Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Moim zdaniem tworzenie bogatej oferty ma sens tylko przy zamknietych przetargach (2-4 agencje). Inaczej jak sam napisaleś - loteria
-
W jakiej wersji AIRa? Moze sie nie znam ale to raczej kwestia jaką wersją runtime`u odpalasz.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Multigry MMOG
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Multigry MMOG
-
Jedna nieprzespana noc i powstało: http://www.sendspace.pl/file/c0ec2d0e2de536f78f61770
komentarze mile widziane -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Jestem odpowiedzialny za rentowność 3 funkcjonujących gier MMO (fantasy RPG, manager piłkarski, kosmiczna gra akcji) i jednoznacznie mogę stwierdzić, że najlepszym źródłem czerpania dochodów z gier są płatne funkcjonalności dla graczy. W żadnym z tytułów, którymi zarządzam nie sprawdziły się -teoretycznie- reklamy. Piszę teoretycznie, gdyż symulacje na podstawie analiz ruchu wykazały kiepską efektywność, a same reklamy finalnie nigdy nie zostały umieszczone. Dlaczego tak jest?
- bardzo niski stosunek UU do wszystkich internautów odwiedzających stronę gry.
- wąska i mało atrakcyjna (poza managerem piłkarskim) grupa graczy.
- niekompatybilna forma reklamy w grze ze standardami reklamowymi:.
Jedynym plusem jest spora podatność na reklamę jeżeli ta jest w odpowiedniej formie (gra przyciąga więcej uwagi internauty, gdy reklama jest np. pomiędzy poziomami gry).
Pozdrawiam