Języki
rosyjski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
• Rozwój współpracy z klientami ( wzrost zakresu świadczonych usług oraz obrotów),
• Bieżąca kontrola jakości i terminowości realizacji powierzonych zadań,
• Inicjowanie, wdrażanie i follow-up działań naprawczych i korygujących dla serwisu świadczonego klientom CAT
• Rozwój usługi Inbound oraz transportu drobnicowego
• Rozwój sprzedaży usług transportu drobnicowego zgodnie z wyznaczonymi celami
• Stała kontrola nad raportami, statystykami i analizami wewnętrznymi i zewnętrznymi – terminowości wykonania i zgodności z wymaganiami klientów,
• Inicjowanie i wdrażanie projektów poprawiających serwis świadczony klientom
• Bieżące audyty wszystkich procesów w Dziale Obsługi Klienta i Dziale Integracji Produktu
• Bieżąca kontrola jakości i terminowości realizacji powierzonych zadań,
• Inicjowanie, wdrażanie i follow-up działań naprawczych i korygujących dla serwisu świadczonego klientom CAT
• Rozwój usługi Inbound oraz transportu drobnicowego
• Rozwój sprzedaży usług transportu drobnicowego zgodnie z wyznaczonymi celami
• Stała kontrola nad raportami, statystykami i analizami wewnętrznymi i zewnętrznymi – terminowości wykonania i zgodności z wymaganiami klientów,
• Inicjowanie i wdrażanie projektów poprawiających serwis świadczony klientom
• Bieżące audyty wszystkich procesów w Dziale Obsługi Klienta i Dziale Integracji Produktu
CAT LC Lithuania Manager
Zarządzanie, budowanie i rozwijanie działalności firmy CAT LC Litwa (Kraje Baltyckie) ; opracowanie biznesplanu na najbliższe lata ; przygotowanie, zarządzanie i odpowiedzialność za budżet i wyniki finansowe firmy ; określenie polityki marketingowej i handlowej ; prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami firmy ; odpowiedzialność za organizację firmy pod względem technicznym, finansowym, personalnym ; wdrażanie projektów oszczędnościowych mających na celu minimalizację kosztów w firmie, opracowanie oraz wspieranie realizacji projektów logistycznych ; zarządzanie podległym personelem ; ustalenie krótko-, średnio- i długoterminowych celów uwzględniających strategię biznesową Grupy CAT.
Szkolenia i kursy
- Certyfikat ukończenia szkolenia pt. Motywująca rozmowa oceniająca,
- Certyfikat ukończenia szkolenia pt. Komunikacja w procesie delegowania i monitorowania realizacji zadań.
- Certyfikat ukończenia szkolenia pt. Komunikacja we współpracy.
- Certyfikat ukończenia szkolenia pt. Psychologia obsługi klienta.
- Certyfikat ukończenia szkolenia pt. Rola lidera we wdrażaniu misji firmy oraz w procesie zmian.
- Dyplom ukończenia szkolenia pt. Skuteczny Manager – poziom I.
- Dyplom ukończenia szkolenia pt. Skuteczny Manager – poziom II.
- Certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie metodologii prowadzenia oraz zarządzania projektami generycznymi (metodologie oparte na PMI oraz Prince2).
- Certfikat ukończenia szkolenia pt. Negocjacje handlowe dla managerów.
- Certfikat ukończenia szkolenia pt. Trudne sytuacje menadżerskie.
- Certyfikat ukończenia szkolenia pt. Kierowanie zespołem – efektywne zarządzanie zespołem.
- Świadectwo ukończenia szkolenia w zakresie pierwszej pomocy.
- Certyfikat ukończenia szkolenia pt. Komunikacja w procesie delegowania i monitorowania realizacji zadań.
- Certyfikat ukończenia szkolenia pt. Komunikacja we współpracy.
- Certyfikat ukończenia szkolenia pt. Psychologia obsługi klienta.
- Certyfikat ukończenia szkolenia pt. Rola lidera we wdrażaniu misji firmy oraz w procesie zmian.
- Dyplom ukończenia szkolenia pt. Skuteczny Manager – poziom I.
- Dyplom ukończenia szkolenia pt. Skuteczny Manager – poziom II.
- Certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie metodologii prowadzenia oraz zarządzania projektami generycznymi (metodologie oparte na PMI oraz Prince2).
- Certfikat ukończenia szkolenia pt. Negocjacje handlowe dla managerów.
- Certfikat ukończenia szkolenia pt. Trudne sytuacje menadżerskie.
- Certyfikat ukończenia szkolenia pt. Kierowanie zespołem – efektywne zarządzanie zespołem.
- Świadectwo ukończenia szkolenia w zakresie pierwszej pomocy.
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Transport/Spedycja
Spedycja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Grupy
Pasjonaci Logistyki
Cel grupy to swobodna wymiana poglądów na tematy logistyczne, także te związane z zatrudnieniem czy wykształceniem.
Skorpion.....znaki zodiaku
Skorpion to najsilniejszy ze wszystkich znaków zodiaku posiadający jednocześnie najtrudniejszy charakter. Skorpion cierpi na nadmiar energii życiowej. Uzewnętrznia się to w jego wielkim dynamizmie, ak
Whisky
Scotch, Irlandzka, Japońska, odmiany zza wielkiej wody...
Mieszana, nie mieszana, z lodem lub bez.
Sztuka picia i tworzenia - już jej bije 800 lat.