Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Członek zespołu badawczego
współpraca z ISP PAN
Prowadzenie wywiadów pogłębionych z radnymi powiatu, na potrzeby badania prof. Jacka Wasilewskiego „Obywatelskie i polityczne życie powiatu”.
Moderowanie wywiadów pogłębionych z posłankami na sejm RP, na potrzeby badania dr Ireny Pańków „Kobiety na polskiej scenie politycznej”
Moderowanie wywiadów pogłębionych z posłankami na sejm RP, na potrzeby badania dr Ireny Pańków „Kobiety na polskiej scenie politycznej”
Specjalizacje
Badania i rozwój
Inne
Inne
Publikacja: „Środki masowego przekazu w opinii młodzieży w kontekście wydarzeń związanych z chorobą, śmiercią i pogrzebem Jana Pawła 2” w „Pokolenie JP2 poczucie tożsamości, czy kreacja medialna?” red. Paweł Ruszkowski, wyd. Zyski i S-ka oraz Collegium Civitas Press, Warszawa 2006
Publikacja: „Poczucie zagrożenia w społeczeństwie polskim”, Studia Polityczne nr 17, wyd. ISP PAN, Warszawa 2006.
26.10.2004 konferencja ISP PAN, pt. „Czwarta władza w Polsce” Tytuł wystąpienia brzmiał: „Między społeczeństwem a mediami: język dziennikarskiego przekazu”
Publikacja: „Poczucie zagrożenia w społeczeństwie polskim”, Studia Polityczne nr 17, wyd. ISP PAN, Warszawa 2006.
26.10.2004 konferencja ISP PAN, pt. „Czwarta władza w Polsce” Tytuł wystąpienia brzmiał: „Między społeczeństwem a mediami: język dziennikarskiego przekazu”
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.