po jego wymianie wszystko wrocilo do normy:) dziekuje za podpowiedzi. Pozdrawiam
-
Ale jak to beda wtryskiwacze to na VAGu tez to pokaze? czy jest jakis czujnik który odpowiada za ta funkcje i mnie o tym po informuje?
-
Witam mam spory problem z silnikiem 1.9tdi 115KM o oznaczeniu AJM
mianowicie nie moge go odpalic, wczoraj zaczal mi szarpac pod czas
jazdy i jak go zgasilem to tak do tej pory nie moge go zapalic,
rozrusznik kreci a auto wogole nie reaguje nawet nie ma oznak zeby
chcialo zapalic! Paliwo dochodzi do filtra i poza niego do listwy
tez a brak jest jakiej kolwiek reakcji, prosze o jakies porady co
moglo sie stac ze nie chce odpalic. Gdzie szukac przyczyny. Pozdrawiam i czekam na porady... -
W zbiorniczku wlasnie mam taki ciemny nalot i kiedys wlasnie musialem dolac troche plynu chlodniczego , czyli co jest tego przyczyna? co mam z tym dalej robic?
-
Chciałbym zapytac o silnik 1.9 tdi 116KM a mianowicie rzecz w tym ze zaczął mi kopcic z pod korka oleju i jak wyjmę bagnet również a słyszałem że to nie najlepiej wróży dla silnika... ale z mocy nic nie spadł poprostu chodzi jak oszalały jak zawsze, co jest przyczyną tego i co mogę z tym zrobic aby tak nie było? proszę o pomoc w tej sprawie. Dziękuje i pozdrawiam
-
Prosił bym o rade na temat tego silnika 1.9 131KM i jego utrzymanie. Pozdrawiam