Wypowiedzi
-
Łukasz C.:
Wysłać zgłoszenie to nie załatwienie spawy. Może Pan przejrzeć moją korespondencję z Wami . Spawy z Wami ciągną się niektóre miesiącami i nie są w końcu załatwiane. Jesteście aroganccy, niegrzeczni i wielce zadufani w swoje umiejętności. Ale spraw nie załatwiacie tak jak powinniście. Najlepiej wychodzą Wam przypomnienia o kończącym się terminie dzierżawy oprogramowania. Automat robi to doskonale.
Sławek K.:
Łukasz C.:
Sławek K.:
Pan Mariusz dobrze to zobrazował.
Ja od siebie dodam, że sklep na oprogramowaniu sstore często nie działa.
Proszę sobie teraz wyobrazić, że mamy ustawione kampanie reklamowe w ad words i porównywarkach w okresie świątecznym gdzie płaci się za kliknięcia. Mamy setki wejść - straty dla właściciela sklepu są ogromne, bo klient nie widzi naszej strony.
Jeśli ktoś lubi ciągłe problemy to platforma sstore to najlepsze rozwiązanie.
W naszej firmie każdy klient traktowany jest indywidualnie ,jeżeli wynika jakiś problem w funkcjonowaniu sklepu zawsze świadczymy pomoc i go rozwiązujemy ,proszę pamiętać również o tym że duża część problemów jaka się rodzi wynika z niewiedzy i umiejętności osoby która dany sklep użytkuje . Jeżeli ma Pan dalej jakiś problem proszę do nas napisać a pomożemy. Pozdrawiam.
Ponownie mój sklep nie działa! 3 raz w tym tygodniu.
[img]
/img]
Sprawa trafi na drogę sądową.
Witam,
Nie wiem czy to forum jest dobrym sposobem na załatwianie jakiś reklamacji, w razie jakiś problemów należy wysłać zgłoszenie na e-mail pomoc@sstore.pl lub poprzez formularz zgłoszeniowy, który znajduje się w panelu sklepu w menu pomoc. Jednak mogę podpowiedzieć, że aby zlokalizować Pana problem z widocznością Pana sklepu najlepiej wykonać prosty test i wysłać nam go w zgłoszeniu. Informacje na ten temat znajdzie Pan na tej stronie http://support.sstore.pl/Knowledgebase/Article/View/36... . Nie jestem w stanie odpowiedzieć teraz dlaczego ma Pan problem z widocznością sklepu, takimi rzeczami w naszej firmie zajmują się informatycy i po otrzymaniu zgłoszenia od Pana na pewno się tym zajmą i rozwiążą problem.
Pozdrawiam. -
Łukasz C.:
Sławek K.:
Pan Mariusz dobrze to zobrazował.
Ja od siebie dodam, że sklep na oprogramowaniu sstore często nie działa.
Proszę sobie teraz wyobrazić, że mamy ustawione kampanie reklamowe w ad words i porównywarkach w okresie świątecznym gdzie płaci się za kliknięcia. Mamy setki wejść - straty dla właściciela sklepu są ogromne, bo klient nie widzi naszej strony.
Jeśli ktoś lubi ciągłe problemy to platforma sstore to najlepsze rozwiązanie.
W naszej firmie każdy klient traktowany jest indywidualnie ,jeżeli wynika jakiś problem w funkcjonowaniu sklepu zawsze świadczymy pomoc i go rozwiązujemy ,proszę pamiętać również o tym że duża część problemów jaka się rodzi wynika z niewiedzy i umiejętności osoby która dany sklep użytkuje . Jeżeli ma Pan dalej jakiś problem proszę do nas napisać a pomożemy. Pozdrawiam.
Tej firmy nie polecam. Mam sklep kovrilo.pl. Wykonałem aktualizację sklepu i sklep przestał działać. Zgłoszenie 16.12 jako krytyczne. Dostałem informację że to ja coś przestawiłem w ustawieniach sklepu, oni poprawili i już działa ( przynajmniej według nich). Niestety nie działało i dalej wymiana korespondencji ale tylko jednostronna ja pisałem a nikt mi nie odpisywał. W piątek 19.12 napisałem i wykonałem telefon na infolinię. Otrzymałem zapewnienie że otrzymam odpowiedz w ciągu dwóch godzin. I otrzymałem odpowiedź, ale taką, że muszę czekać do poniedziałku bo jest weekend. A że sklep nie działa no cóż to mój problem. Że są problemy techniczne z oprogramowaniem to można zrozumieć. Ale takiej obsługi to nie mogę zrozumieć. Sklep nie działa, a dostarczyciel oprogramowania sklepu nie umie rozwiązać problemu. Sklep nie działa ale weekend rzecz święta.To jest moja ostatnia z nimi współpraca. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ROVER
-
Nic się nie zmieniło dalej poszukuję pracy. Jestem naprawdę doświadczonym człowiekiem w zarządzaniu działem, sklepem sprzedaży detaliczne.
-
Dalej poszukuję.
-
Mam duże doświadczenie w zarządzaniu sklepem samoobsługowym, oraz ludźmi. Szukam pracy na terenie Warszawy jako kierownik sklepu lub innej. Jestem osobą która szybko się uczy i dostosowuje do realiów pracy. Lubię pracować z ludźmi, daje mi to dużo satysfakcji.Robert Wyszogrodzki edytował(a) ten post dnia 26.03.07 o godzinie 20:18
-
Dalej poszukuję pracy.
-
A skąd ten sentyment?
-
Pracę szukam w Warszawie.
-
Obecnie jeszcze jestem zatrudniony ale... . Jestem osobą otwartą i szybko się uczę. Lubię pracować z ludźmi. Więcej w GL oraz w CV które prześlę zainteresowanym.
Robert Wyszogrodzki edytował(a) ten post dnia 13.03.07 o godzinie 20:48