Samuel Ziarkowski

Quality Management System Specialist, The TJX Companies, Inc.
Święta Katarzyna, Województwo dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office VBA Adobe Illustrator Adobe InDesign Adobe Photoshop Umiejętności interpersonalne Komunikacja korporacyjna Kontrola jakości Systemy zarządzania jakością Kreatywne rozwiązywanie problemów Adobe Creative Cloud Redakcja tekstu, tłumaczenie podejmowanie samodzielnych decyzji nadzór nad dokumentacją kontrola dokumentacji procesowej sporządzanie dokumentów Kontrola procesów

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Quality Management System Specialist
The TJX Companies, Inc.
- Przegląd i ustalanie priorytetów wpływających żądań; kontakt z kierownictwem w celu uzgodnienia wdrożenia
- Tworzenie dokumentacji QMS
- Tłumaczenie dokumentacji
- Korekcja dokumentacji pod kątem gramatycznym, spójności i jasności przekazu, logicznym przed ostatecznym wdrożeniem
- Rozwiązywanie problemów QMS oraz T&DP związanych z materiałami szkoleniowymi lub procesami
- Regularna i ustrukturyzowana komunikacja z kierownikami działów treningowych w celu uzgodnienia wdrożenia dokumentacji QMS oraz T&DP
- Przegląd i aktualizacja dokumentacji bazując na wdrażanych zmianach w procesie; komunikowanie do T&DP
Logo
Merchandise Coordinator
The TJX Companies, Inc.
- Przeprowadzanie dziennych i cotygodniowych obchodów po liniach procesowych w celu wczesnego wykrycia potencjalnych, problematycznych towarów
- Ścisła komunikacja z działami: zakupów, planowania, finansowym, Standardów Handlowych i dostawcami
- Przeprowadzanie dziennych kontroli 100% na towarach objętych wysoki ryzykiem
- Kontrole losowych zamówień na działach procesowych
- Autydy dostaw oraz raportowanie wyników
- Tworzenie raportów i analizowanie danych na potrzeby działu
- Procesowanie towarów wstrzymanych
- Kreowanie nowych numerów zamowień oraz edycja istniejacych PO

Projekty

GMI Project
Wymiana przestarzałych, fundamentalnych systemów oraz wdrożenie i zapewnienie ciągłości działania nowego środowiska operacyjnego. Zapewnia on dostęp do jednego, usystematyzowanego źródła danych oraz daje możliwośći na dalszy rozwój działalności w różnych departamentach: zakupy, dystrybucja, transport, merchandising
Zakres obowiązków
- Wdrożenie nowych systemów do Centrum Procesowego
- Szkolenie całej załogi, która posiada dostęp do aplikacji
- Zapewnienie pomocy technicznej oraz wsparcia podczas całego procesu wdrażania
- Kontakt z partnerami IT, liderami projektu, zespołem technicznym w przypadku wykrycia nieprawidłowośći
TBM Kaizen
Projekt miał za zadanie zmiane globalnego procesu przetwarzania towaru typu TBM. Miało to na celu zwiększenie efektywności, szybkości oraz dokładności procesowania towaru mając na względzie wszystkie standardy handlowe i jakościowe jakie zakłada firma.
Zakres obowiązków
- Wdrożenie uzgodnionych zmian i propozycji do istniejącego procesu
- Ścisła wspołpraca z działami: planowania, zakupów z innymi Centrami Procesowymi oraz kierownikami projektu
- Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników procesowych, kierownictwa oraz zespołu MC
- Zaprojektowanie strefy procesowania TBM

Szkolenia i kursy

Six Sigma White Belt, Six Sigma Yellow Belt

Edukacja

Logo
Fizjoterapia, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Logo
Fizjoterapia, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczna we Wrocławiu

Zainteresowania

Gra na gitarze elektrycznej, snowboard, słychanie muzyki, paintball, laser tag, survival, militaria, gry komputerowe, nowe technologie, aplikacje Adobe, VBA, pakiet Microsoft Office, motoryzacja