Umiejętności
Call Center
Humans
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Zarządzanie biurem
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kelnerka
Kopalnia Soli "Wieliczka" Trasa Turystyczna Sp. z o.o.
Pracownik Sklpu
Zamawianie towaru i jego rozkładnie , obsługa klienta . Znajomość zasad reklamacji i zwrotów zgodnie z ustawą konsumencką.
wystawiono
Pani Sabina dała się poznać jako bardzo dobry organizator pracy własnej i własnego działu .Z nałożonych zadań służbowych wywiązuje się sprawnie i terminowo. Wyróżnia się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Pani Sabina cieszy się wysokim uznaniem i szacunkiem w środowisku w którym pracuje.Umie właściwie kształtować zasady współżycia społecznego. Swoja bogata wiedze zawodową i doświadczenie chętnie przekazuje pracownikom młodym.
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Praca fizyczna
Inne
Grupy
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.