Sabina Michalska
Terapeuta zajęciowy
Doświadczenie zawodowe
rejestratorka medyczna
Publiczna Przychodnia Rejonowa
profesjonalna obsługa pacjenta
współpraca z personelem medycznym
obsługa programu medycznego MEDICA
rejestracja pacjentów
telefoniczna obsługa recepcji
umawianie wizyt
przyjmowanie płatności
wprowadzanie kuponów RUM
przygotowywanie dokumentacji medycznej do wizyt domowych
wystawianie L4
archiwizacja kartotek
współpraca z personelem medycznym
obsługa programu medycznego MEDICA
rejestracja pacjentów
telefoniczna obsługa recepcji
umawianie wizyt
przyjmowanie płatności
wprowadzanie kuponów RUM
przygotowywanie dokumentacji medycznej do wizyt domowych
wystawianie L4
archiwizacja kartotek
pracownik obsługi solarium
Solarium ,,STUDIO TROPIKALNE"
obsługa solarium
wiedza dot.trendów urody i fitness
porady pielęgnacyjne
sprzedaż kosmetyków
dbanie o dobry wizerunek firmy
reklama środków opalających
negocjacje z przedstawicielami handlowymi
dbanie o higienę miejsca pracy(dezynfekcja łóżek)
raportowanie-raporty miesięczne
remanenty
wiedza dot.trendów urody i fitness
porady pielęgnacyjne
sprzedaż kosmetyków
dbanie o dobry wizerunek firmy
reklama środków opalających
negocjacje z przedstawicielami handlowymi
dbanie o higienę miejsca pracy(dezynfekcja łóżek)
raportowanie-raporty miesięczne
remanenty
Szkolenia i kursy
grudzień 2010-Szkolenie:skuteczny przedstawiciel handlowy(120h):autoprezentacja, umiejętności efektywnej komunikacji, kreatywne pozyskiwanie klientów, techniki nawiązywania kontaktu z klientem, obsługa telefoniczna klientów, skuteczne negocjacje, zarządzanie własnym czasem pracy, rozwój skuteczności handlowców
czerwiec/lipiec 2010-Szkolenie:pracownik administracyjno-biurowy z elementami kadr i płac(134h)
maj 2010-Szkolenie:kreatywność w biznesie-kreatywne myślenie(30h)
maj 2010-Szkolenie:kreowanie wizerunku w nowoczesnym świecie.Autoprezentacja i wizaż-kluczem do sukcesu
kwiecień 2010-Szkolenie:komunikacja interpersonalna(60h)
wrzesień/listopad 2000-Szkolenie:magazynier-sprzedawca z obsługą kas fiskalnych
czerwiec/lipiec 2010-Szkolenie:pracownik administracyjno-biurowy z elementami kadr i płac(134h)
maj 2010-Szkolenie:kreatywność w biznesie-kreatywne myślenie(30h)
maj 2010-Szkolenie:kreowanie wizerunku w nowoczesnym świecie.Autoprezentacja i wizaż-kluczem do sukcesu
kwiecień 2010-Szkolenie:komunikacja interpersonalna(60h)
wrzesień/listopad 2000-Szkolenie:magazynier-sprzedawca z obsługą kas fiskalnych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Zainteresowania
moda i wizaż
kosmetologia
projektowanie wnętrz
fotografia(obróbki zdjęć)
kosmetologia
projektowanie wnętrz
fotografia(obróbki zdjęć)
Inne
Obsługa komputera: dobra
Microsoft Office(Word,Excel, Internet)
Abobe Acrobat
Medica
Płatnik
Symfonia kadry-płace
Photoshop
Prawo jazdy kat.B.
Microsoft Office(Word,Excel, Internet)
Abobe Acrobat
Medica
Płatnik
Symfonia kadry-płace
Photoshop
Prawo jazdy kat.B.
Grupy
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???