Umiejętności
B2B
Digital Marketing
Media interaktywne
Kluczowi klienci
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Analiza mediów
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Strategie mediowe
Negocjacje
Reklama online
Marketing internetowy
Zarządzanie produktem
Project Management
Reklama radiowa
Social Media
Social Media Marketing
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager ds.Pozyskiwania Użytkowników
Rozwój i optymalizacja globalnych i lokalnych strategii reklamowych prowadzących do pozyskiwania nowych użytkowników aplikacji mobilnych.
Group Account Manager
- Zarządzanie Działem Obsługi Klienta
- Utrzymywanie współpracy z kluczowymi klientami, reprezentowanie firmy w negocjacjach biznesowych
- Prognozowanie i realizacja planów budżetowych
- Nadzór nad procesem obsługi klienta,
- Współpraca ze wszystkimi działami agencji
- Zaangażowanie w projekty New Business
- Utrzymywanie współpracy z kluczowymi klientami, reprezentowanie firmy w negocjacjach biznesowych
- Prognozowanie i realizacja planów budżetowych
- Nadzór nad procesem obsługi klienta,
- Współpraca ze wszystkimi działami agencji
- Zaangażowanie w projekty New Business
Strategy Manager
Opracowywanie strategi reklamowych (z naciskiem na performance) dla obecnych i nowych klientów agencji
Wsparcie strategiczne zespołów klienckich w bieżącej obsłudze klientów.
Przygotowywanie ofert przetargowych.
Wycena kampanii display, RTB, Social, SEM
Wsparcie strategiczne zespołów klienckich w bieżącej obsłudze klientów.
Przygotowywanie ofert przetargowych.
Wycena kampanii display, RTB, Social, SEM
Media Manager
Kierowanie działem mediów odpowiedzialnym za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej stacji radiowych wchodzących w skład Grupy: RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic, RMF ON, RMF 24
- Planowanie rocznego budżetu reklamowego
- Planowanie kampanii reklamowych
- Zakup kampanii reklamowych zarówno on-line (display, search, Real Time Bidding, social media) i off-line – (telewizja, outdoor, prasa itd.)
- Analizy grupy docelowej
- Monitorowanie działalności konkurencji
- Współpraca przy opracowywaniu strategii komunikacji jak i konkretnych kreacji reklamowych.
- Negocjowanie umów barterowych
- Planowanie rocznego budżetu reklamowego
- Planowanie kampanii reklamowych
- Zakup kampanii reklamowych zarówno on-line (display, search, Real Time Bidding, social media) i off-line – (telewizja, outdoor, prasa itd.)
- Analizy grupy docelowej
- Monitorowanie działalności konkurencji
- Współpraca przy opracowywaniu strategii komunikacji jak i konkretnych kreacji reklamowych.
- Negocjowanie umów barterowych
Media Manager
Koordynowanie działań reklamowych w mediach na 9 rynkach Europy Środkowo wschodniej (Litwa, Łotwa, Ukraina, Rosja, Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Rumunia). Główne marki: Tymbark (Top-Joy, Relax), Kubuś (Tedi, Kubu), La Festa, Pluszzz etc
- Nadzorowanie procesu tworzenia strategii mediowej tak aby była zgodna ze strategią koncernu
- Nadzór nad planowaniem mediów w celu zwiększania efektywności prowadzonych działań
- Przetargi na obsługę mediową
- Negocjowanie długoterminowych umów z mediami i domami mediowymi
- Udział we wprowadzaniu nowych produktów na rynek, zmianach/modyfikacjach strategii marketingowej poszczególnych marek i kategorii produktowych
- Nadzorowanie procesu tworzenia strategii mediowej tak aby była zgodna ze strategią koncernu
- Nadzór nad planowaniem mediów w celu zwiększania efektywności prowadzonych działań
- Przetargi na obsługę mediową
- Negocjowanie długoterminowych umów z mediami i domami mediowymi
- Udział we wprowadzaniu nowych produktów na rynek, zmianach/modyfikacjach strategii marketingowej poszczególnych marek i kategorii produktowych
Group Account Manager
Kierownik 6 osobowego zespołu obsługującego klientów agencji
- Tworzenie strategii mediowych
- Planowanie i zakup kampanii reklamowych dla klientów
- Negocjacje z dostawcami mediów, również niestandardowych form współpracy
- Analizy grupy docelowych,
- Analizy działalności reklamowej konkurencji
- Obsługa przetargów na obsługę reklamową
- Przeprowadzanie szkoleń mediowych
- Tworzenie strategii mediowych
- Planowanie i zakup kampanii reklamowych dla klientów
- Negocjacje z dostawcami mediów, również niestandardowych form współpracy
- Analizy grupy docelowych,
- Analizy działalności reklamowej konkurencji
- Obsługa przetargów na obsługę reklamową
- Przeprowadzanie szkoleń mediowych
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
OUTDOOR. Out of Home Media. Reklama Zewnętrzna
Miejsce dla wszystkich związanych z reklamą zewnętrzną i drukiem wielkoformatowym.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Radio internetowe i rozgłośnie FM
Grupa zrzeszająca wszystkich którzy interesują się tematem mediów, radia, rozgłośni radiowych. Radia internetowego. Jak również analogowego - tradycyjnego nadawania w eterze. Dla wszystkich