Roksana Jaczyńska

Roksana Jaczyńska

osiągać wyznaczone cele
Jastrzębie-Zdrój, śląskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Szkolenia pracowników Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne umiejętność szybkiego uczenia się komunikatywność Umiejętności komunikacyjne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Zapewnienia Jakości Umiejętności sprzedaży

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
dyrektor oddziału
Zapewnienie osiągnięcia celów biznesowych i sprzedażowych przez Oddział. Wzrost sprzedaży produktów i usług bankowych i ubezpieczeniowych w Oddziale.
Aktywny marketing w celu identyfikacji i pozyskiwania nowych klientów, zarówno indywidualnych jak i firmowych. Negocjacje i budowanie pozytywnych relacji z klientem. Dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów.
Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi. Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu. Coaching pracowników (wsparcie i mentoring). Dbanie o stały rozwój umiejętności podległych pracowników.
Dokonywanie ocen ekonomiczno-finansowych jednostek gospodarczych i projektów przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie finansowania segmentu małych i średnich przedsiębiorstw w oparciu o wewnętrzne systemy bankowe.
Sprawowanie bieżącej kontroli nad księgowaniem transakcji Klientów oraz kontami Oddziału. Odpowiedzialność za przestrzeganie w Oddziale obowiązujących przepisów i regulacji prawnych.
Bieżąca analiza bilansu i rachunku zysków i strat Oddziału. Zapewnienie dochodowości prowadzonej działalności bankowej. Analiza przyczyn powstawania kosztów oddziałowych. Zarządzanie wynikiem finansowym Oddziału.
Zapewnienie ciągłości biznesowej w Oddziale przez 6 dni w tygodniu (Oddział jest otwarty dla Klientów przez także w soboty).
Profesjonalne i kompetentne reprezentowanie Banku na zewnątrz ale także wewnątrz organizacji.
Santander Bank Polska
starszy doradca klienta
• Identyfikacja klientów strategicznych oddziału, pozyskiwanie nowych klientów
• Przygotowywanie ofert dla klientów
• Negocjowanie warunków sprzedaży produktów
• Sprzedaż produktów i usług bankowych oraz niebankowych (leasing) dla klientów instytucjonalnych
• Obsługa klientów zgodnie ze standardami jakości obsługi
• Realizacja transakcji bezgotówkowych zgodnie z obowiązującymi procedurami

Szkolenia i kursy

wszystkie z zakresu standardów obsługi klienta, negocjacji i rozmów handlowych

Edukacja

Logo
pedagogika resocjalizacyjna, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

dobra książka, sport

Organizacje

ORANGE- KIEROWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY
BZ WBK OPIEKUN KLIENTA

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...