Umiejętności
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Negocjacje
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
• przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych online w serwisach Grupy Money.pl
• prowadzenie kampanii displayowych, mailigowych oraz projektów niestandardowych
• optymalizacja i raportowanie skuteczności kampanii
• przygotowywanie raportów na podstawie badań Megapanel PBI/Gemius/Smart AdServer
• prowadzenie szkoleń z adserwera i analizowania wskaźników skuteczności kampanii internetowych
• kompleksowa opieka nad kluczowymi klientami we współpracy
z pozostałymi departamentami firmy
• współpraca z klientami bezpośrednimi oraz sieciami reklamowymi i agencjami
• realizacja targetów sprzedażowych
• przygotowywanie miesięcznych rozliczeń kampanii reklamowych dla serwisów z Grupy Money
• prowadzenie kampanii displayowych, mailigowych oraz projektów niestandardowych
• optymalizacja i raportowanie skuteczności kampanii
• przygotowywanie raportów na podstawie badań Megapanel PBI/Gemius/Smart AdServer
• prowadzenie szkoleń z adserwera i analizowania wskaźników skuteczności kampanii internetowych
• kompleksowa opieka nad kluczowymi klientami we współpracy
z pozostałymi departamentami firmy
• współpraca z klientami bezpośrednimi oraz sieciami reklamowymi i agencjami
• realizacja targetów sprzedażowych
• przygotowywanie miesięcznych rozliczeń kampanii reklamowych dla serwisów z Grupy Money
Account Representative
• pozyskiwanie nowych klientów
• wprowadzanie oferty firmy na nowy rynek (Rzeszów) - po 3 miesiącach awans na nowy region (Poznań)
• opieka nad kluczowymi klientami
• przygotowywanie indywidualnych ofert
• monitorowanie przebiegu kampanii
• opieka posprzedażowa
• wprowadzanie oferty firmy na nowy rynek (Rzeszów) - po 3 miesiącach awans na nowy region (Poznań)
• opieka nad kluczowymi klientami
• przygotowywanie indywidualnych ofert
• monitorowanie przebiegu kampanii
• opieka posprzedażowa
wystawiono
Sabina to niesamowita osobowość, rzetelna, zdeterminowana i dążąca do celu.
Doskonały negocjator i doradca, a przy tym piękna kobieta - jednym słowem cud dziewczyna ;)
Doskonały negocjator i doradca, a przy tym piękna kobieta - jednym słowem cud dziewczyna ;)
Konsultant ds. Reklamy
• przygotowanie i prowadzenie kampanii w prasie oraz internecie
• monitorowanie kampanii i raportowanie efektów marketingowych
• realizacja indywidualnych planów sprzedaży
• utrzymywanie i zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami
• pozyskiwanie nowych klientów
• negocjacje handlowe
• przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
• opieka posprzedażowa
• monitorowanie kampanii i raportowanie efektów marketingowych
• realizacja indywidualnych planów sprzedaży
• utrzymywanie i zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami
• pozyskiwanie nowych klientów
• negocjacje handlowe
• przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
• opieka posprzedażowa
Szkolenia i kursy
2012
„Skuteczne kampanie online” (Money.pl)
„Projektowanie kampanii e-marketingowych i ocena ich skuteczności” (Money.pl)
„Kontent i zaangażowanie konsumenta jako klucz do sukcesu w social media / Facebooku”
(International Data Group Poland SA)
„Planowanie kampanii reklamowej w internecie” (International Data Group Poland SA)
2010
„Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Budowanie lojalności i długotrwałych relacji biznesowych” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Negocjacje handlowe” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
2009
„Skuteczne Techniki Sprzedaży” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Negocjacje handlowe w biznesie” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Myślenie kreatywne” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
2007
„Komunikacja” (Telbridge Sp. z o.o.)
„Profesjonalna obsługa klienta przez telefon” (Telbridge Sp. z o.o.)
„Profesjonalna sprzedaż przez telefon” (Telbridge Sp. z o.o.)
„Techniki sprzedaży” (Telbridge Sp. z o.o.)
2006
„Telefoniczna obsługa klienta” (PTC Sp. z o.o. dla PLT Sp. z o.o.)
„Jak mówić, by cię słuchano” (PLT Sp. z o.o.)
„Skuteczne kampanie online” (Money.pl)
„Projektowanie kampanii e-marketingowych i ocena ich skuteczności” (Money.pl)
„Kontent i zaangażowanie konsumenta jako klucz do sukcesu w social media / Facebooku”
(International Data Group Poland SA)
„Planowanie kampanii reklamowej w internecie” (International Data Group Poland SA)
2010
„Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Budowanie lojalności i długotrwałych relacji biznesowych” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Negocjacje handlowe” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
2009
„Skuteczne Techniki Sprzedaży” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Negocjacje handlowe w biznesie” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
„Myślenie kreatywne” (Europejski Fundusz Społeczny dla MURATOR)
2007
„Komunikacja” (Telbridge Sp. z o.o.)
„Profesjonalna obsługa klienta przez telefon” (Telbridge Sp. z o.o.)
„Profesjonalna sprzedaż przez telefon” (Telbridge Sp. z o.o.)
„Techniki sprzedaży” (Telbridge Sp. z o.o.)
2006
„Telefoniczna obsługa klienta” (PTC Sp. z o.o. dla PLT Sp. z o.o.)
„Jak mówić, by cię słuchano” (PLT Sp. z o.o.)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie