Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Development Manager
• Tworzenie i efektywne zarządzanie rejestrem klientów;
• Pozyskiwanie i Selekcja Doradców Klienta;
• Ustalanie i przeprowadzanie planów urlopowych, planów Szkoleń i Seminariów dla Doradców Klienta i ciągłe dbanie o ich rozwój zawodowy (sprzedaż, zarządzanie zaległościami, defraudacje);
• Prowadzenie konkursów wewnętrznych w oddziale; Szeroko rozumiane Zarządzanie Wynikiem;
• Coaching Doradców wspomagający Zarządzanie;
• Szeroko rozumiana Kontrola: zaliczek, rejestrów itp.;
• Zarządzanie Sprzedażą i Zaległościami u klientów;
• Zarządzanie reklamą i marketingiem, kontrola działalności marketingowej Przedstawiciela;
• Zarządzanie Kontaktami z klientem;
• Zarządzanie Bezpieczeństwem Osobistym Doradców;
• Przeprowadzanie Tygodniowych Rozliczeń dla DK: Interview z Przedstawicielem, zbieranie informacji od DK, motywowanie Codzienne i cotygodniowe raportowanie do przełożonego m.in. o: Realizacja powierzonych i stałych zadań, procesowanie zadań operacyjnych, realizacji kontaktów z DK i klientami w poszczególnych segmentach itd.;
• Współpraca z Działami: Bezpieczeństwa, Operacyjnym, Administracyjnym, Księgowym.
• i 1000 innych :)
• Pozyskiwanie i Selekcja Doradców Klienta;
• Ustalanie i przeprowadzanie planów urlopowych, planów Szkoleń i Seminariów dla Doradców Klienta i ciągłe dbanie o ich rozwój zawodowy (sprzedaż, zarządzanie zaległościami, defraudacje);
• Prowadzenie konkursów wewnętrznych w oddziale; Szeroko rozumiane Zarządzanie Wynikiem;
• Coaching Doradców wspomagający Zarządzanie;
• Szeroko rozumiana Kontrola: zaliczek, rejestrów itp.;
• Zarządzanie Sprzedażą i Zaległościami u klientów;
• Zarządzanie reklamą i marketingiem, kontrola działalności marketingowej Przedstawiciela;
• Zarządzanie Kontaktami z klientem;
• Zarządzanie Bezpieczeństwem Osobistym Doradców;
• Przeprowadzanie Tygodniowych Rozliczeń dla DK: Interview z Przedstawicielem, zbieranie informacji od DK, motywowanie Codzienne i cotygodniowe raportowanie do przełożonego m.in. o: Realizacja powierzonych i stałych zadań, procesowanie zadań operacyjnych, realizacji kontaktów z DK i klientami w poszczególnych segmentach itd.;
• Współpraca z Działami: Bezpieczeństwa, Operacyjnym, Administracyjnym, Księgowym.
• i 1000 innych :)
kierownik
Avans Północ Sp. z o.o.
• Kontrola nad rotacją towaru;
• Nadzór nad realizacją budżetu sprzedaży;
• Nadzór nad marżą i saldem;
• Motywowanie personelu, kontrola wiedzy oraz rozliczanie pracowników z powierzonych zadań;
• Wykonywanie zestawień sprzedaży oraz kontrola marżowa;
• Raportowanie oraz kontrola sprzedaży ratalnej.
• Nadzór nad realizacją budżetu sprzedaży;
• Nadzór nad marżą i saldem;
• Motywowanie personelu, kontrola wiedzy oraz rozliczanie pracowników z powierzonych zadań;
• Wykonywanie zestawień sprzedaży oraz kontrola marżowa;
• Raportowanie oraz kontrola sprzedaży ratalnej.
AUTORYZOWANY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Sprzedaż kredytów ratalnych dla MiSP;
Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych zajmujących się sprzedażą: AGD, Mebli oraz Urządzeń i Usług:
• finansowych;
• budowlanych;
• elektronicznych;
• inwestycyjnych;
• i innych dostępnych na rynku.
Dbanie o wizerunek firmy, reklamę oraz motywowanie pracowników do sprzedaży poprzez różne narzędzia oraz własne umiejętności.
Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych zajmujących się sprzedażą: AGD, Mebli oraz Urządzeń i Usług:
• finansowych;
• budowlanych;
• elektronicznych;
• inwestycyjnych;
• i innych dostępnych na rynku.
Dbanie o wizerunek firmy, reklamę oraz motywowanie pracowników do sprzedaży poprzez różne narzędzia oraz własne umiejętności.
Kierownik Placówki
• Codzienna odprawa pracowników – wyznaczanie celów, motywowanie oraz ich weryfikacja;
• Dbanie o formalności księgowe oraz kadrowe - zgodność kasy fiskalnej z systemem sprzedażowym,
• Wyznaczanie grafików dla pracowników, współpraca z Dz. Księgowości w zakresie m.in. świadczeń, urlopów, rotacji pracowników,
• Wydawanie oraz rozliczanie delegacji dla podległych pracowników;
• Bardzo mocno przestrzeganie oraz dopilnowywanie wskaźników KPI;
• Dbanie o jak najwyższą Konwersję;
• Selekcja pracowników, wedle osobistych preferencji do obsługi odpowiednich działów oraz obowiązków;
• Ścisła kontrola nad obiegiem reklamacji zgodnie z dyrektywą Państwową (ustawy), oraz rozstrzyganie sporów pomiędzy spółką, konsumentem a Rzecznikiem Praw Konsumenta (jeśli zachodziła taka potrzeba);
• Szczególne dbanie o Promocje zewnętrznych marek firmowych, które spółka miała obecnie w sprzedaży (kilkadziesiąt firm z branży AGD/RTV);
• Pełna odpowiedzialność za gotówkę oraz kwestie finansowe;
• Motywowanie oraz ciągła nieustanna kontrola personelu do sprzedaży produktów na których zależy firmie z wymiernymi osiągami;
• Sprzedaż bezpośrednio z magazynów logistycznych poprzez firmowy portal internetowy (w miarę możliwości klienta), co zapewniało zwiększenie towarów nie wliczonych do stałej ekspozycji salonów,
• Koordynacja w podpisywaniu umów pomiędzy pośrednikami, usługodawcami a spółką;
• Wyznaczanie celów marketingowych w regionie prowadzonej placówki np. organizacja najmu powierzchni reklamowych, reklamy mobilnej, czy kolportażu ulotek
• Rzetelne wyznaczanie rejonów oraz kontrola kolportażu gazetki reklamowej na terenie powiatu placówki;
• Współpraca z poszczególnymi menadżerami firmy/ branżowymi, logistycznymi, reklamacyjnymi, ochrony pracy, HR, księgowością, zarządzającymi oraz innymi;
• Profesjonalne zarządzanie podległym zespołem, rekrutacje, oceny pracownicze, wprowadzanie planów naprawczych, rozwój oraz motywowanie i coaching w celu ciągłego rozwoju kompetencji zawodowych własnych i pracowników;
• Analiza wskaźników sprzedaży oraz raportowanie do przełożonych;
• Dbałość o wysoki poziom standardów obsługi klienta oraz o wizerunek sklepu. Transport towarów do klienta włącznie z montażem;
EFEKTY: Wzrost poziomu obsługi sprzedaży z 40 do 79% (wizyty Tajemniczego Klienta);
* Nauka radzenia sobie w trudnych sytuacjach z pracownikami;
* Dzienne, tygodniowe, terminowe (na określoną godzinę) raportowanie wyników, postępów, zadań etc. Przestrzeganie akcji promocyjnych spółki i kontrahentów;
* W czołówce sprzedaży produktów dodatkowych (Sprzedaż komplementarna); W ścisłej czołówce sprzedaży Przedłużonych Gwarancji do oferowanych produktów (1998 r. – Pierwsze miejsce w Polsce <w przeliczeniu na jednego sprzedawcę>);
• Dbanie o formalności księgowe oraz kadrowe - zgodność kasy fiskalnej z systemem sprzedażowym,
• Wyznaczanie grafików dla pracowników, współpraca z Dz. Księgowości w zakresie m.in. świadczeń, urlopów, rotacji pracowników,
• Wydawanie oraz rozliczanie delegacji dla podległych pracowników;
• Bardzo mocno przestrzeganie oraz dopilnowywanie wskaźników KPI;
• Dbanie o jak najwyższą Konwersję;
• Selekcja pracowników, wedle osobistych preferencji do obsługi odpowiednich działów oraz obowiązków;
• Ścisła kontrola nad obiegiem reklamacji zgodnie z dyrektywą Państwową (ustawy), oraz rozstrzyganie sporów pomiędzy spółką, konsumentem a Rzecznikiem Praw Konsumenta (jeśli zachodziła taka potrzeba);
• Szczególne dbanie o Promocje zewnętrznych marek firmowych, które spółka miała obecnie w sprzedaży (kilkadziesiąt firm z branży AGD/RTV);
• Pełna odpowiedzialność za gotówkę oraz kwestie finansowe;
• Motywowanie oraz ciągła nieustanna kontrola personelu do sprzedaży produktów na których zależy firmie z wymiernymi osiągami;
• Sprzedaż bezpośrednio z magazynów logistycznych poprzez firmowy portal internetowy (w miarę możliwości klienta), co zapewniało zwiększenie towarów nie wliczonych do stałej ekspozycji salonów,
• Koordynacja w podpisywaniu umów pomiędzy pośrednikami, usługodawcami a spółką;
• Wyznaczanie celów marketingowych w regionie prowadzonej placówki np. organizacja najmu powierzchni reklamowych, reklamy mobilnej, czy kolportażu ulotek
• Rzetelne wyznaczanie rejonów oraz kontrola kolportażu gazetki reklamowej na terenie powiatu placówki;
• Współpraca z poszczególnymi menadżerami firmy/ branżowymi, logistycznymi, reklamacyjnymi, ochrony pracy, HR, księgowością, zarządzającymi oraz innymi;
• Profesjonalne zarządzanie podległym zespołem, rekrutacje, oceny pracownicze, wprowadzanie planów naprawczych, rozwój oraz motywowanie i coaching w celu ciągłego rozwoju kompetencji zawodowych własnych i pracowników;
• Analiza wskaźników sprzedaży oraz raportowanie do przełożonych;
• Dbałość o wysoki poziom standardów obsługi klienta oraz o wizerunek sklepu. Transport towarów do klienta włącznie z montażem;
EFEKTY: Wzrost poziomu obsługi sprzedaży z 40 do 79% (wizyty Tajemniczego Klienta);
* Nauka radzenia sobie w trudnych sytuacjach z pracownikami;
* Dzienne, tygodniowe, terminowe (na określoną godzinę) raportowanie wyników, postępów, zadań etc. Przestrzeganie akcji promocyjnych spółki i kontrahentów;
* W czołówce sprzedaży produktów dodatkowych (Sprzedaż komplementarna); W ścisłej czołówce sprzedaży Przedłużonych Gwarancji do oferowanych produktów (1998 r. – Pierwsze miejsce w Polsce <w przeliczeniu na jednego sprzedawcę>);
specjalista ds. Public Realtion
Agencja reklamowa Empire Advertising - w dziale Public Relation;
• Redagowanie materiałów prasy internetowej oraz tradycyjnej;
• Udział w projektach marketingowych;
• Współtworzenie reklamy oraz wizerunku firmy;
• Współpraca z działem sprzedaży i marketingu;
•Tworzenie artykułów, tekstów reklamowych oraz
promocyjnych.
• Przeprowadzanie wywiadów z potencjalnymi klientami i
redagowanie tekstów.
• Udział w projektach marketingowych;
• Współtworzenie reklamy oraz wizerunku firmy;
• Współpraca z działem sprzedaży i marketingu;
•Tworzenie artykułów, tekstów reklamowych oraz
promocyjnych.
• Przeprowadzanie wywiadów z potencjalnymi klientami i
redagowanie tekstów.
Szkolenia i kursy
- Kurs w Call Center do Działu Obsługi Klienta;
- Kurs Sprzedaży Produktów Finansowych.
- Kurs Sprzedaży Produktów Finansowych.
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Zainteresowania
psychologia, muzyka.
Organizacje
...
Inne
Ściśle tajne
Grupy
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie to najstarsza i największa uczelnia niepubliczna na Pomorzu Zachodnim. Posiadamy ponad 22 lata doświadczenia w kształceniu.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
GIŻYCKO
miejsce otwarte dla wszystkich, którzy byli, są, mają zamiar być w tym najpiękniejszym miejscu na ziemi...
na mapie to tylko mała kropka wciśnięta między dwa wielkie niebieskie kleksy...
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.