Ryszard Kolański

Dyrektor, ESTETLANS

Wypowiedzi

  • Ryszard Kolański
    Wpis na grupie Poligrafia a skuteczna reklama w temacie PROJEKT ZA DARMO !?
    19.05.2010, 12:32

    Cóż, ostatnimi czasy w drukarniach (i nie tylko) zapanowała moda na rozdawanie projektów za darmo. Papier jest cierpliwy i każdy może coś "namalować". Duża część tych działań „projekt za darmo” to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Jakość projektu ma kluczowy wpływ na osiągnięcie odpowiedniego skutku marketingowego dlatego ta praca powinna kosztować.

    Ktoś powie; na tym polega konkurencja..., klient nasz pan, skoro chce wyrzucać pieniądze to jego sprawa... Wszystko się zgadza i nie byłoby problemu bo przecież wiadomo też, że „za darmo” nie do końca „jest za darmo”. Drukarnia zatrudnia grafika i za pracę coś tam płaci. Problem w mojej ocenie polega na tym, że niestety skutkiem takiego sposobu na sprzedaż usług jest PSUCIE RYNKU !.

    Klient zamawiając usługi poligraficzne czy reklamę oczkuje, że projektowanie odbywać się będzie za darmochę ! łał... - to co jest najważniejsze proponujemy za darmochę ???. W Polsce tak się porobiło, że praca maszynisty (przy całym szacunku dla każdej pracy) jest więcej warta od pracy projektanta.

    Może warto zastanowić się nad skutkami takiego sposobu sprzedaży ?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do