Umiejętności
Myślenie analityczne, dociekliwość, samokształcenie
Sprawność w operowaniu słowem, inwencja językowa
Ogólne i specjalistyczne tłumaczenia polsko-angielskie
Staranność, rozwaga i nieszablonowość w prowadzeniu różnorodnych projektów
Języki
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
Zarządzanie liczną grupą produktów specjalistycznych, w tym:
Zdobywanie, dostosowywanie i przekazywanie pracownikom wiedzy o produktach na potrzeby działań handlowych, marketingowych i szkoleniowych;
Korespondencja i bezpośrednia komunikacja z dostawcami zagranicznymi dotycząca produktów i współpracy handlowej oraz reprezentowanie firmy wobec kontrahentów;
Tłumaczenia prezentacji handlowych, instrukcji użycia, abstraktów publikacji naukowych z j. angielskiego;
Prezentacje handlowe i nadzorowanie testów produktów u klientów, wystąpienia na polskich i zagranicznych konferencjach i sympozjach naukowych;
Tworzenie tekstów do katalogów, folderów i ofert w postępowaniach przetargowych;
Okresowe składanie raportów ze swojej działalności, analiza i raportowanie sprzedaży
Zdobywanie, dostosowywanie i przekazywanie pracownikom wiedzy o produktach na potrzeby działań handlowych, marketingowych i szkoleniowych;
Korespondencja i bezpośrednia komunikacja z dostawcami zagranicznymi dotycząca produktów i współpracy handlowej oraz reprezentowanie firmy wobec kontrahentów;
Tłumaczenia prezentacji handlowych, instrukcji użycia, abstraktów publikacji naukowych z j. angielskiego;
Prezentacje handlowe i nadzorowanie testów produktów u klientów, wystąpienia na polskich i zagranicznych konferencjach i sympozjach naukowych;
Tworzenie tekstów do katalogów, folderów i ofert w postępowaniach przetargowych;
Okresowe składanie raportów ze swojej działalności, analiza i raportowanie sprzedaży
specjalista ds. marketingu/kierownik Działu Marketingu
Planowanie, koordynacja i prowadzenie działań w zakresie promocji, reklamy, budowy wizerunku
firmy, w szczególności:
pozyskiwanie informacji marketingowych oraz rozprowadzanie ich wśród pracowników i
kontrahentów firmy;
tworzenie koncepcji, haseł i tekstów reklamowych;
pisanie artykułów promocyjnych do prasy branżowej,
Poszukiwanie nowych dostawców, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi partnerami handlowymi;
Tłumaczenie korespondencji handlowej;
Planowanie oraz analiza sprzedaży i zakupów
firmy, w szczególności:
pozyskiwanie informacji marketingowych oraz rozprowadzanie ich wśród pracowników i
kontrahentów firmy;
tworzenie koncepcji, haseł i tekstów reklamowych;
pisanie artykułów promocyjnych do prasy branżowej,
Poszukiwanie nowych dostawców, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi partnerami handlowymi;
Tłumaczenie korespondencji handlowej;
Planowanie oraz analiza sprzedaży i zakupów
Szkolenia i kursy
Szkolenie z zakresu obsługi oprogramowania dla tłumaczy Wordfast, LSW, 06.2013
Kurs „J. angielski we współczesnym świecie – polityka, społeczeństwo i kultura” UW, 04.2013 - 07.2013
Kurs „Przez kulturę USA do języka angielskiego” UW, 10.2012 – 12.2012
Szkolenie dla tłumaczy specjalistycznych języka angielskiego, LSW, 09.2012
Seminarium „Jan Paweł II – człowiek dialogu”, CJPII, 02-06.2012
Kurs „Język w mediach. Warsztaty z zakresu poprawnej polszczyzny i skutecznej komunikacji medialnej”, Uniwersytet Warszawski, 04– 07.2012
Kurs „Skuteczne zarządzanie sobą w stresie”, UW, 04.2012
Filozofia wobec codzienności, Uniwersytet Otwarty UW, 01.2012
Szkolenie „Współpraca w zespole”, Stalwart Manacus, 12.2008
Asertywna komunikacja interpersonalna oraz umiejętności rozpoznawania i kontroli stresu”, MCS, 05.2007,
Kreatywność i podejmowanie decyzji, Homo Creatore, 05.2006
Portex Training and Product Assimilation Course, Smiths Medical, 05.2003,
Kurs j. niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym, Goethe-Institut, 06.2000
Certificate in Advanced English, University of Cambridge, 09.1998,
Prawo Jazdy kategorii B, 03.1994
Kurs „J. angielski we współczesnym świecie – polityka, społeczeństwo i kultura” UW, 04.2013 - 07.2013
Kurs „Przez kulturę USA do języka angielskiego” UW, 10.2012 – 12.2012
Szkolenie dla tłumaczy specjalistycznych języka angielskiego, LSW, 09.2012
Seminarium „Jan Paweł II – człowiek dialogu”, CJPII, 02-06.2012
Kurs „Język w mediach. Warsztaty z zakresu poprawnej polszczyzny i skutecznej komunikacji medialnej”, Uniwersytet Warszawski, 04– 07.2012
Kurs „Skuteczne zarządzanie sobą w stresie”, UW, 04.2012
Filozofia wobec codzienności, Uniwersytet Otwarty UW, 01.2012
Szkolenie „Współpraca w zespole”, Stalwart Manacus, 12.2008
Asertywna komunikacja interpersonalna oraz umiejętności rozpoznawania i kontroli stresu”, MCS, 05.2007,
Kreatywność i podejmowanie decyzji, Homo Creatore, 05.2006
Portex Training and Product Assimilation Course, Smiths Medical, 05.2003,
Kurs j. niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym, Goethe-Institut, 06.2000
Certificate in Advanced English, University of Cambridge, 09.1998,
Prawo Jazdy kategorii B, 03.1994
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Dialog kultur, filozofia, historia Polski, religia, psychologia, przyroda, sztuka, słuchanie muzyki na żywo rekreacyjna jazda rowerem i pływanie, taniec towarzyski, śpiew, turystyka
Inne
ATUTY OSOBOWOŚCIOWE
Ciekawość świata, otwarty umysł, chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności, zdolności analityczne, dociekliwość, nieszablonowość, szczegółowość, rozwaga, dyscyplina, kultura osobista
Ciekawość świata, otwarty umysł, chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności, zdolności analityczne, dociekliwość, nieszablonowość, szczegółowość, rozwaga, dyscyplina, kultura osobista
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.