Roman Gudym

Experienced Marketing Professional
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama B2B Architektura marki rozwój marki Wartkość marki Zarządzanie Marką planowanie biznesu Strategia biznesowa Coaching Analiza konkurencji Produkty konsumenckie Cross-functional Team Leadership Analiza klientów Digital Marketing Strategia cyfrowa FMCG Prognozowanie Globalny Marketing Marketing Zintegrowany Marketing Międzynarodowy Rozwój kluczowych klientów Zarządzanie kluczowymi klientami Przywództwo Zarządzanie planowanie rynku Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Badania marketingowe Strategia marketingowa OTC Zarządzanie P&L Rozwój ludzi Przemysł farmaceutyczny Sprzedaż leków Rozwój produktu wprowadzanie produktu marketing produktu Efektywność Sprzedaży Zarządzanie Sprzedażą Segmentacja Shopper Marketing Strategia Trade Marketing wycenianie Zarządzanie zespołem

Języki

rosyjski
ojczysty
ukraiński
ojczysty
angielski
biegły
polski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

GlaxoSmithKline
CEE Area Marketing Manager, Pain Management
GlaxoSmithKline
Marketing Manager
RB (Reckitt Benckiser)
Marketing Manager
Logo
Trade Marketing Manager
The Gillette Company
Logo
Marketing Manager
May Company
Procter & Gamble
Brand Manager
Procter & Gamble
Assistant Brand Manager

Edukacja

Logo
, MBA
Kiev-Mohyla Business School
Logo
Sociology, magisterskie
Nacional'nij Universitet 'Kievo-Mogiljans'ka Akademija'