Umiejętności
Aktywne uczenie się
Android
Psychologia stosowana
CMS
Coaching
Komunikacja
Koordynacja wydarzeń
Copywriting
Strategia kreatywna
Enjoy Working with People
Event Management
planowanie eventów
Facebook
Pisanie tekstów na zlecenie
gromadzenie funduszy
Internet
Zarządzanie
Managing Finances
Managing Media Relations
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Media
relacje z mediami
Wielozadaniowość
Multicultural Education
Multicultural Sensitivity/Awareness
Reklama online
Marketing internetowy
PowerPoint
Prezi
Koordynacja projektu
Project Management
Planowanie projektów
Psychologia
Public Relations
Wystąpienia publiczne
Social Media
Social Media Marketing
Umiejętności społeczne
Budowanie zepołu
Zarządzanie czasem
Szkolenie
Ubuntu
Workshops
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
koordynacja projektów
Events Organisation
Redagowanie tekstów
Komunikacja Marketingowa i Public Relations
Wystąpienia publiczne, szkolenia, prowadzenie prezentacji
Zarządzanie marką / kategorią produktów
Psychologia sądowa
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkoleniowiec, trener, tłumacz
Freelance
Ponad 90 godzin szkoleniowych z zakresu takich tematów, jak:
- Pozyskiwanie funduszy i fundraising
- Zarządzanie czasem i projektami z perspektywy psychoekonomicznej
- Jak dobrze wykorzystać czas
- Public relations i promocja projektów
- Czas start: w czas start!
- Fantastyczny fanpage – o skutecznym zarządzaniu na Facebooku
- Concepts (four corners)
- Social media - what, how, when and what for?
- How appropriately chose effective channels of communication on the Internet
- The positive and negative aspects of social media
- Jak efektywnie zarządzać czasem?
- Social Media
- Dlaczego wciąż za mało kochamy wujka Google?
Tłumaczenia tekstów akademickich
- Pozyskiwanie funduszy i fundraising
- Zarządzanie czasem i projektami z perspektywy psychoekonomicznej
- Jak dobrze wykorzystać czas
- Public relations i promocja projektów
- Czas start: w czas start!
- Fantastyczny fanpage – o skutecznym zarządzaniu na Facebooku
- Concepts (four corners)
- Social media - what, how, when and what for?
- How appropriately chose effective channels of communication on the Internet
- The positive and negative aspects of social media
- Jak efektywnie zarządzać czasem?
- Social Media
- Dlaczego wciąż za mało kochamy wujka Google?
Tłumaczenia tekstów akademickich
Specjalista ds. Public Relations
City
- pozycjonowanie marki i budowanie pozytywnego wizerunku
- opracowanie i wdrożenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej
- zapewnienie spójności działań z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na wszystkich obszarach działania (ATL, PR, CSR)
- szkolenie wstępne pracowników administracyjnych i handlowców z zakresu identyfikacji wizualnej
- wsparcie dla handlowców w zakresie komunikacji wizualnej
- rozwój relacji z partnerami biznesowymi i zarządzanie partnerstwami z obszaru CSR (wsparcie dla instytucji kultury i sportu oraz organizacji realizujących zadania pożytku publicznego)
- realizowanie zadań z obszaru PR w tym nawiązywanie i koordynowanie relacji z mediami, social mediami
- planowanie i egzekucja promocji firmy w mediach (drukowanych, elektronicznych) oraz podczas wydarzeń branżowych
- przygotowanie oraz realizacja konferencji oraz spotkań branżowych
- opracowanie i realizacja wydarzeń firmowych (eventów), całych projektów (budżet, miejsce, pomysł, logistyka, zapytania ofertowe)
- opracowywanie koncepcji kreatywnej materiałów informacyjnych i promocyjnych firmy oraz nadzór nad ich realizacją i produkcją
- opracowanie zgodnej z identyfikacją wizualną firmy brand essence strony internetowej oraz bieżące nią zarządzanie
- przygotowanie koncepcji oraz koordynacja i realizacja bieżącej komunikacji wewnętrznej w firmie
- negocjowanie cen oraz zapytania ofertowe do firm zewnętrznych
- planowanie i zarządzanie bieżącymi wydatkami na cele promocyjne
- planowanie i zarządzanie (jako sponsor, partner, etc.) partnerstwami od strony kontaktów i rozliczeń finansowych
- przygotowanie i opracowywanie newslettera
- realizacja i nadzór strony internetowej
- redagowanie aktualności i sekcji prasowej na stronach www
- zarządzanie treścią oraz przygotowywanie contentu
- opracowanie i wdrożenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej
- zapewnienie spójności działań z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na wszystkich obszarach działania (ATL, PR, CSR)
- szkolenie wstępne pracowników administracyjnych i handlowców z zakresu identyfikacji wizualnej
- wsparcie dla handlowców w zakresie komunikacji wizualnej
- rozwój relacji z partnerami biznesowymi i zarządzanie partnerstwami z obszaru CSR (wsparcie dla instytucji kultury i sportu oraz organizacji realizujących zadania pożytku publicznego)
- realizowanie zadań z obszaru PR w tym nawiązywanie i koordynowanie relacji z mediami, social mediami
- planowanie i egzekucja promocji firmy w mediach (drukowanych, elektronicznych) oraz podczas wydarzeń branżowych
- przygotowanie oraz realizacja konferencji oraz spotkań branżowych
- opracowanie i realizacja wydarzeń firmowych (eventów), całych projektów (budżet, miejsce, pomysł, logistyka, zapytania ofertowe)
- opracowywanie koncepcji kreatywnej materiałów informacyjnych i promocyjnych firmy oraz nadzór nad ich realizacją i produkcją
- opracowanie zgodnej z identyfikacją wizualną firmy brand essence strony internetowej oraz bieżące nią zarządzanie
- przygotowanie koncepcji oraz koordynacja i realizacja bieżącej komunikacji wewnętrznej w firmie
- negocjowanie cen oraz zapytania ofertowe do firm zewnętrznych
- planowanie i zarządzanie bieżącymi wydatkami na cele promocyjne
- planowanie i zarządzanie (jako sponsor, partner, etc.) partnerstwami od strony kontaktów i rozliczeń finansowych
- przygotowanie i opracowywanie newslettera
- realizacja i nadzór strony internetowej
- redagowanie aktualności i sekcji prasowej na stronach www
- zarządzanie treścią oraz przygotowywanie contentu
Specjalista ds. marketingu
Grupa inVette
- wyszukiwanie informacji potrzebnych do promocji marek w internecie
- współtworzenie strategii marketingowej dla klientów
- redakcja tekstów marketingowych
- marketing szeptany
- marketing contentowy
- sporządzanie raportów
- monitoring mediów
- tworzenie baz danych
- współtworzenie strategii marketingowej dla klientów
- redakcja tekstów marketingowych
- marketing szeptany
- marketing contentowy
- sporządzanie raportów
- monitoring mediów
- tworzenie baz danych
Specjalista ds. Social Mediów
Grupa inVette
- przygotowywanie contentu dla profili klientów w mediach społecznościowych
- wyszukiwanie informacji potrzebnych do promocji marek w internecie
- obróbka graficzna zdjęć
- współtworzenie strategii marketingowej dla klientów
- redakcja tekstów marketingowych
- zarządzanie treścią na stronach internetowych w oparciu o system CMS
- marketing szeptany
- sporządzanie raportów
- promocja marek w mediach społecznościowych
- bieżąca pomoc w pracy działu Social Media
- wyszukiwanie informacji potrzebnych do promocji marek w internecie
- obróbka graficzna zdjęć
- współtworzenie strategii marketingowej dla klientów
- redakcja tekstów marketingowych
- zarządzanie treścią na stronach internetowych w oparciu o system CMS
- marketing szeptany
- sporządzanie raportów
- promocja marek w mediach społecznościowych
- bieżąca pomoc w pracy działu Social Media
Członek Zarządu ds. Public Relations
Rada Kół Naukowych UJ
- przygotowywanie contentu na fanpage i stronę internetową
- obróbka graficzna zdjęć
- współtworzenie strategii PR-owej
- zarządzanie treścią na fanpage’ach i stronie internetowej
- redakcja i wysyłka newslettera
- przygotowywanie, wdrażanie i ewaluacja szkoleń
- tworzenie baz danych
- SMS marketing
- bieżąca pomoc w pracy RKN-u
- obróbka graficzna zdjęć
- współtworzenie strategii PR-owej
- zarządzanie treścią na fanpage’ach i stronie internetowej
- redakcja i wysyłka newslettera
- przygotowywanie, wdrażanie i ewaluacja szkoleń
- tworzenie baz danych
- SMS marketing
- bieżąca pomoc w pracy RKN-u
Członek Zespołu ds. Doskonalenia Jakości Kształcenia
Instytut Psychologii Stosowanej UJ
- wdrażanie procedur
- przedstawianie propozycji mających na celu podniesienie jakości kształcenia
- przedstawianie planów działań naprawczych z zakresu jakości kształcenia wraz z harmonogramem ich wdrażania
- ankietowanie studentów i absolwentów
- badanie potrzeb rynku
- wnioskowanie o zmiany w programach kształcenia na bazie uzyskanych wyników ankietowania
- wnioskowanie o dokonanie zmian w sposobach prowadzenia zajęć dydaktycznych w celu uzyskania większej efektywności procesu kształcenia na bazie uzyskanych wyników ankietowania
- opiniowanie propozycji zmian w programach kształcenia
- opiniowanie nowych programów kształcenia z uwzględnieniem potrzeb rynku pracy, wyników monitorowania karier absolwentów, zakładanych efektów kształcenia
- opiniowanie harmonogramu i organizacji zajęć
- przedstawianie propozycji mających na celu podniesienie jakości kształcenia
- przedstawianie planów działań naprawczych z zakresu jakości kształcenia wraz z harmonogramem ich wdrażania
- ankietowanie studentów i absolwentów
- badanie potrzeb rynku
- wnioskowanie o zmiany w programach kształcenia na bazie uzyskanych wyników ankietowania
- wnioskowanie o dokonanie zmian w sposobach prowadzenia zajęć dydaktycznych w celu uzyskania większej efektywności procesu kształcenia na bazie uzyskanych wyników ankietowania
- opiniowanie propozycji zmian w programach kształcenia
- opiniowanie nowych programów kształcenia z uwzględnieniem potrzeb rynku pracy, wyników monitorowania karier absolwentów, zakładanych efektów kształcenia
- opiniowanie harmonogramu i organizacji zajęć
Koordynator ds. konferencji
Instytut Psychologii Stosowanej UJ
- organizowanie konferencji
- wybór gości honorowych i prelegentów
- zamawianie usług, przetargi
- prowadzenie korespondencji
- współpraca z obiektami, podpisywanie kontraktów i negocjowanie cen
- tworzenie budżetu
- opracowywanie strategii promocyjnej i harmonogramów
- fundraising
- współpraca z zewnętrznymi partnerami
- ewaluacja
- wybór gości honorowych i prelegentów
- zamawianie usług, przetargi
- prowadzenie korespondencji
- współpraca z obiektami, podpisywanie kontraktów i negocjowanie cen
- tworzenie budżetu
- opracowywanie strategii promocyjnej i harmonogramów
- fundraising
- współpraca z zewnętrznymi partnerami
- ewaluacja
Rzecznik prasowy
Teatr Remedium UJ
- kształtowanie wizerunku poprzez przygotowywanie i przekazywanie informacji dla mediów
- organizacja i obsługa medialna spotkań zarządu z przedstawicielami mediów
- bieżąca współpraca z interesariuszami w zakresie przepływu informacji
- informowanie opinii publicznej o aktualnych, istotnych wydarzeniach z życia teatru
- monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z zagadnieniami teatralnymi oraz systematyczne przekazywanie materiałów prasowych zarządowi
- gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności teatru
- autoryzowanie przekazywanych do mediów informacji o teatrze
- udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące teatru oraz zapytania ze strony mediów
- współpraca przy przygotowywaniu oficjalnych wystąpień członków zarządu
- monitoring mediów
- organizacja i obsługa medialna spotkań zarządu z przedstawicielami mediów
- bieżąca współpraca z interesariuszami w zakresie przepływu informacji
- informowanie opinii publicznej o aktualnych, istotnych wydarzeniach z życia teatru
- monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z zagadnieniami teatralnymi oraz systematyczne przekazywanie materiałów prasowych zarządowi
- gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności teatru
- autoryzowanie przekazywanych do mediów informacji o teatrze
- udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące teatru oraz zapytania ze strony mediów
- współpraca przy przygotowywaniu oficjalnych wystąpień członków zarządu
- monitoring mediów
Praktykant
Zakład Karny w Tarnowie
- zapoznawanie się z aktami spraw
- przeprowadzanie rozmów z osadzonymi pod okiem psychologa
- udział w obchodach psychologicznych
- udział w Komisji Penitencjarnej z udziałem pracowników oddziału i dyrektora placówki
- pisanie notatek o osadzonych
- porządkowanie dokumentacji sądowej, penitencjarnej i psychologicznej
- prowadzenie zajęć dotyczących profilaktyki alkoholowej, narkotykowej i substancji psychoaktywnych
- praca z osobami uzależnionymi
- przeprowadzanie rozmów z osadzonymi pod okiem psychologa
- udział w obchodach psychologicznych
- udział w Komisji Penitencjarnej z udziałem pracowników oddziału i dyrektora placówki
- pisanie notatek o osadzonych
- porządkowanie dokumentacji sądowej, penitencjarnej i psychologicznej
- prowadzenie zajęć dotyczących profilaktyki alkoholowej, narkotykowej i substancji psychoaktywnych
- praca z osobami uzależnionymi
Szkolenia i kursy
Jak angażować i pozyskiwać innych do współpracy?
Sztuka tworzenia inspirujących prezentacji
Sukces
Korzyści z coachingu na progu kariery zawodowej
PRosto i PRzyjemnie o zarządzaniu projektami PRowymi
Assessing Emotional Abuse in the childhood of offenders
Zarządzanie pracą w zespole międzykulturowym
PRosto i PRzyjemnie o event PR-rze
Ja w pracy, czyli podstawy rozwoju osobistego oraz oczekiwania dzisiejszych pracodawców
Jak rozwijać swoje kompetencje?
Gdzie znajdę pracę, a praca mnie
Crowdsourcing – o sile angażowania twórczego potencjału klienta w działania organizacji
Przemoc w rodzinie. Analiza ryzyka i zapobieganie
Samobójstwo. Analiza ryzyka i zapobieganie
Profilowanie kryminalne nieznanych sprawców przestępstw
Obsługa klienta w pigułce, czyli co warto wiedzieć o Customer Service?
Obsługa skarg, reklamacji, zażaleń
Promote your product in 3 hours
Wprowadzenie do personal brandingu w Social Media
Mail, telefon, face to face - czyli o kontaktach z dziennikarzami
Growth Hacking
Jak Marketing Automation rewolucjonizuje procesy marketingu i sprzedaży?
Content Marketing w social media
Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders from DSM I to DSM V - A Historical and Clinical Perspective
Sztuka tworzenia inspirujących prezentacji
Sukces
Korzyści z coachingu na progu kariery zawodowej
PRosto i PRzyjemnie o zarządzaniu projektami PRowymi
Assessing Emotional Abuse in the childhood of offenders
Zarządzanie pracą w zespole międzykulturowym
PRosto i PRzyjemnie o event PR-rze
Ja w pracy, czyli podstawy rozwoju osobistego oraz oczekiwania dzisiejszych pracodawców
Jak rozwijać swoje kompetencje?
Gdzie znajdę pracę, a praca mnie
Crowdsourcing – o sile angażowania twórczego potencjału klienta w działania organizacji
Przemoc w rodzinie. Analiza ryzyka i zapobieganie
Samobójstwo. Analiza ryzyka i zapobieganie
Profilowanie kryminalne nieznanych sprawców przestępstw
Obsługa klienta w pigułce, czyli co warto wiedzieć o Customer Service?
Obsługa skarg, reklamacji, zażaleń
Promote your product in 3 hours
Wprowadzenie do personal brandingu w Social Media
Mail, telefon, face to face - czyli o kontaktach z dziennikarzami
Growth Hacking
Jak Marketing Automation rewolucjonizuje procesy marketingu i sprzedaży?
Content Marketing w social media
Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders from DSM I to DSM V - A Historical and Clinical Perspective
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
time/project management, event planning, image/visual campaign, travelling, foreign cultures, culture differences, yachting, mountain climbing, public relations, fundraising, marketing, personal development/training, coaching, advertising, Jewish culture and history, Iceland, forensic psychology, criminal law
Organizacje
Samorząd Studentów UJ
Rada Kół Naukowych UJ
Teatr Remedium UJ
Koło Nauk Psychologicznych PRAGMA
GIPS - Grupa Integracyjna Psychologii Stosowanej
Fundusz im. Jana Kochanowskiego
Rada Kół Naukowych UJ
Teatr Remedium UJ
Koło Nauk Psychologicznych PRAGMA
GIPS - Grupa Integracyjna Psychologii Stosowanej
Fundusz im. Jana Kochanowskiego
Inne
Skutecznie wykorzystywanie danych internetowych, czyli o narzędziach w e-marketingu
kwiecień 2016
Wystąpienie (warsztat) na X Ogólnopolskiej Konferencji "W Stronę Zmian"
22 - 24 kwietnia 2016, Kraków
Przeżywanie czasu przez więźniów skazanych za przestępstwa przeciwko mieniu
listopad 2015
Wystąpienie (poster) na VIII Międzynarodowej Krakowskiej Konferencji Psychologii Sądowej
28 - 29 listopada 2015, Kraków
Stosowanie testów projekcyjnych w opiniowaniu sądowym na przykładzie kwestionariusza LAAF
czerwiec 2015
Wystąpienie (referat) na Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dobro dziecka w ujęciu interdyscyplinarnym"
10 czerwca 2015, Toruń
Jak efektywnie zarządzać czasem?
Wystąpienie (warsztat) na IX Ogólnopolskiej Konferencji "W Stronę Zmian"
22 - 24 kwietnia 2015, Kraków
Stosowanie testów projekcyjnych wśród dzieci
Wystąpienie (referat) na Ogólnopolskiej Konferencji "Dziecko - świadek wyjątkowy. Ochrona psychologiczna i prawna dziecka w postępowaniu sądowym"
27 - 29 marca 2015, Kraków
Geek Girls Carrots, czyli kobiety versus nowe technologie
Wystąpienie (poster) na IV Ogólnopolskiej Konferencji "Człowiek Zalogowany"
27 - 28 lutego 2015, Kraków
Perspektywa czasowa w kontekście kulturowym. Polsko-irańskie badania porównawcze
Wystąpienie (poster) na V Ogólnopolskiej Studencko-Doktoranckiej Konferencji Naukowej "Psychodebiuty"
9 - 10 stycznia 2015, Kraków
Narracje przestępcze - diagnoza za pomocą techniki LAAF
Wystąpienie (referat) na XIV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Współczesne modele psychologicznego opiniodawstwa sądowego w sprawach karnych osób dorosłych i nieletnich. Interdyscyplinarność opiniodawstwa"
13 - 14 listopada 2014, Katowice
Czas start: w czas start!
Wystąpienie (warsztat) na VIII Ogólnopolskiej Konferencji "W Stronę Zmian"
11 - 13 kwietnia 2014, Kraków
Fantastyczny fanpage – o skutecznym zarządzaniu na Facebooku
Wystąpienie (warsztat) na VIII Ogólnopolskiej Konferencji "W Stronę Zmian"
11 - 13 kwietnia 2014, Kraków
Profilowanie lingwistyczne - aspekty sądowe
Wystąpienie (poster) na IV Ogólnopolskiej Studencko-Doktoranckiej Konferencji Naukowej "Psychodebiuty"
6 - 7 grudnia 2013, Kraków
Zarządzanie czasem i projektami z perspektywy psychoekonomicznej
Wystąpienie (warsztat) na VII Ogólnopolskiej Konferencji "W Stronę Zmian"
24 - 26 maja 2013, Kraków
Badania wariograficzne w ocenie psychologicznej
Wystąpienie (referat) na III Ogólnopolskim Zjeździe Kół Kryminalistycznych "Ślady pamięciowe i współczesne mechanizmy ich badania"
6 - 8 maja 2013, Kraków
Cyberseks - postępowa idea czy kolejne uzależnienie?
Wystąpienie (referat) na III Studenckiej Konferencji Naukowej "Mechanizmy przestępczości. Psychologiczne aspekty seksualności"
21 kwietnia 2012, Kraków
kwiecień 2016
Wystąpienie (warsztat) na X Ogólnopolskiej Konferencji "W Stronę Zmian"
22 - 24 kwietnia 2016, Kraków
Przeżywanie czasu przez więźniów skazanych za przestępstwa przeciwko mieniu
listopad 2015
Wystąpienie (poster) na VIII Międzynarodowej Krakowskiej Konferencji Psychologii Sądowej
28 - 29 listopada 2015, Kraków
Stosowanie testów projekcyjnych w opiniowaniu sądowym na przykładzie kwestionariusza LAAF
czerwiec 2015
Wystąpienie (referat) na Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dobro dziecka w ujęciu interdyscyplinarnym"
10 czerwca 2015, Toruń
Jak efektywnie zarządzać czasem?
Wystąpienie (warsztat) na IX Ogólnopolskiej Konferencji "W Stronę Zmian"
22 - 24 kwietnia 2015, Kraków
Stosowanie testów projekcyjnych wśród dzieci
Wystąpienie (referat) na Ogólnopolskiej Konferencji "Dziecko - świadek wyjątkowy. Ochrona psychologiczna i prawna dziecka w postępowaniu sądowym"
27 - 29 marca 2015, Kraków
Geek Girls Carrots, czyli kobiety versus nowe technologie
Wystąpienie (poster) na IV Ogólnopolskiej Konferencji "Człowiek Zalogowany"
27 - 28 lutego 2015, Kraków
Perspektywa czasowa w kontekście kulturowym. Polsko-irańskie badania porównawcze
Wystąpienie (poster) na V Ogólnopolskiej Studencko-Doktoranckiej Konferencji Naukowej "Psychodebiuty"
9 - 10 stycznia 2015, Kraków
Narracje przestępcze - diagnoza za pomocą techniki LAAF
Wystąpienie (referat) na XIV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Współczesne modele psychologicznego opiniodawstwa sądowego w sprawach karnych osób dorosłych i nieletnich. Interdyscyplinarność opiniodawstwa"
13 - 14 listopada 2014, Katowice
Czas start: w czas start!
Wystąpienie (warsztat) na VIII Ogólnopolskiej Konferencji "W Stronę Zmian"
11 - 13 kwietnia 2014, Kraków
Fantastyczny fanpage – o skutecznym zarządzaniu na Facebooku
Wystąpienie (warsztat) na VIII Ogólnopolskiej Konferencji "W Stronę Zmian"
11 - 13 kwietnia 2014, Kraków
Profilowanie lingwistyczne - aspekty sądowe
Wystąpienie (poster) na IV Ogólnopolskiej Studencko-Doktoranckiej Konferencji Naukowej "Psychodebiuty"
6 - 7 grudnia 2013, Kraków
Zarządzanie czasem i projektami z perspektywy psychoekonomicznej
Wystąpienie (warsztat) na VII Ogólnopolskiej Konferencji "W Stronę Zmian"
24 - 26 maja 2013, Kraków
Badania wariograficzne w ocenie psychologicznej
Wystąpienie (referat) na III Ogólnopolskim Zjeździe Kół Kryminalistycznych "Ślady pamięciowe i współczesne mechanizmy ich badania"
6 - 8 maja 2013, Kraków
Cyberseks - postępowa idea czy kolejne uzależnienie?
Wystąpienie (referat) na III Studenckiej Konferencji Naukowej "Mechanizmy przestępczości. Psychologiczne aspekty seksualności"
21 kwietnia 2012, Kraków
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
PSYCHOLOGIA SĄDOWA
Śledztwa, dochodzenia, portrety psychologiczne, seryjne morderstwa,
zagadki, pytania i.....
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?