Języki
angielski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Obsługi Klienta
Rozbudowa call ceter
Analiza churn
Utrzymanie klienta (stworzenie I wprowadzenie system motywacyjnego opartego na zapobieganiu churn)
Planowanie i realizacja budżetu działu
Rozbudowa system IVR (system call back itp.)
Nadzorowanie pracy działu technicznej obsługi klienta
Nadzorowanie procesów obsługi reklamacji
Opiniowanie umów abonenckich
Prowadzenie szkoleń, coaching
Opracowanie ścieżki kariery pracowników BOA
Rekrutacja pracowników
Kwartalne sprawozdania
Analiza churn
Utrzymanie klienta (stworzenie I wprowadzenie system motywacyjnego opartego na zapobieganiu churn)
Planowanie i realizacja budżetu działu
Rozbudowa system IVR (system call back itp.)
Nadzorowanie pracy działu technicznej obsługi klienta
Nadzorowanie procesów obsługi reklamacji
Opiniowanie umów abonenckich
Prowadzenie szkoleń, coaching
Opracowanie ścieżki kariery pracowników BOA
Rekrutacja pracowników
Kwartalne sprawozdania
Kierownik BOK
Rozbudowa call center
Stworzenie od podstaw Biura Obsługi Abonenta
Opracowanie wszelkich procedur działu
Nadzorowanie wszystkich działań BOA
Weryfikacja procesu obsługi Klienta
Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
Stworzenie procedur windykacyjnych
Windykacje
Prowadzenie programów lojalnościowych
Analiza churn
Raportowanie
Stworzenie od podstaw Biura Obsługi Abonenta
Opracowanie wszelkich procedur działu
Nadzorowanie wszystkich działań BOA
Weryfikacja procesu obsługi Klienta
Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
Stworzenie procedur windykacyjnych
Windykacje
Prowadzenie programów lojalnościowych
Analiza churn
Raportowanie
Asystentka Prezesa Zarządu
Prowadzenie Biura Zarządu
Tłumaczenia ustne i pismne dla FORDEX Sp. z o.o. - dystrybutora marek UMBRO oraz WILSON na Polskę.
Tłumaczenia ustne i pismne dla FORDEX Sp. z o.o. - dystrybutora marek UMBRO oraz WILSON na Polskę.
Szkolenia i kursy
Organizacja efektywnych spotkań i zebrań - EFS
Zarządzanie - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Coaching - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Microsoft Excel 2003 - New Horizons
Obsługa Klienta przez telefon – Client Direct
The Strategy of Managing the Clients of Telecommunication Providers
Zarządzanie - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Coaching - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Microsoft Excel 2003 - New Horizons
Obsługa Klienta przez telefon – Client Direct
The Strategy of Managing the Clients of Telecommunication Providers
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
jogging
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
LIDERZY OBSŁUGI
Wymiana opinii z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, budowania długotrwałych relacji z klientami, zarządzania doświadczeniem klienta.