Roman Zubrzycki

Broker Ubezpieczeniowy, Dyrektor ds. Klientów Kluczowych, od 20 lat związany z rynkiem finansowo – ubezpieczeniowym
Chrzanów, małopolskie

Umiejętności

Microsoft Office Negocjacje Zarządzanie zespołem Sprzedaż bezpośrednia Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Prezentacje handlowe pozyskiwanie klientów Znajomość aplikacji ICBS, SOWK znajomość aplikacji Branch Teller

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Klientów Kluczowych, Broker Ubezpieczeniowy
MAK Ubezpieczenia
• Odpowiedzialność za rozwój nowego biznesu na podległym obszarze, pozyskiwanie nowych Klientów (grupowe ubezpieczenia na życie, programy medyczne)
• Współpraca z kluczowymi Klientami
Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A.
Menedżer ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych
• Zarządzanie Regionem Sprzedaży (współpraca z agentami i brokerami ubezpieczeniowymi)
• Rekrutacja Agentów (egzaminy, szkolenia, motywowanie, budowanie relacji)
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży w obszarze grupowych ubezpieczeń na życie
• Negocjowanie warunków umów ubezpieczenia
• Wdrożenie kontraktów poprzez przygotowanie odpowiedniej dokumentacji oraz prowadzenie prezentacji multimedialnych
TUiR WARTA S.A.
Regionalny Menedżer ds. Sprzedaży
• Zarządzanie siecią sprzedaży ubezpieczeń grupowych na życie
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży
Logo
Regionalny Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych
MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.
• Realizacja budżetu sprzedaży poprzez nawiązywanie nowych kontaktów handlowych głównie z prezesami, dyrektorami personalnymi, dyrektorami finansowymi przedsiębiorstw, pracownikami działów kadr
• Odpowiedzialność za utrzymanie portfela Klientów
• Opracowywanie ofert, w tym programów benefitów pracowniczych
• Negocjacje warunków umów ubezpieczenia
• Wdrożenie kontraktów poprzez przygotowanie odpowiedniej dokumentacji oraz prowadzenie prezentacji multimedialnych (dla zarządów spółek, związków zawodowych, pracowników)
• Bezpośrednia współpraca z innymi działami MetLife a także brokerami i multiagencjami
Logo
Kierownik ds Kluczowych Klientów
Liktor
• Nawiązywanie i utrzymywanie aktywnych kontaktów biznesowych z kluczowymi klientami Firmy (sektor B2B)
• Negocjowanie z klientami warunków współpracy
• Pozyskiwanie nowych zleceń u aktualnych klientów
• Realizacja powierzonych planów sprzedaży w regionie
• Bezpośrednia współpraca z innymi działami przy realizacji zleceń klientów
• Rekrutacja konsultantów, zarządzanie regionem

Powody rozwiązania umowy o pracę: ogłoszenie upadłości przez Spółkę Liktor
Raport Sp. z o.o.
Dyrektor Regionu
• Zbudowanie od podstaw i rozwój zewnętrznej sieci dystrybucji produktów bankowych na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego oraz w ramach zastępstwa również na terenie woj. śląskiego i opolskiego
• Zarządzanie Siecią (40 pośredników)
• Budowanie i utrzymywanie aktywnych kontaktów biznesowych z pośrednikami, tj. kantorami wymiany walut, biurami podróży i agencjami ubezpieczeniowymi (w tym negocjowanie warunków współpracy, szkolenia, coaching oraz samodzielne pozyskiwanie nowych pośredników)
• Organizowanie i koordynowanie lokalnych działań marketingowych
• Dbałość o jakość portfela kredytowego Sieci (w szczególności o niską szkodowość pośredników)
• Zapewnienie funkcjonowania Sieci zgodnie z obowiązującymi procedurami
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w Sieci
Plus Bank S.A
Dyrektor Oddziału, Kierownik Biura Obsługi Klienta i Zewnętrznej Sieci Sprzedaży
• Kierowanie oddziałem Invest Banku w Olkuszu (odpowiedzialność za wyniki sprzedaży: kredytów gotówkowych, samochodowych, hipotecznych, kart kredytowych; nadzór nad przestrzeganiem procedur bankowych oraz wysokich standardów obsługi klienta)
• Budowa i zarządzanie zewnętrznymi strukturami sprzedaży kredytów
• Koordynacja prac związanych z otwarciem oddziału (wybór lokalizacji, udział w negocjowaniu warunków umowy najmu, rekrutacja pracowników)
• Rozwój i zarządzanie pionem sprzedaży kredytów ratalnych i gotówkowych, tj. zespołem menedżerów sprzedaży oraz agentów zewnętrznych (20 podmiotów) a także siecią placówek partnerskich (ok. 120 sklepów) na terenie Płocka i okolic
• Projektowanie działań wspierających realizację rocznego planu sprzedaży Sieci
• Egzekwowanie realizacji planów sprzedażowych na podległym obszarze
• Budowanie i utrzymywanie aktywnych kontaktów biznesowych z placówkami partnerskimi oraz agentami (w tym negocjowanie warunków współpracy, szkolenia, coaching oraz pozyskiwanie nowych klientów)
• Kompleksowe analizy finansowe portfela kredytów oraz monitoring działań konkurencji
• Zapewnienie stałego wzrostu sprzedaży
• Odpowiedzialność za poziom marży na działalności operacyjnej Sieci
• Dbałość o jakość portfela kredytowego Sieci
Logo
Współwłaściciel
Biuro Tłumaczeń "VERONA"
• Prowadzenie księgowości firmy
• Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami
Bank Millennium S.A.
Konsultant Bankowy - p.o. z-cy Menedżera Oddziału, Asystent Bankowy
• Profesjonalna obsługa klienta
• Organizacja pracy oddziału w zakresie działalności kredytowej, oszczędnościowo-rozliczeniowej i kasowej
• Ustalanie dziennych planów sprzedaży, motywowanie pracowników, zapewnienie funkcjonowania oddziału zgodnie z obowiązującymi procedurami, kontrola realizacji planów
• Nadzorowanie bieżącej pracy podległego zespołu i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
• Koordynacja i zapewnienie działań promocyjnych oddziału Banku
• Doradztwo finansowe, budowanie trwałych relacji z klientami instytucjonalnymi oraz detalicznymi a także pozyskiwanie nowych
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży zespołu (także bezpośrednia sprzedaż produktów bankowych: kart kredytowych, kredytów hipotecznych, rachunków bankowych, jednostek funduszy inwestycyjnych - cross selling)
• Koordynacja prac związanych z otwarciem dwóch placówek Banku (w Chrzanowie oraz Włocławku)
Logo
Specjalista, Przewodniczący Komisji Przetargowej
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "ERPEI"
• Organizowanie przetargów publicznych związanych z realizacją inwestycji centralnej: „Budowa Szpitala Miejskiego w Chrzanowie,
• Negocjowanie i finalizowanie kontraktów o wartości 0,5-1 mln. zł,
• Nadzorowanie realizacji procesów inwestycyjnych
ING Bank Śląski SA
Stażysta w Wydziale Kredytów
• Obsługa klienta,
• Weryfikacja wniosków kredytowych (kredyty gotówkowe, hipoteczne, kredyty ratalne oraz kredyty dla firm

Szkolenia i kursy

• Ergatis: „Gdy Klient mówi nie”: październik 2013
• Wewnętrzne szkolenia z technik sprzedaży, negocjacji, prezentacji oraz budowania relacji z klientem prowadzone przez pracodawców.
• PricewaterhouseCoopers: „Planowanie Ścieżki Kariery i Rozwoju Osobistego”- 24-25.06.2004r.
• Mercuri International: „Techniki Profesjonalnej Sprzedaży” - 10-11.04.2000r.
• Neumann Management Institute: „Profesjonalna Obsługa Klienta i Praca Zespołowa” (1999r.).

Edukacja

Logo
Ekonomia, specjalizacja: Ekonomika Nieruchomości i Inwestycji, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Zainteresowania

• Literatura popularnonaukowa, aktywny sport (kolarstwo, tenis ziemny).
• Zagadnienia ekonomiczno-finansowe, inwestycje giełdowe

Inne

Informacje dodatkowe

• Biegła znajomość MS Office
• Prawo jazdy kat. B
• Licencja PUNU
• Posiadam uprawnienia brokera ubezpieczeniowego (zdany państwowy egzamin przed Komisją Nadzoru Finansowego)
• Znajomość aplikacji bankowych (ICBS, Branch Teller, SOWK)

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.