Umiejętności
FMEA
Microsoft Office
5S
techniki sprzedaży
negocjacje handlowe
Obsługa klienta
Zarządzanie zapasami
Kierowanie zespołem
zarządzanie jakością
Just In Time
Zarządzanie sprzedażą i marketingiem
zarządzanie logistyką
kaizen (5 Why, 8D, 5W1H, Diagram Ishikawy)
PDCA.
Zarządzanie zakupami
kontakty z klientami i dostawcami
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Logistyki
1. Odpowiedzialność za zakupy strategiczne i operacyjne w firmie.
2. Dobór dostawców, uzgadnianie cen i warunków dostaw.
3. Przygotowywanie i negocjowanie umów ramowych i techniczno-jakościowych z dostawcami.
4. Inicjowanie i wprowadzanie postępu technicznego i organizacyjnego w zakresie zakupów i logistyki materiałowej.
5. Nadzorowanie gospodarki materiałami, półfabrykatami i wyrobami gotowymi.
6. Kierowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem magazynów materiałów, półfabrykatów i wyrobów gotowych.
7. Planowanie i realizacja budżetu kosztów.
8. Wykonywanie zestawień, raportów i analiz dotyczących dostawców, zakupów oraz gospodarki materiałowej.
9. Kontrola zapasów, zagospodarowywanie zapasów ponadnormatywnych i zbędnych.
10. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki odpadami.
11. Prowadzenie reklamacji w przypadku niezgodności dostaw.
12. Nadzór nad posiadanymi środkami transportu.
13. Odpowiedzialność za strukturę organizacyjną działu.
2. Dobór dostawców, uzgadnianie cen i warunków dostaw.
3. Przygotowywanie i negocjowanie umów ramowych i techniczno-jakościowych z dostawcami.
4. Inicjowanie i wprowadzanie postępu technicznego i organizacyjnego w zakresie zakupów i logistyki materiałowej.
5. Nadzorowanie gospodarki materiałami, półfabrykatami i wyrobami gotowymi.
6. Kierowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem magazynów materiałów, półfabrykatów i wyrobów gotowych.
7. Planowanie i realizacja budżetu kosztów.
8. Wykonywanie zestawień, raportów i analiz dotyczących dostawców, zakupów oraz gospodarki materiałowej.
9. Kontrola zapasów, zagospodarowywanie zapasów ponadnormatywnych i zbędnych.
10. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki odpadami.
11. Prowadzenie reklamacji w przypadku niezgodności dostaw.
12. Nadzór nad posiadanymi środkami transportu.
13. Odpowiedzialność za strukturę organizacyjną działu.
Kierownik ds. armatury przemysłowej i morskiej
Fabryka Armatur JAFAR S.A.
1. Odpowiedzialność za segment rynku armatury przemysłowej i morskiej.
2. Budowanie kompleksowej oferty z zakresu APiM.
3. Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
4. Przygotowanie ofert i negocjowanie ich warunków.
5. Planowanie i realizacja budżetu kosztów.
6. Organizacja szkoleń, prezentacji, wyjazdów integracyjnych.
7. Planowanie i wdrażanie działań marketingowych.
8. Organizowanie i obsługa targów, konferencji, szkoleń, wyjazdów integracyjnych dla klientów.
9. Opracowywanie cenników oraz materiałów katalogowo-promocyjnych.
10. Współdziałanie we wdrażaniu nowych wyrobów.
11. Rekomendowanie zmian w produktach i strategii działań handlowych.
2. Budowanie kompleksowej oferty z zakresu APiM.
3. Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami.
4. Przygotowanie ofert i negocjowanie ich warunków.
5. Planowanie i realizacja budżetu kosztów.
6. Organizacja szkoleń, prezentacji, wyjazdów integracyjnych.
7. Planowanie i wdrażanie działań marketingowych.
8. Organizowanie i obsługa targów, konferencji, szkoleń, wyjazdów integracyjnych dla klientów.
9. Opracowywanie cenników oraz materiałów katalogowo-promocyjnych.
10. Współdziałanie we wdrażaniu nowych wyrobów.
11. Rekomendowanie zmian w produktach i strategii działań handlowych.
Szef Działu Handlowego
1. Inicjowanie działań i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży.
2. Tworzenie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych.
3. Prowadzenie rozmów handlowych, negocjacji i finalizowanie kontraktów.
4. Opracowanie i wdrażanie działań marketingowych, mających na celu promocję wizerunku firmy oraz reklamę produkowanego asortymentu:
- prowadzenie kampanii marketingowych w prasie, w internecie.
- redagowanie tekstów reklamowych i promocyjnych,
- przygotowywanie reklam w formie graficznej na potrzeby realizowanych akcji promocyjnych,
- aktualizacja strony internetowej,
- współpraca z firmami outsourcingowymi: z mediami, z agencjami reklamowymi, z drukarniami.
5. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych kontaktów handlowych z istniejącymi
6. Wprowadzanie nowych produktów na rynek, badanie zadowolenia klienta.
7. Uczestniczenie w wyjazdach biznesowych, targach, imprezach promocyjnych
8. Ustalanie i realizacja budżetu kosztów.
9. Sporządzanie raportów, zestawień i analiz.
10. Nadzór nad pracą podległego personelu.
2. Tworzenie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych.
3. Prowadzenie rozmów handlowych, negocjacji i finalizowanie kontraktów.
4. Opracowanie i wdrażanie działań marketingowych, mających na celu promocję wizerunku firmy oraz reklamę produkowanego asortymentu:
- prowadzenie kampanii marketingowych w prasie, w internecie.
- redagowanie tekstów reklamowych i promocyjnych,
- przygotowywanie reklam w formie graficznej na potrzeby realizowanych akcji promocyjnych,
- aktualizacja strony internetowej,
- współpraca z firmami outsourcingowymi: z mediami, z agencjami reklamowymi, z drukarniami.
5. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych kontaktów handlowych z istniejącymi
6. Wprowadzanie nowych produktów na rynek, badanie zadowolenia klienta.
7. Uczestniczenie w wyjazdach biznesowych, targach, imprezach promocyjnych
8. Ustalanie i realizacja budżetu kosztów.
9. Sporządzanie raportów, zestawień i analiz.
10. Nadzór nad pracą podległego personelu.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie logistyką i magazynami,
Negocjacje w biznesie,
Negocjacje zakupowe,
Umowy handlowe,
Metody wyboru i oceny dostawców,
Czterdzieści sposobów na zwiększenie sprawności pracowników handlowych i marketingowych,
Systemy komputerowe,
System Zarządzania Jakością - Audytor wewnętrzny,
Systemy Zarządzania BHP - Audytor wewnętrzny.
Negocjacje w biznesie,
Negocjacje zakupowe,
Umowy handlowe,
Metody wyboru i oceny dostawców,
Czterdzieści sposobów na zwiększenie sprawności pracowników handlowych i marketingowych,
Systemy komputerowe,
System Zarządzania Jakością - Audytor wewnętrzny,
Systemy Zarządzania BHP - Audytor wewnętrzny.
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
turystyka
jazda na rowerze
książka
jazda na rowerze
książka