Robert Wierzbicki

GfK Polonia
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

GfK Polonia
Project Manager
Grupa IQS
Research Manager
Logo
Market Analysis Director
Esteem Brand Strategies
Organizacja i realizacja jakościowych badań rynku, także międzynarodowych, komunikacja z Klientem.
Doświadczenie w branżach: bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, FMCG, wydawnictwa specjalistyczne, usługi medyczne / leki.
4P Research Mix Sp. z o.o.
Badacz jakościowy (Umowa zlecenie)
Współpraca przy realizacji badań jakościowych (FGI oraz IDI), analiza materiałów i pisanie raportów końcowych.
Logo
Moderator wywiadów pogłębionych IDI
współpraca z IBOiR PENTOR
Współpraca przy realizacji badań jakościowych;
Od czerwca 2005 analiza materiałów i pisanie raportów końcowych.
Logo
Członek zespołu badawczego
współpraca z ISP PAN
Prowadzenie wywiadów pogłębionych z radnymi powiatu, na potrzeby badania prof. Jacka Wasilewskiego „Obywatelskie i polityczne życie powiatu”.
Moderowanie wywiadów pogłębionych z posłankami na sejm RP, na potrzeby badania dr Ireny Pańków „Kobiety na polskiej scenie politycznej”
Logo
Praktyka zawodowa
R.A. Productions
Praca w agencji PR przy kampanii dla marki Belvedere.

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Collegium Civitas

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne

Inne

Publikacja: „Środki masowego przekazu w opinii młodzieży w kontekście wydarzeń związanych z chorobą, śmiercią i pogrzebem Jana Pawła 2” w „Pokolenie JP2 poczucie tożsamości, czy kreacja medialna?” red. Paweł Ruszkowski, wyd. Zyski i S-ka oraz Collegium Civitas Press, Warszawa 2006

Publikacja: „Poczucie zagrożenia w społeczeństwie polskim”, Studia Polityczne nr 17, wyd. ISP PAN, Warszawa 2006.

26.10.2004 konferencja ISP PAN, pt. „Czwarta władza w Polsce” Tytuł wystąpienia brzmiał: „Między społeczeństwem a mediami: język dziennikarskiego przekazu”

Grupy

Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką