Sabina Zuch -Cieślik

Kupiec Tesco Polska sp z.o.o.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Dobra organizacja pracy praca pod presją czasu znajomość języka angielskiego samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków kreatywność i otwartość na nowe doświadczenia

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Lotos Paliwa Sp. z o.o.
koordynator sprzedaży międzynarodowej i usług dodanych
Lotos Paliwa Sp. z o.o.
Manager ds. obsługi Klientów flotowych (karty paliwowe)
• pozyskiwanie nowych klientów dla projektu kart krajowych lub/i międzynarodowych, na terenie Polski Pd-zach w ramach założonego budżetu
• kontrola płatności klientów
• monitorowanie stopnia wykorzystania limitu/linii kredytow-ego/-ej Klientów
• bieżąca współpraca ze kierownikami i ajentami stacji paliw
• współpraca z firmą ubezpieczającą należności Klientów
• opieka nad dotychczasowymi klientami
• droga raportowania: bezpośrednio do Kierownika Działu Floty.
Lotos Paliwa Sp. z o.o.
Koordynator d/s sprzedaży międzynarodowej
• koordynacja procesu zwrotu zagranicznego podatku VAT z transakcji realizowanych przez klientów flotowych firmy Lotos Polska na terenie UE.
• aktualizacja i rozbudowa portfela usług dodanych, dostępnych dla klientów posiadających międzynarodową kartę flotową Lotos/Esso Card
• droga raportowania: Szef Sprzedaży Międzynarodowej, Kierownik Działu Floty
Slovnaft Polska
Kupiec artykułów niepaliwowych
• całokształt obrotu niepaliwowego na stacjach benzynowych,
• implementacja strategii korporacyjnej grupy MOL – Slovnaft w kategorii produktów niepaliwowych w Polsce,
• nadzór nad wykonaniem budżetu obrotowego i marżowego,
• negocjacje handlowe (Coca – Cola, Pepsi – Cola, Lechia-Beiersdorf, Carix, Unilever, Scholler, Milo, Philip Morris, BAT, Maspex, Kolporter, Lindt)
• koordynacja i nadzór nad otwarciami nowych stacji (zatowarowanie i rozruch)
• współpraca przy tworzeniu kampanii reklamowych (marki, produktów) i projektów sieciowych akcji promocyjnych
• bieżąca współpraca z ajentami stacji i partnerami franchisingowymi
• zarządzanie zespołem 30 osobowym (personel kierowniczy stacji)
• kształtowanie cen produktów paliwowych i nie paliwowych w odniesieniu do strategii firmy i działań rynkowych konkurencji
• droga raportowania: bezpośrednio do Szefa Działu Detalicznego na Polskę i tym samym Vice Prezesa Zarządu Slovnaft Polska S.A.
Ahold Polska
analityk i i koordynator sprzedaży działu art. przemysłowych
• analiza oferty produktowej pod kątem wyników sprzedaży dla poszczególnych sezonów i działów
• opracowywanie raportów wyników sprzedaży po każdym sezonie w odniesieniu do ofert konkurencji i ofert z minionych sezonów (zestawienia wyników)
• bieżąca kontrola poziomu konkurencyjności cen półkowych i promocyjnych
• analiza i raportowanie wyników (wielkość obrotu, zysk, wielkość stoku, jego rotacja) promocji i regularnej oferty
• analiza rotacji podstawowego asortymentu i generowanych zysków
Logo
Kupiec art przemysłowych (zabawki, szkoła, małe AGD)
Ahold Polska, Kraków
• realizacja zaplanowanego budżetu w kategorii obrotu i wykonanej marży,
• stała aktualizacja i optymalizacja istniejącej bazy asortymentowej, w tym kontrola aktualnych stanów magazynowych (wielkość zapasów, rotacja stoku)
• zarządzanie asortymentem pochodzącym z importu własnego,
• opracowywanie i zarządzanie ofertami promocyjnymi i sezonowymi,
• negocjacje handlowe z dostawcami (roczne i bieżące) firmy Lego, Hasbro, Matel, Axiom, Top – 2000, Mercator, Donau, Herlitz, BIC, Mista, Brio, Trefl, Duni.
• otwarcia nowych hiper- i supermarketów,
• analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• droga raportowania: Szef Grupy Asortymentowej, Dyrektor Działu Handlowego Non-food
Ahold Polska
Dział Marketingu - specjalista d/s marketingu
• realizacja budżetu marketingowego,
• działania wspomagające i wzmacniające sprzedaż (akcje promocyjne, programy lojalnościowe, kampanie ogólno-sieciowe, umacniające wizerunek firmy na rynku, świadomość i rozpoznawalność jej marki przez klientów)
• monitoring cen, analiza wyników sprzedaży artykułów promocyjnych
• współpraca z mediami i agencjami marketingowymi (tworzenie i opracowywanie koncepcji akcji reklamowych oraz wszelkich zewnętrznych materiałów promocyjnych)
Logo
Specjalista d/s ubezpieczeń finansowo-celnych
TUR POLISA SA
• ubezpieczenia finansowo-celne (w tym ubezpieczeniami należności podatkowo-celnych, franchisingowych, kredytu kupieckiego, należności leasingowych, factoringowych, ubezpieczenia wadium, akredytywy, itp.)

Edukacja

Logo
Integracja europejska, studia podyplomowe
Papieska Akademia Teologiczna w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zakupy
Naftownictwo

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Pewna emerytura
Pewna emerytura
Informacje o gwarantowanych emeryturach. Ponadto dane o ofertach, firmach, kontaktach.