Umiejętności
Copywriting
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Marketing internetowy
Project Management
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
e-marketing
Performance marketing
Kampanie reklamowe Google Adwords
Eventy - planowanie i organizacja
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. Marketingu i Rozwoju
- zarządzanie projektami (portale internetowe, aplikacje, e-commerce)
- tworzenie strategii marketingowych (działania online i offline),
- wybór i współpraca z agencjami kreatywnymi, mediowymi, interaktywnymi, produkcyjnymi
- samodzielne zarządzanie mediami społecznościowymi oraz przy współpracy z agencjami social media,
- tworzenie budżetów marketingowych,
- analityka internetowa (Google Analytics),
- zarządzanie kampaniami PPC i CPM (Adwords, RTB, GDN, Facebook),
- organizowanie eventów publicznych
- tworzenie tekstów PR
- ambient marketing
- tworzenie strategii marketingowych (działania online i offline),
- wybór i współpraca z agencjami kreatywnymi, mediowymi, interaktywnymi, produkcyjnymi
- samodzielne zarządzanie mediami społecznościowymi oraz przy współpracy z agencjami social media,
- tworzenie budżetów marketingowych,
- analityka internetowa (Google Analytics),
- zarządzanie kampaniami PPC i CPM (Adwords, RTB, GDN, Facebook),
- organizowanie eventów publicznych
- tworzenie tekstów PR
- ambient marketing
Specjalista ds. marketingu i PR
- przygotowywanie strategii marketingowej i wizerunkowej,
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- planowanie mediów oraz opracowywanie materiałów PR,
- komunikacja wewnętrzna i organizacja wydarzeń integracyjnych dla pracowników,
- zarządzanie stroną internetową w zakresie wizualnym oraz contentowym,
- udział w tworzeniu oferty usługowej spółki,
- przygotowywanie materiałów reklamowych we współpracy z agencjami reklamowymi,
- ambient marketing
- zarządzanie kanałami social media,
- inicjowanie i organizowanie wydarzeń dla klientów
- organizacja udziału w targach i konferencjach,
- prowadzenie analityki internetowej i działań z zakresu e-marketingu
- monitorowanie działań konkurencji i analizy rynku
Praca projektowa:
- trener i jeden z liderów wdrażających Lean Management;
- wsparcie marketingowe dla spółek należących do grupy kapitałowej Pelion SA
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- planowanie mediów oraz opracowywanie materiałów PR,
- komunikacja wewnętrzna i organizacja wydarzeń integracyjnych dla pracowników,
- zarządzanie stroną internetową w zakresie wizualnym oraz contentowym,
- udział w tworzeniu oferty usługowej spółki,
- przygotowywanie materiałów reklamowych we współpracy z agencjami reklamowymi,
- ambient marketing
- zarządzanie kanałami social media,
- inicjowanie i organizowanie wydarzeń dla klientów
- organizacja udziału w targach i konferencjach,
- prowadzenie analityki internetowej i działań z zakresu e-marketingu
- monitorowanie działań konkurencji i analizy rynku
Praca projektowa:
- trener i jeden z liderów wdrażających Lean Management;
- wsparcie marketingowe dla spółek należących do grupy kapitałowej Pelion SA
KEY ACCOUNT MANAGER
- współtworzenie i implementacja nowej marki,
- negocjacje i współpraca z dostawcami,
- obsługa kluczowych klientów,
- koordynacja tworzenia serwisów www
- koordynacja działań z zakresu e-marketingu i produkcji materiałów POS
- negocjacje i współpraca z dostawcami,
- obsługa kluczowych klientów,
- koordynacja tworzenia serwisów www
- koordynacja działań z zakresu e-marketingu i produkcji materiałów POS
Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży
Lizard Agencja Poligraficzno-Reklamowa
-strategiczne planowanie marketingowe
-planowanie sprzedaży i wszelkich działań promocyjnych
- organizowanie udziału firmy w targach w kraju i za granicą
-planowanie budżetu marketingowego
-implementacja nowych produktów
-analizy sprzedaży oraz efektywności działań ją wspierających
-dbanie o wizerunek firmy, przygotowanie materiałów reklamowych
-aktualizacja witryn internetowych
-organizacja pracy podległych handlowców
-dbanie o rozwój pracowników( szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne), rekrutacje
-planowanie sprzedaży i wszelkich działań promocyjnych
- organizowanie udziału firmy w targach w kraju i za granicą
-planowanie budżetu marketingowego
-implementacja nowych produktów
-analizy sprzedaży oraz efektywności działań ją wspierających
-dbanie o wizerunek firmy, przygotowanie materiałów reklamowych
-aktualizacja witryn internetowych
-organizacja pracy podległych handlowców
-dbanie o rozwój pracowników( szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne), rekrutacje
Specjalista ds. Marketingu
LIZARD Agencja Poligraficzno-Reklamowa
telemarketing, obsługa klientów - telefoniczna i bezpośrednia, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, praca przy projektach graficznych klientów, kontakty z dostawcami towarów i usług ( m.in. firmy kurierskie, imorterzy gadżetów, papieru i innych surowców)
Szkolenia i kursy
03.2014 – szkolenie dla trenerów Lean Management
04. 2011 - kurs Photoshop
04.2010 – Twarde i miękkie aspekty Zarządzania
07 .2009 – Zarządzanie strategiczne
06.2009 – Motywacja i ocenianie pracowników
04. 2011 - kurs Photoshop
04.2010 – Twarde i miękkie aspekty Zarządzania
07 .2009 – Zarządzanie strategiczne
06.2009 – Motywacja i ocenianie pracowników
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Marketing referencyjny
Grupa skupiona na marketingu referencyjnym i wykorzystaniu jego narzędzi do wsparcia sprzedaży na rynku B2B.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.