Umiejętności
Atlassian JIRA
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Project Management
Zarządzanie IT
Obsługa klienta
Analiza danych
System Windows
Koordynacja projektu
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie usługami IT
Zarządzanie usługami
Trudny klient
Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
wsparcie klienta
weryfikacja danych
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator kontraktów serwisowych
- Koordynacja kontraktów serwisowych
- Prowadzenie i udział w projektach IT
- Zarządzanie usługami realizowanymi dla klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi
- Rozliczanie wykonanych usług (zlecanie fakturowania usług, rozliczanie części)
- Opracowywanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących jakość oraz terminowość usług serwisowych
- Tworzenie instrukcji/procedur operacyjnych oraz technicznych
- Mierzenie i raportowanie kluczowych parametrów usług zdefiniowanych w umowach
- Kontakt z klientem, utrzymywanie relacji z klientami (w tym wizyty w siedzibie Klienta)
- Prowadzenie spotkań z klientami
- Weryfikację i nadzór nad urządzeniami Klientów, stanu puli urządzeń rezerwowych oraz utrzymywanie jej na odpowiednim poziomie ilościowym i jakościowym
- Współpraca z serwisami zewnętrznymi, kontrola etapów i czasu wykonywania napraw
- Współpraca z innymi działami firmy
- Prowadzenie i udział w projektach IT
- Zarządzanie usługami realizowanymi dla klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi
- Rozliczanie wykonanych usług (zlecanie fakturowania usług, rozliczanie części)
- Opracowywanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących jakość oraz terminowość usług serwisowych
- Tworzenie instrukcji/procedur operacyjnych oraz technicznych
- Mierzenie i raportowanie kluczowych parametrów usług zdefiniowanych w umowach
- Kontakt z klientem, utrzymywanie relacji z klientami (w tym wizyty w siedzibie Klienta)
- Prowadzenie spotkań z klientami
- Weryfikację i nadzór nad urządzeniami Klientów, stanu puli urządzeń rezerwowych oraz utrzymywanie jej na odpowiednim poziomie ilościowym i jakościowym
- Współpraca z serwisami zewnętrznymi, kontrola etapów i czasu wykonywania napraw
- Współpraca z innymi działami firmy
Szkolenia i kursy
ITIL(R) Foundation
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Instrumenty klawiszowe
Inne
Prawo jazdy kat. B