Umiejętności
Szkolenia pracowników
Audyty jakości
5S
Konsultacje
Rozwiązywanie problemów jakościowych
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Audytor, trener, konsultant
Doradztwo Organizacyjne
Pomoc we wdrażaniu norm ISO 9001, ISO 14001, OHSAS (PN-N) 18001
Audyty według norm ISO 9001, ISO 14001, OHSAS (PN-N) 18001
Audyty systemów zintegrowanych
Audyty wewnętrzne
Audyty dostawców
Szkolenia w zakresie wymagań norm ISO 9001, ISO 14001, OHSAS (PN-N) 18001
Szkolenia dla audytorów wewnętrznych
Rozwiązywanie problemów jakościowych
Organizacja struktur zarządzania jakością
Reklamacje - proces, organizacja, rozwiązywanie problemów
Szkolenia i warsztaty 5S
Audyty według norm ISO 9001, ISO 14001, OHSAS (PN-N) 18001
Audyty systemów zintegrowanych
Audyty wewnętrzne
Audyty dostawców
Szkolenia w zakresie wymagań norm ISO 9001, ISO 14001, OHSAS (PN-N) 18001
Szkolenia dla audytorów wewnętrznych
Rozwiązywanie problemów jakościowych
Organizacja struktur zarządzania jakością
Reklamacje - proces, organizacja, rozwiązywanie problemów
Szkolenia i warsztaty 5S
Menadżer Jakości
• Tworzenie i implementacja systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO9001,
• Pełnomocnik Zarządu ds. SZJ,
• Wsparcie wszystkich działów firmy w sprawach dotyczących jakości,
• Mapowanie procesów i nadzór efektywności procesów,
• Prowadzenie i koordynacja wewnętrznych audytów jakości,
• Inicjowanie i nadzór działań korygujących i zapobiegawczych,
• Współpraca z klientami w sprawach dotyczących jakości,
• Obsługa reklamacji,
• Nadzór nad dostawcami,
• Kierowanie działem jakości (10 ludzi) – kontrola wejściowa, kontrola międzyoperacyjna, oprzyrządowanie kontrolno-pomiarowe, reklamacje,
• Wdrażanie i nadzór procedur i instrukcji systemowych,
• Inicjowanie i realizacja projektów doskonalenia produktów i procesów,
• Szkolenia.
• Pełnomocnik Zarządu ds. SZJ,
• Wsparcie wszystkich działów firmy w sprawach dotyczących jakości,
• Mapowanie procesów i nadzór efektywności procesów,
• Prowadzenie i koordynacja wewnętrznych audytów jakości,
• Inicjowanie i nadzór działań korygujących i zapobiegawczych,
• Współpraca z klientami w sprawach dotyczących jakości,
• Obsługa reklamacji,
• Nadzór nad dostawcami,
• Kierowanie działem jakości (10 ludzi) – kontrola wejściowa, kontrola międzyoperacyjna, oprzyrządowanie kontrolno-pomiarowe, reklamacje,
• Wdrażanie i nadzór procedur i instrukcji systemowych,
• Inicjowanie i realizacja projektów doskonalenia produktów i procesów,
• Szkolenia.
Kierownik Działu Jakości
• Wdrażanie i nadzór systemu zarządzania jakością,
• Ustalanie polityki jakości,
• Wprowadzanie i nadzór procedur systemowych,
• Realizacja projektów doskonalenia produktów i procesów,
• Inicjowanie działań korygujących i ocena ich skuteczności,
• Współpraca z dostawcami,
• Obsługa reklamacji,
• Kierowanie podległą grupą kontrolerów jakości,
• Szkolenia dla pracowników firmy dotyczące zapewnienia jakości.
• Ustalanie polityki jakości,
• Wprowadzanie i nadzór procedur systemowych,
• Realizacja projektów doskonalenia produktów i procesów,
• Inicjowanie działań korygujących i ocena ich skuteczności,
• Współpraca z dostawcami,
• Obsługa reklamacji,
• Kierowanie podległą grupą kontrolerów jakości,
• Szkolenia dla pracowników firmy dotyczące zapewnienia jakości.
Inżynier Systemów
• Na stanowisku koordynatora wsparcia sprzedaży,
• Koordynowanie inżynierów wsparcia sprzedaży i implementacji systemów,
• Wprowadzanie i nadzorowanie SZJ zgodnego z ISO9000:2000,
• Realizacja jakościowych audytów wewnętrznych,
• Definiowanie procesów,
• Ustalanie celów jakościowych,
• Zbieranie i analiza danych dotyczących skuteczności sprzedaży,
• Organizowanie przeglądów kierownictwa dotyczących jakości,
• Organizacja procesu sprzedaży.
• Koordynowanie inżynierów wsparcia sprzedaży i implementacji systemów,
• Wprowadzanie i nadzorowanie SZJ zgodnego z ISO9000:2000,
• Realizacja jakościowych audytów wewnętrznych,
• Definiowanie procesów,
• Ustalanie celów jakościowych,
• Zbieranie i analiza danych dotyczących skuteczności sprzedaży,
• Organizowanie przeglądów kierownictwa dotyczących jakości,
• Organizacja procesu sprzedaży.
Kierownik Działu Zapewnienia Jakości
• Kierowanie zespołem 10 kontrolerów jakości,
• Organizacja i nadzór procesu kontroli jakości,
• Wprowadzanie i nadzór SZJ zgodnego z ISO9002:1994,
• Opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji,
• Zbieranie i analizowanie danych jakościowych,
• Przygotowywanie raportów jakościowych,
• Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych,
• Usprawnianie procesów: produkcyjnego i kontroli jakości.
• Organizacja i nadzór procesu kontroli jakości,
• Wprowadzanie i nadzór SZJ zgodnego z ISO9002:1994,
• Opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji,
• Zbieranie i analizowanie danych jakościowych,
• Przygotowywanie raportów jakościowych,
• Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych,
• Usprawnianie procesów: produkcyjnego i kontroli jakości.
Szkolenia i kursy
Auditor wiodący ISO9001:2008
Auditor wewnętrzny SZJ wytwórców wyrobów medycznych
Audytor wewnętrzny zintegrowanego systemu zarządzania (ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, PN-N-18001:2004)
Implementation Project Management
Zarządzanie projektami
Profesjonalne techniki sprzedaży
Teamwork
Leadership
Techniki profesjonalnej prezentacji
Kierowanie poprzez stawianie celów i współpracę
Auditor wewnętrzny SZJ wytwórców wyrobów medycznych
Audytor wewnętrzny zintegrowanego systemu zarządzania (ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, PN-N-18001:2004)
Implementation Project Management
Zarządzanie projektami
Profesjonalne techniki sprzedaży
Teamwork
Leadership
Techniki profesjonalnej prezentacji
Kierowanie poprzez stawianie celów i współpracę
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zarządzanie jakością
Inne
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Tenis
Biały Sport- polegający na uganianiu się dwóch do czterech osób za żółtą piłką pokrytą filce.
Odmiana damsko męska zwana jest MIXtem
TÜV Rheinland Polska
Grupa skupia pracowników, trenerów, przyjaciół oraz uczestników szkoleń TÜV Rheinland Polska. Zapraszamy również wszystkich zainteresowanych.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)