Umiejętności
Zarządzanie klientami
Analityka
Zarządzanie zmianą
Umiejętności komunikacyjne
Negocjacje kontraktu
Szkolenia pracowników
Goal-driven leader
Zarządzanie innowacjami
Otwarty umysł
Zarządzanie P&L
P&L Ownership
Optymalizacja procesów
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Proces sprzedaży
Myślenie strategiczne
Przywództwo w zespole
Team Synergy
lidership
Międzynarodowe środowisko pracy
Multifunkcyjność
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sales Director
Zespół >60. Odpowiedzialność za działy Ricoh Global Services, Public, SMB Direct, cały kanał partnerski, audyt/konsulting.
Pełen P&L. Odpowiedzialność za 70% przychodu firmy.
Sukces: Skuteczna restrukturyzacja struktury, kosztów, procesów, polityk handlowych. Zatrudnienie właściwych pracowników, zbudowanie systemu wynagrodzenia będącego funkcją przyjętej strategii. Osiągnięcie >180% budżetowanego celu ebitda.
Pełen P&L. Odpowiedzialność za 70% przychodu firmy.
Sukces: Skuteczna restrukturyzacja struktury, kosztów, procesów, polityk handlowych. Zatrudnienie właściwych pracowników, zbudowanie systemu wynagrodzenia będącego funkcją przyjętej strategii. Osiągnięcie >180% budżetowanego celu ebitda.
Dyrektor Regionalny
Dyrektor Regionalny (raportowanie do Zarządu),
Odpowiedzialność za 12 osobowy zespół handlowy w regionie centralnym i wschodnim, rozwój struktur i sprzedaży. P&L.
Sukces: stały wzrost sprzedaży, rentowności, efektywności w podległej strukturze, pozyskanie kilkudziesięciu dużych Klientów, kilkukrotny wzrost sprzedaży usług zaawansowanych, największy udział projektów infrastrukturalnych w strukturze przychodów.
Odpowiedzialność za 12 osobowy zespół handlowy w regionie centralnym i wschodnim, rozwój struktur i sprzedaży. P&L.
Sukces: stały wzrost sprzedaży, rentowności, efektywności w podległej strukturze, pozyskanie kilkudziesięciu dużych Klientów, kilkukrotny wzrost sprzedaży usług zaawansowanych, największy udział projektów infrastrukturalnych w strukturze przychodów.
Business Manager (raportowanie do Country Managera)
Odpowiedzialność >40 osobowy zespół front office w 10 lokalizacjach w Polsce
Stworzenie i egzekucja metodologii (pracy, komunikacji, celów, odpowiedzialności) oraz procesów handlowych w firmie w Polsce
P&L, budżetowanie, stworzenie systemu prowizyjnego zgodnego z założeniami strategicznymi ,
strategia marketingowa
Osobiste zaangażowanie w sprzedaż i wzmacnianie relacji z głównymi klientami
Pogłębianie wiedzy o rozwiązaniach i usługach ADP
Szkolenia i rozwój zespołu
Negocjacje handlowe
Sukces: przekroczenie celów sprzedażowych rekrutacji stałych, 30%wzrost liczby nowych klientów, osiągnięcie rentowności we wszystkich podległych oddziałach.
Stworzenie i egzekucja metodologii (pracy, komunikacji, celów, odpowiedzialności) oraz procesów handlowych w firmie w Polsce
P&L, budżetowanie, stworzenie systemu prowizyjnego zgodnego z założeniami strategicznymi ,
strategia marketingowa
Osobiste zaangażowanie w sprzedaż i wzmacnianie relacji z głównymi klientami
Pogłębianie wiedzy o rozwiązaniach i usługach ADP
Szkolenia i rozwój zespołu
Negocjacje handlowe
Sukces: przekroczenie celów sprzedażowych rekrutacji stałych, 30%wzrost liczby nowych klientów, osiągnięcie rentowności we wszystkich podległych oddziałach.
Dyrektor Operacyjny Manpower SMB (raportowanie do Country Managera)
Rozwój linii biznesowej SMB w wielu lokalizacjach w całym kraju
Odpowiedzialność za 40 osobowy zespół kierowników i konsultantów
Stworzenie i egzekucja metodyki i procesów w linii biznesowej SMB
P&L, budżetowanie, stworzenie systemu prowizyjnego zgodnego z założeniami strategicznymi , strategia marketingowa
Osobiste zaangażowanie w sprzedaż
Aktywne wsparcie collaborative model w ManpowerGroup
Pogłębianie wiedzy o rozwiązaniach i usługach ADP
Rozwój oferty ManpowerGroup na rynku SMB
Inicjowanie i współtworzenie narzędzi (bazy danych, CRM)
Szkolenia i rozwój zespołu
Sukces: podwojenie zysku w ciągu 12 miesięcy przy niezmiennym poziomie kosztów
Odpowiedzialność za 40 osobowy zespół kierowników i konsultantów
Stworzenie i egzekucja metodyki i procesów w linii biznesowej SMB
P&L, budżetowanie, stworzenie systemu prowizyjnego zgodnego z założeniami strategicznymi , strategia marketingowa
Osobiste zaangażowanie w sprzedaż
Aktywne wsparcie collaborative model w ManpowerGroup
Pogłębianie wiedzy o rozwiązaniach i usługach ADP
Rozwój oferty ManpowerGroup na rynku SMB
Inicjowanie i współtworzenie narzędzi (bazy danych, CRM)
Szkolenia i rozwój zespołu
Sukces: podwojenie zysku w ciągu 12 miesięcy przy niezmiennym poziomie kosztów
Business Director (raportowanie do właściciela) - projekt czasowy
inONE SA (grupa kapitałowa ATM)
Przygotowanie i przeprowadzenie reorganizacji w działach sprzedaży i wdrożeń
Zarządzanie 16 osobowym zespołem (sprzedaż, inżynierowie)
Aktywna sprzedaż
Opracowanie zasad działania firmy (budżetowanie, system prowizyjny, strategia marketingowa)
Przygotowanie zasad dla lepszej współpracy z głównymi partnerami handlowymi (Microsoft, Symantec, VMWare, Dell, ATM)
Zaangażowanie w rozwój relacji z głównymi klientami
Pogłębianie wiedzy o rozwiązaniach i usługach IT
Sukces: osiągnięto cel projektu – upłynnienie aktywów przez sprzedaż spółki
Zarządzanie 16 osobowym zespołem (sprzedaż, inżynierowie)
Aktywna sprzedaż
Opracowanie zasad działania firmy (budżetowanie, system prowizyjny, strategia marketingowa)
Przygotowanie zasad dla lepszej współpracy z głównymi partnerami handlowymi (Microsoft, Symantec, VMWare, Dell, ATM)
Zaangażowanie w rozwój relacji z głównymi klientami
Pogłębianie wiedzy o rozwiązaniach i usługach IT
Sukces: osiągnięto cel projektu – upłynnienie aktywów przez sprzedaż spółki
Sales Manager SMB/channel (raportowanie do dyrektora handlowego) B2B oraz kanał partnerski
Zarządzanie zespołem sprzedażowym SMB/Channel
Współtworzenie projektu SMB/channel – zmiana modelu direct do indirect w sektorze SMB
Przygotowanie i implementacja strategii współpracy z partnerami
Przygotowanie i przeprowadzenie zmian w zespołach handlowych
Zarządzanie relacjami z partnerami i klientami bezpośrednimi
Rozwój biznesu partnerskiego przy jednoczesnym utrzymaniu stabilnego wzrostu w sprzedaży bezpośredniej
Wdrożenie z sukcesem strategii sprzedaży poprzez kanał partnerski
Opracowanie programu seminariów i szkoleń dla partnerów i ich klientów
Sukces: model skutecznie wdrożony, przekroczone parametry wzrostu sprzedaży, zbudowany kanał partnerski
Współtworzenie projektu SMB/channel – zmiana modelu direct do indirect w sektorze SMB
Przygotowanie i implementacja strategii współpracy z partnerami
Przygotowanie i przeprowadzenie zmian w zespołach handlowych
Zarządzanie relacjami z partnerami i klientami bezpośrednimi
Rozwój biznesu partnerskiego przy jednoczesnym utrzymaniu stabilnego wzrostu w sprzedaży bezpośredniej
Wdrożenie z sukcesem strategii sprzedaży poprzez kanał partnerski
Opracowanie programu seminariów i szkoleń dla partnerów i ich klientów
Sukces: model skutecznie wdrożony, przekroczone parametry wzrostu sprzedaży, zbudowany kanał partnerski
Internal Sales Manager (raportowanie do dyrektora handlowego)
Zarządzanie zespołem sprzedażowym Retention Corporate Account
Rozwijanie relacji z klientami
Budowanie strategii i planów działania do realizacji nowych możliwości sprzedażowych
Nadzór nad kontraktami
Odpowiedzialność za rozwój każdego członka zespołu
Rekrutacja pracowników i stałe podnoszenie wydajności
Utrzymanie wysokiego poziomu motywacji w zespole
Monitoring projektów sprzedażowych
Aktywna pomoc przy sprzedaży
Sukces: Wzrost sprzedaży oraz zwiększanie SOW z 55% do 92% w obsługiwanym segmencie
Rozwijanie relacji z klientami
Budowanie strategii i planów działania do realizacji nowych możliwości sprzedażowych
Nadzór nad kontraktami
Odpowiedzialność za rozwój każdego członka zespołu
Rekrutacja pracowników i stałe podnoszenie wydajności
Utrzymanie wysokiego poziomu motywacji w zespole
Monitoring projektów sprzedażowych
Aktywna pomoc przy sprzedaży
Sukces: Wzrost sprzedaży oraz zwiększanie SOW z 55% do 92% w obsługiwanym segmencie
Regional Key Account Manager (raportowanie do dyrektora handlowego) B2B
Rozwijanie relacji z klientami z całej Polski
Realizacja i przekraczanie indywidualnych celów
Sprzedaż bezpośrednia na spotkaniach z klientami
Negocjowanie kontraktów
Kreowanie nowych możliwości sprzedażowych
Prowadzenie sprzedaży strategicznej we wszystkich obszarach IT do segmentu dużych i średnich klientów (>500 hc)
Współpraca z 7 osobowym dedykowanym zespołem handlowym
Sukces: 7 tytułów „best results” – przyznawane co kwartał za najlepsze wyniki sprzedaży
Realizacja i przekraczanie indywidualnych celów
Sprzedaż bezpośrednia na spotkaniach z klientami
Negocjowanie kontraktów
Kreowanie nowych możliwości sprzedażowych
Prowadzenie sprzedaży strategicznej we wszystkich obszarach IT do segmentu dużych i średnich klientów (>500 hc)
Współpraca z 7 osobowym dedykowanym zespołem handlowym
Sukces: 7 tytułów „best results” – przyznawane co kwartał za najlepsze wyniki sprzedaży
Dyrektor agencyjny (raportowanie do dyrektora regionu) B2C
- Tworzenie od podstaw elitarnej struktury sprzedażowej w oparciu o najlepsze praktyki AIG na świecie.
- Planowanie i egzekwowanie celów dla sprzedaży
- Zarządzanie zespołem 5 kierowników sprzedaży
- Zarządzanie aktywnościami sprzedaży
- Opracowywanie i prowadzenie treningów sprzedażowych
Sukces: Najlepsze wyniki (efektywność oraz wysokość obrotów) w listopadzie i grudniu
- Planowanie i egzekwowanie celów dla sprzedaży
- Zarządzanie zespołem 5 kierowników sprzedaży
- Zarządzanie aktywnościami sprzedaży
- Opracowywanie i prowadzenie treningów sprzedażowych
Sukces: Najlepsze wyniki (efektywność oraz wysokość obrotów) w listopadzie i grudniu
Prezes; Dyrektor generalny; Manager; Account executive (raportowanie do właściciela)
Advertising Agency Warsaw
Agencja Reklamowa (ATL/BTL) B2B
Reorganizacja,
sprzedaż,
negocjowanie kontraktów,
prezentacje,
nadzór nad pracą zespołu i rozwojem klientów.
Sukces: zdobycie i obsługa na wyłączność klienta Expo 2000; pierwsze kampanie telewizyjne producenta farb „Śnieżka”.
Reorganizacja,
sprzedaż,
negocjowanie kontraktów,
prezentacje,
nadzór nad pracą zespołu i rozwojem klientów.
Sukces: zdobycie i obsługa na wyłączność klienta Expo 2000; pierwsze kampanie telewizyjne producenta farb „Śnieżka”.
Projekty
restrukturyzacje, wprowadzenie nowych produktów na rynek, zmiany strategii, rozwój oferty handlowej
Skuteczne przeprowadzenie kilku projektów dla podmiotów zewnętrznych z zakresu restrukturyzacji, wprowadzenia nowych produktów na rynek, rozwoju oferty handlowej czy zmian strategii
Zakres obowiązków
Dodatkowo w roli konsultanta/doradcy zarząduSkuteczne przeprowadzenie kilku projektów dla podmiotów zewnętrznych z zakresu restrukturyzacji, wprowadzenia nowych produktów na rynek, rozwoju oferty handlowej czy zmian strategii
Szkolenia i kursy
Ukończenie wielu szkoleń związanych ze: sprzedażą, zarzadzaniem, negocjacjami, komunikacją, kontrolowaniem myśli i emocji (NLP), team building, finansami.
Wybrane:
Ogarnij Chaos - Marcin Kwieciński
Prince 2 Foundation - altkom akademia
Management techniques – Jim Mc Manus, Chris Norton, Mentor
Profesjonalna komunikacja – NAO Instytut
Pozafinansowe formy motywowania – NAO Instytut
Sztuka prezentacji – Wojciech Herra oraz Midwest
Finance for non financial managers – Simon Batty - BBA Training
Zarządzanie sprzedażą – Freemen Marcin Józefowicz.
Negocjacje – NLP Neuroedukacja
Zrozumienie klientów buduje startegię marketingową - np. Prof Michael R. Salomon
Customer Service – Poul Cooper – Institute of Customer Service
Metodologia Solution Selling;
Strategic Client Management;
Leadrship Success Model;
Rekrutacja i selekcja;
Wybrane:
Ogarnij Chaos - Marcin Kwieciński
Prince 2 Foundation - altkom akademia
Management techniques – Jim Mc Manus, Chris Norton, Mentor
Profesjonalna komunikacja – NAO Instytut
Pozafinansowe formy motywowania – NAO Instytut
Sztuka prezentacji – Wojciech Herra oraz Midwest
Finance for non financial managers – Simon Batty - BBA Training
Zarządzanie sprzedażą – Freemen Marcin Józefowicz.
Negocjacje – NLP Neuroedukacja
Zrozumienie klientów buduje startegię marketingową - np. Prof Michael R. Salomon
Customer Service – Poul Cooper – Institute of Customer Service
Metodologia Solution Selling;
Strategic Client Management;
Leadrship Success Model;
Rekrutacja i selekcja;
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Fotografia – życie lasu, kanu, mindfulness
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK!
SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.