Roma Eywik - Molak

Dyrektor Działu Wsparcia Biznesowego, Canal+ Cyfrowy
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds Rozwoju
Polska Sieć Windykacji Sp. z o.o. Sp. k.
Canal + platforma
Dyrektor Bilingu i Windykacji
Canal + platforma
Dyrektor Działu Wsparcia Biznesowego
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
Dyrektor Działu Obsługi Klienta
Rozbudowa call ceter
Analiza churn
Utrzymanie klienta (stworzenie I wprowadzenie system motywacyjnego opartego na zapobieganiu churn)
Planowanie i realizacja budżetu działu
Rozbudowa system IVR (system call back itp.)
Nadzorowanie pracy działu technicznej obsługi klienta
Nadzorowanie procesów obsługi reklamacji
Opiniowanie umów abonenckich
Prowadzenie szkoleń, coaching
Opracowanie ścieżki kariery pracowników BOA
Rekrutacja pracowników
Kwartalne sprawozdania
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
Kierownik BOK
Rozbudowa call center
Stworzenie od podstaw Biura Obsługi Abonenta
Opracowanie wszelkich procedur działu
Nadzorowanie wszystkich działań BOA
Weryfikacja procesu obsługi Klienta
Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
Stworzenie procedur windykacyjnych
Windykacje
Prowadzenie programów lojalnościowych
Analiza churn
Raportowanie
Crowley Data Poland Sp. z o.o.
Asystentka Dyrektora Regionalnego
Prowadzenie Biura Regionalnego w Poznaniu.
AMEX
Asystentka Prezesa Zarządu
Prowadzenie Biura Zarządu
Tłumaczenia ustne i pismne dla FORDEX Sp. z o.o. - dystrybutora marek UMBRO oraz WILSON na Polskę.

Szkolenia i kursy

Organizacja efektywnych spotkań i zebrań - EFS
Zarządzanie - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Coaching - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Microsoft Excel 2003 - New Horizons
Obsługa Klienta przez telefon – Client Direct
The Strategy of Managing the Clients of Telecommunication Providers

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Studium Pracy Socjalnej, licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Inżynieria
Telekomunikacja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

jogging

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Jogging
Jogging
Dla tych co uważają, że jogging to sport idealny...
LIDERZY OBSŁUGI
LIDERZY OBSŁUGI
Wymiana opinii z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, budowania długotrwałych relacji z klientami, zarządzania doświadczeniem klienta.