Sabina Buturlak

Dział Współpracy Międzynarodowej, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Cenię sobie punktualność i dobrą organizację pracy Jestem osobą dokładną i rzetelną Zależy mi na jak najlepszym wykonaniu zadania pod jego względem jakościowym i praktycznym Dbam o wizerunek i estetykę przygotowywanych przeze mnie tekstów i dokumentów Zwracam szczególną uwagę na porządek i chronologię tekstów i dokumentów Dobrze radzę sobie w pracy zespołowej Zawsze staram się odnaleźć rozwiązanie kompromisowe Jestem gotowa na pełne zaangażowanie w wykonywaną przeze mnie pracę Doskonale radzę sobie w przeprowadzaniu researchów Posiadam umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresowych Jestem gotowa na poświęcenie dodatkowego czasu na rzecz efektywności pracy zarówno indywidualnej jak i pracy całej grupy Nie mam problemu z uczestniczeniem w wydarzeniach publicznych w charakterze asystentki bądź tłumacza Dbam o kulturę osobistą Jestem osobą kontaktową i nie mam problemu z nawiązywaniem nowych relacji

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Samodzielny referent w Dziale Współpracy Międzynarodowej
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Koordynacja projektu mobilnościowego z programu Erasmus+: współpraca międzynarodowa z ośrodkami partnerskimi zlokalizowanymi w krajach trzecich niestowarzyszonych z programem, w tym Albanii, Białorusi, Brazylii, Gruzji, Kanadzie, RPA, Stany Zjednoczone czy Wietnam. Przygotowanie i złożenie wniosków w rundzie konkursowej o dofinansowanie wyjazdów i przyjazdów studentów (studia i/lub praktyki) i pracowników (wykłady i/lub szkolenia). Raportowanie i rozliczanie realizowanych projektów. Prowadzenie profili Działu Współpracy Międzynarodowej w portalach społecznościowych (Facebook, Instagram). Reprezentowanie Działu Współpracy Międzynarodowej i Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przed gośćmi z zagranicznych uczelni partnerskich. Codzienna współpraca z działem finansowym, działem marketingu, centrum informatycznym, centrum zarządzania projektami. Opieka nad gośćmi zagranicznymi, w wsparcie logistyczne wizyt. Praca przy projektach z programu Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej.
Logo
Koordynator Wrocławskiego Programu Wydawniczego
Strefa Kultury Wrocław
Opieka administracyjna i realizacyjna nad Wrocławskim Programem Wydawniczym. Koordynacja projektu wydawniczego polegająca na przygotowaniu, weryfikacji i prowadzeniu umów wydawniczych zawieranych pomiędzy pracodawcą a kontrahentami (wydanie książek i/lub czasopism). Kontakt z kontrahentami na wszystkich etapach realizacji ww. umów, od momentu ich podpisania do momentu wydania publikacji będącej i wprowadzenia jej na rynek. Opracowanie i koordynacja naborów do programu wydawniczego: przygotowanie regulaminu wraz z załącznikami, współpraca z radcami prawnymi przy sporządzaniu dokumentów, współpraca z działem promocji przy ogłoszeniu konkursu.
Logo
Koordynator pracy artystycznej zespołu teatralnego
Stowarzyszenie Teatr ZAR
Opieka nad międzynarodowym zespołem teatralnym zrzeszającym artystów, aktorów i śpiewaków z Polski i innych krajów świata, m.in. z Włoch, Rosji, Ukrainy, Turcji i Iranu. Koordynacja pracy artystycznej zespołu: stały kontakt mailowy i telefoniczny z grupą, monitorowanie ich udziału w próbach i prezentacjach spektakli i koncertów. Asysta koordynacyjna oraz uczestnictwo w służbowych wyjazdach zagranicznych indywidualnych osób, a także całej grupy. Opieka nad zatrudnionymi w teatrze artystami: pomoc w ubieganiu się cudzoziemców o wizy i zezwolenia na pracę, wsparcie w procesie legalizacji pobytu w Polsce, współudział w spotkaniach w Urzędzie Wojewódzkim i Urzędzie Pracy, pomoc w wypełnieniu odpowiednich wniosków, złożenie ich w odpowiednim miejscu i terminie. Wsparcie w sprawach administracyjnych związanych z zatrudnieniem, ubezpieczeniem i kwestiach logistycznych czy akomodacyjnych na terenie Wrocławia.
Instytut im. Jerzego Grotowskiego
Asystentka dyrektora
Prowadzenie korespondencji krajowej i międzynarodowej w imieniu dyrektora oraz instytucji. Sporządzanie i opieka nad obiegiem oficjalnej korespondencji kierowanej do innych instytucji miejskich, zarówno we Wrocławiu, jak i poza regionem, z uwzględnieniem ich tłumaczenia, korekty i redakcji. Zadania związane z przygotowaniami delegacji: zaplanowanie kalendarza spotkań, organizacja transportu (bilety lotnicze/pociągow), rezerwacja noclegu, wynajem samochodu, promu i innych środków transportu, przygotowanie diet zagranicznych w oparciu o stawki obowiązujące w poszczególnych krajach, przygotowanie materiałów i dokumentów na wyjazd, stworzenie całościowej agendy wyjazdu służbowego. Odpowiedzialność za rozliczenie wyjazdów służbowych. Pośredniczenie między pracownikami a dyrektorem, a także w kontakcie z partnerami projektowymi, np. polskie i zagraniczne szkoły artystyczne (projekty edukacyjne), polskie i zagraniczne instytucje kultury (projekty teatralne). Prowadzenie kalendarza spotkań i wydarzeń.
Instytut im. Jerzego Grotowskiego
Kancelaria Olimpiady Teatralnej Wrocław 2016
Prowadzenie korespondencji z artystami z Polski i ze świata zaproszonymi do udziału w Międzynarodowej Olimpiadzie Teatralnej organizowanej we współpracy z Europejską Stolicą Kultury Wrocław 2016. Sporządzanie i prowadzenie międzynarodowych umów z wykonawcami i partnerami wydarzenia na pokaz spektakli, realizację performansów, koncertów, warsztatów, wykładów i spotkań. Prowadzenie rozmów w kwestii wynajmu przestrzeni u zewnętrznych partnerów wydarzenia. Koordynacja przygotowań do prezentacji spektakli i innych wydarzeń zaplanowanych w ramach festiwalu. Udział w wizytach studyjnych zespołów. Współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za logistyczną opiekę nad zespołami (transporty międzynarodowe i lokalne, zakwaterowanie, opieka nad indywidualnymi gośćmi festiwalu). Współpraca przy rozliczeniu merytorycznym i finansowym projektu.

Projekty

Scena Plastyczna KUL
Osobisty tłumacz i asystentka reżysera teatralnego, prof. Leszka Mądzika
Zakres obowiązków
Prowadzenie korespondencji międzynarodowej i krajowej. Organizacja i udział w wydarzeniach na szczeblu regionalnym (województwo lubelskie), krajowym i zagranicznym (Francja, Niemcy), zarządzanie wydarzeniami, wsparcie w promocji i marketingu.

Szkolenia i kursy

5-7 lipca 2021 M_o_R® Foundation (POWR - Dolnośląscy Liderzy Medycyny)
12-14 lipca 2021 PRINCE2® Foundation (POWR - Dolnośląscy Liderzy Medycyny)

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Katolicki Uniwersytet Lubelski
Logo
Wiedza o Teatrze, licencjackie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja

Zainteresowania

Kierunek less-waste, podróże po Polsce i świecie, rower, basen.

Organizacje

Prezes w Kole Naukowym Teatrologów KUL (2012 - 2015)
W Kole pełniłam funkcję Prezesa. Byłam odpowiedzialna za promocję, rekrutację oraz za sporządzanie raportów z działalności Koła raz do roku.

Inne

2-7 listopada 2015: Prezentacja spektaklu "Bruzda II" w ramach 25-tej edycji festiwalu euroscene Leipzig w Lipsku, w Niemczech. Pełnienie funkcji menedżera wyjazdu, osobistego tłumacza i asystentki reżysera. Aktorka w obsadzie prezentowanej produkcji.

30 czerwca 2015: Prezentacja spektaklu "Bruzda" w Zamościu w ramach 40-tego Zamojskiego Lata Teatralnego. Pełnienie funkcji menedżera wyjazdu, osobistego tłumacza i asystentki reżysera.

26 lipca 2014: Prezentacja spektaklu "Bruzda" w ramach festiwalu teatralnego le Festival des arts sacres Andrei Tarkovski. Pełnienie funkcji menedżera wyjazdu, osobistego tłumacza i asystentki reżysera.

14-20 lipca 2014: Prezentacja spektaklu "Bruzda" w ramach 67-ej edycji festiwalu teatralnego Festival d'Avignon. Pełnienie funkcji menedżera wyjazdu, osobistego tłumacza i asystentki reżysera. Aktorka w obsadzie prezentowanej produkcji.