Robert Zdanowski

Service Level Manager, Project Manager, Specjalista ITIL i Office Automation
Barcice Drwalewskie, mazowieckie

Umiejętności

Bloomberg Telekurs Microsoft Visio Microsoft Project Adonis iGrafx Process 2011 office 2013 Reuters Eikon Microsoft Windows Server 2012 R2 ION Trading Axe Trading Access 2013 HP OpenView ServiceDesk

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

mBank S.A.
Service Level Manager
• Service Level Manager w Pionie Rynków Finansowych dla wszystkich usług dostarczanych przez IT. Kontrola wskaźników SLA, negocjowanie parametrów usług, nowych usług, aneksowanie umowy SLA

• Service Level Manager w Pionie Rynków Finansowych dla usług Administracji i Bezpieczeństwa

• Prowadzenie projektów wdrożeniowych nowych stemów na potrzeby Departamentu

• Zastępca reprezentanta Pionu Rynków Finansowych na Komitecie IT – akceptowanie projektów dotyczących Pionu do kwoty 1,5 mln PLN, monitorowanie projektów, raportowanie do managerów wyższego szczebla

• Wsparcie Dealing Room w specjalistycznych systemach dealerskich: Reuters Eikon, Bloomberg, Telekurs, 360T, Volbroker, EBS ICAP, EMBonds, TradeAir

• Zarządzanie serwerem Windows 2012 i utrzymanie specjalistycznego oprogramowania dealerskiego: Ion Trading, Axe Trading, Todeal – do rynku MTS, oraz Markitwire i bazy Access

• Pełnienie funkcji Koordynatora Zarządzania Uprawnieniami dla wybranych jednostek Pionu

• Opiniowanie regulacji wewnętrznych banku z obszaru IT dotyczących Pionu
mBank S.A.
Service Level Manager
•Service Level Manager w Pionie Bankowości Inwestycyjnej dla wszystkich usług dostarczanych przez IT. Kontrola wskaźników SLA, negocjowanie parametrów usług, nowych usług, aneksowanie umowy SLA

• Zastępca Reprezentanta Bankowości Inwestycyjnej na Komitecie IT – akceptowanie projektów dotyczących Pionu do kwoty 1,5 mln PLN, monitorowanie projektów, raportowanie do managerów wyższego szczebla

• Zastępca Reprezentanta Bankowości Inwestycyjnej w projekcie „Zarządzanie Procesowe” – uzgodnienie metodyki i koordynacja opisu procesów w obszarze Pionu, opisywanie procesów

• Reprezentant Pionu w komisji przetargowej „Zintegrowanej platformie druku, kopiowania, skanowania i faxowania na potrzeby BRE Banku S.A.”

• Project Manager projektu Nowy P&L DataMart w BKA
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista w Dziale Utrzymania Środowiska
• Project Manager w międzynarodowym projekcie Brahma – we współpracy z France Telecom wdrożenie w TP systemu do zdalnej i automatycznej standaryzacji stacji roboczych

• Service Delivery Manager i Analityk w zakresie rozwiązań Office Automation

• Główny Analityk w projekcie Elektronicznego Obiegu Wniosków Urlopowych – realizacja aplikacji dla Pionu Kadr do kompleksowego zarządzania urlopami wszytkich pracowników w TP
(około 30 000 użytkowników), stworzenie modułu raportowego dla pracowników HR, szkolenia

• Capacity Manager dla obszaru środowiska biurowego użytkownika, stworzenie platformy do mierzenia pojemności sprzętu i aplikacji w oparciu o SMS Microsoft

• Tworzenie i aktualizacja strategii departamentu zgodnie ze strategią Pionu Informatyki i trendami światowymi w IT
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista w Dziale Utrzymania Środowiska
• Project Manager w projekcie wdrożenia standardów profili domenowych dla wszystkich użytkowników w TP oraz projekcie Automatycznej Instalacji Aplikacji na stacjach roboczych użytkowników i w wielu innych

• Stworzenie i utrzymanie witryny SharePoint Portal Server do kompleksowego zarządzania całym działem oraz projektami w nim realizowanymi

• Capacity Manager dla obszaru środowiska biurowego użytkownika – stworzenie Capacity Planu na lata 2006-2010

• Główny Analityk i jednocześnie lider 4 osobowego Zespołu Analityków Środowiska Biurowego

• Analizowanie środowiska informatycznego, proponowanie rozwiązań Office Autmation

• Opracowanie i wdrożenie standardów instrukcji instalacyjnych (około 150 dokumentów), publikacja w Bazie Wiedzy

• Tworzenie i opiniowanie całej dokumentacji z obszaru Electronic Workplace (procesy, procedury)

• Przygotowanie budżetu oraz ZZI (dokumentacji budżetowej) całego działu, a także koordynowanie procesu budżetowania na poziomie całego wydziału
Orange Polska S.A.
Specjalista/Administrator w Dziale Informatyki
• Opracowywanie procesu i procedury dodawania i utrzymania nowych lokalizacji w SD4

• Administrowanie siecią LAN oraz WAN, systemem Windows NT, 2000, XP - wdrażanie projektów usprawniających działanie środowiska biurowego użytkownika

• Administrowanie Systemem Poczty Korporacyjnej MS Exchange

• HelpDesk – wsparcie zdalne przy pomocy konsol SMS i DameWare
Orange Polska S.A.
Administrator w Dziale Informatyki
• Administrowanie siecią LAN oraz WAN, administrowanie systemem Windows NT, Windows Terminal Serwer. Wdrażanie projektów usprawniających działanie sieci LAN.

• Lider HelpDesk w Dziale – rozdzielnie zgłoszeń, realizacja zgłoszeń zdalnie.

• Administracja serwerami Ochrony Antywirusowej NAV 7.5 (Wdrożenie projektu ochrony antywirusowej dla około 7 000 użytkowników).

• Administracja Systems Managment Serwer dla około 7 000 użytkowników.

• Analityk w projekcie wdrożenia Wsparcia Zdalnego dla 40 000 użytkowników.
Orange Polska S.A.
Specjalista HelpDesk w Dziale Informatyki
• Administracja siecią LAN oraz WAN, administracja systemem WinFrame, Windows NT, Windows Terminal Serwer.

• HelpDesk dla około 1000 użytkowników w 4 lokalizacjach.

• Administracja Systems Managment Serwer dla około 7 000 pracowników.

Projekty

Nowy P&L DataMart
Project Manager projektu Nowy P&L DataMart w BKA
Zakres obowiązków
Project Manager
Brahma
Project Manager w międzynarodowym projekcie Brahma – we współpracy z France Telecom wdrożenie w TP systemu do zdalnej i automatycznej standaryzacji stacji roboczych
Zakres obowiązków
Project Manager
Elektronicznego Obiegu Wniosków Urlopowych
Główny Analityk w projekcie Elektronicznego Obiegu Wniosków Urlopowych – realizacja aplikacji dla Pionu Kadr do kompleksowego zarządzania urlopami wszytkich pracowników w TP
(około 30 000 użytkowników), stworzenie modułu raportowego dla pracowników HR, szkolenia
Zakres obowiązków
Główny Analityk
Automatyczna Instalacja Aplikacji
Project Manager w projekcie Automatycznej Instalacji Aplikacji na stacjach roboczych użytkowników w TP.
Zakres obowiązków
Project Manager
Standaryzacja profili domenowych
Project Manager w projekcie wdrożenia standardów profili domenowych dla wszystkich użytkowników w TP.
Zakres obowiązków
Project Manager

Szkolenia i kursy

2016 Szkolenie Scrum
2016 Szkolenie Lean
2015 Certyfikat – Agile Fundation
2015 Szkolenie Agile Project Management Fundation
2011 House of Skills „Negocjacje wewnętrzne – argumentowanie i wywieranie wpływu”
2011 House of Skills „Sztuka prezentacji”
2011 Certyfikat ITIL® V3 Foundation Examination (certyfikat potwierdzający zdanie egzaminu akredytowanego przez EXIN)
2010 ITIL® V3 Foundation (szkolenie akredytowane przez EXIN)
2007 IDS Scheer „Budowa modeli procesów z wykorzystaniem aplikacji ARIS Easy Design”
2007 CDZ Meritum „Podejście procesesowe oraz zarządzanie procesami”
2007 Project Management Consulting „Skuteczne Zarządzanie Projektami” – PRINCE2, Risk Management
2007 Nagroda w postaci premii z puli Dyrektora Departamentu Wsparcia Użytkownika za IV kwartał 2006 za automatyzację procesu obsługi wniosków urlopowych w TP przy pomocy rozwiązania Office Automation jakim jest aplikacja „Urlopy”.
2006 CT Partners „The Challenge of Egypt” – gra symulacyjna ćwicząca zarządzanie projektami.
2006 AchiveGlobal „Zarządzanie wynikami cz. II – pozyskiwanie innych do współpracy.”
2005 AchiveGlobal „Zarządzanie wynikami acz I – od przekazywania celów po ocenę.”
2005 AchiveGlobal „Skuteczna komunikacja z klientem wewnętrznym.”
2005 Nagroda w postaci premii z puli Dyrektora Pionu Informatyki za III kwartał 2005 za aktywne zaangażowanie w stworzenie Capacity Planu dla Platformy PC, oraz wnikliwe i dokładne realizowanie wszystkich zadań terminowo, jednocześnie zachowując bardzo wysoką jakość produktu.
2005 MS Outlook – Poziom Zaawansowany.
2004 Certyfikat IDO – Znajomość Microsoft Windows NT Server – Grupa WF-NT.
2004 Certyfikat IDO 28/2004 – Znajomość Microsoft Exchange – Grupa WF-PK.
2002 Efektywna Komunikacja z klientem wewnętrznym. – Szkolenie z asertywności.
2001 Standaryzacja stacji roboczych w TP S.A.
2001 Microsoft Access 97 tworzenie aplikacji.
2001 827 - Administering Microsoft Systems Management Server 2.0.
2001 688 - Internetworking Microsoft TCP/IP on Microsoft Windows NT 4.0.
2001 1330 - Supporting Microsoft Windows NT Server 4.0 Core Technologies.
1999 1329 - Administrowanie Systemem Microsoft Windows NT 4.0.
1997 „Jak prowadzić małe przedsiębiorstwo” – kurs kończył się wykonaniem biznesplanu.
1995 Prawo Jazdy kategorii B.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie
Logo
Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT

Zainteresowania

Aktywny wypoczynek (piłka nożna, koszykówa, siatkówka), ekologia, enologia, uprawa winorośli, ITIL, PRINCE 2, PMI, zarzadzanie w IT, Zarzadzanie Projektami, nowe technologie, literatura fantasy i science fiction, muzyka celtycka.

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Dobre umowy SLA
Dobre umowy SLA
Od szkolenia do praktyki: pytania, problemy, pomysły, rozwiązania.
IT Manager
IT Manager
Forum wymiany doświadczeń dla IT managerów.
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
IT&Telecom
IT&Telecom
IT&Telecom to grupa dla osób z branży oraz tych, którzy interesują się jej rozwojem.
IT Warszawa
IT Warszawa
Grupa dla osób związanych z branżą IT w Warszawie i nie tylko
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
NLP
NLP
NLP
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL