Sabina Owczarczyk

NBM OAN
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Negocjacje Reklama online Marketing internetowy Project Management

Doświadczenie zawodowe

Money.pl
Key Account Manager
• przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych online w serwisach Grupy Money.pl
• prowadzenie kampanii displayowych, mailigowych oraz projektów niestandardowych
• optymalizacja i raportowanie skuteczności kampanii
• przygotowywanie raportów na podstawie badań Megapanel PBI/Gemius/Smart AdServer
• prowadzenie szkoleń z adserwera i analizowania wskaźników skuteczności kampanii internetowych
• kompleksowa opieka nad kluczowymi klientami we współpracy
z pozostałymi departamentami firmy
• współpraca z klientami bezpośrednimi oraz sieciami reklamowymi i agencjami
• realizacja targetów sprzedażowych
• przygotowywanie miesięcznych rozliczeń kampanii reklamowych dla serwisów z Grupy Money
Julia Narwojsz (Agiejewa)
Julia Narwojsz (Agiejewa) · współpracownik
wystawiono
Współpraca z Sabiną była czystą przyjemnością, zawsze była pomocna i konkretna. Pełen profesjonalizm, POLECAM!
Groupon
Account Representative
• pozyskiwanie nowych klientów
• wprowadzanie oferty firmy na nowy rynek (Rzeszów) - po 3 miesiącach awans na nowy region (Poznań)
• opieka nad kluczowymi klientami
• przygotowywanie indywidualnych ofert
• monitorowanie przebiegu kampanii
• opieka posprzedażowa
Michał Dubiel
Michał Dubiel · przełożony
wystawiono
Sabina to niesamowita osobowość, rzetelna, zdeterminowana i dążąca do celu.
Doskonały negocjator i doradca, a przy tym piękna kobieta - jednym słowem cud dziewczyna ;)
Paweł Czajka
Paweł Czajka · współpracownik
wystawiono
Rzetelna, konsekwentna, odpowiedzialna to zaledwie kilka pozytywnych cech jakie posiada Sabina. W pracy daje z siebie 110% W pracy jak i poza super koleżanka.
Grupa e-budownictwo.pl Sp. z o.o.
Key Account Manager
• przygotowanie i prowadzenie kampanii internetowych
(głównie kampanii displayowych oraz konkursów)
• optymalizacja i raportowanie skuteczności kampanii
• opieka nad kluczowymi klientami
• pozyskiwanie nowych klientów
• przygotowywanie indywidualnych ofert
• opieka posprzedażowa
MURATOR S.A.
Konsultant ds. Reklamy
• przygotowanie i prowadzenie kampanii w prasie oraz internecie
• monitorowanie kampanii i raportowanie efektów marketingowych
• realizacja indywidualnych planów sprzedaży
• utrzymywanie i zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami
• pozyskiwanie nowych klientów
• negocjacje handlowe
• przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
• opieka posprzedażowa
Logo
Asystentka Prezesa
Art& Media Sp. z o.o. / Mass Media Sp. z o.o.
• stała współpraca z kluczowymi klientami
• współtworzenie planów marketingowych i kampanii reklamowych
• przygotowywanie kosztorysów

Szkolenia i kursy

2012
„Skuteczne kampanie online” (Money.pl)
„Projektowanie kampanii e-marketingowych i ocena ich skuteczności” (Money.pl)
„Kontent i zaangażowanie konsumenta jako klucz do sukcesu w social media / Facebooku”
(International Data Group Poland SA)
„Planowanie kampanii reklamowej w internecie” (International Data Group Poland SA)

2010
„Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Budowanie lojalności i długotrwałych relacji biznesowych” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Negocjacje handlowe” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)

2009
„Skuteczne Techniki Sprzedaży” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Negocjacje handlowe w biznesie” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Myślenie kreatywne” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)

2007
„Komunikacja” (Telbridge Sp. z o.o.)
„Profesjonalna obsługa klienta przez telefon” (Telbridge Sp. z o.o.)
„Profesjonalna sprzedaż przez telefon” (Telbridge Sp. z o.o.)
„Techniki sprzedaży” (Telbridge Sp. z o.o.)

2006
„Telefoniczna obsługa klienta” (PTC Sp. z o.o. dla PLT Sp. z o.o.)
„Jak mówić, by cię słuchano” (PLT Sp. z o.o.)

Edukacja

Logo
Filologia polska, specjalizacje: filmoznawcza i pedagogiczna, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

GRUPOWE ZAKUPY
GRUPOWE ZAKUPY
Zakupy grupowe w Polsce i na świecie. Opinie, informacje, wiadomości.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie