Robert Szymański

Business Administrator, Transcosmos Poland sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office zarządzanie flotą samochodową Nadzór oraz kordynacja prac konserwacyjno- remontowych i inwestycyjnych oraz usług prowadzonych przez firmy własne oraz obce. zarządzanie telefonami służbowymi utrzymanie biura nadzór nad pracą recepcji kontrola stanu technicznego urządzeń i pojazdów przeglądy techniczne budynku, instalacji p.poż

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Business Administrator
Transcosmos Poland sp. z o.o.
Zarządzanie biurem:
- bycie główną osobą kontaktową
- zapewnienie bezpiecznego i funkcjonalnego środowiska pracy
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi
- zarządzanie materiałami biurowymi
- znajomość procedur alarmowych i bezpieczeństwa w budynku
Płace oraz rachunkowość:
- koordynacja płatności za wykonane usługi
Adminitracja kadr:
- obsługa benefitów
- wykonywanie zadań biurowych i administracyjnych w celu wsparcia działu kadr,
- codzienne pełnienie obowiązków i funkcji działu kadr
- prognozowanie stanu środków pieniężnych
- kontrolowanie kwitów kasowych
- przekazywanie danych płacowych do zewnętrznej agencji odpowiedzialnej za
przygotowanie wynagrodzeń, kontakt z agencja w celu wyjasnienia
ewentualnych wątpliwości
- prowadzenie rejestru kadrowego poprzez odnotowywanie zawartych umów o
pracę, przeniesień, wypowiedzeń umów, zmian w klasyfikacji stanowisk,
podwyżek; kontrolowanie zwolnień lekarskich oraz innych absencji
LOVO S.A.
specjalista ds. administracyjnych
- opis i rozliczanie bieżących faktur;
- kontakt z firmami zewnętrznymi;
- kontrola bieżącego zużycia limitów w zakresie kart flotowych i abonamentów telefonicznych;
- nadzór nad pracą recepcji;
- prowadzenie dokumentacji elektronicznej i papierowej;
- kontrola stanu technicznego i wizualnego aut pulowych;
- wspieranie pracowników w sprawach związanych z flotą aut służbowych (przeglądy, naprawy, szkody komunikacyjne, auta zastępcze itp.)
- kontrola płatności faktur w zakresie dot. obowiązków;
- kontrola stanu umów infrastrukturalnych w zakresie terminów;
- przygotowywanie pism wychodzących w zakresie powierzonych obowiązków;
- zbieranie i wstępna ocena ofert firm zewnętrznych w zakresie polis ubezpieczeniowych, usługowych;
- przeglądy techniczne urządzeń/maszyn/samochodów;
- przeglądy okresowe urządzeń/samochodów;
- przeglądy techniczne budynku, instalacji ppoż., kominowych;
- kordynacja prac remontowych - usuwanie awarii na terenie biura;
Baxter Polska sp. z o.o.
Asystent Administracji
wspieranie pracowników w sprawach związanych z flotą aut służbowych (przeglądy, naprawy, szkody komunikacyjne, auta zastępcze itp.);
- tworzenie cotygodniowych raportów paliwowych
- obsługa administracyjna biura (zaopatrzenie w niezbędne artykuły)
- współpraca z zarządcą budynku oraz kontrahentami
- współpraca z firmami kurierskimi
- obsługa spotkań firmowych
- obsługa kancelaryjna biura
- koordynacja prac remontowych
- rozliczanie faktur

Szkolenia i kursy

Szkolenie dla osób wyznaczonych do zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników
MS Excel średnio zaawansowany

Edukacja

Logo
Inżynieria Bezpieczeństwa, magisterskie
Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie
Logo
Inżynieria Bezpieczeństwa, inżynierskie
Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Inżynieria
Motoryzacja

Zainteresowania

Sport: bieganie, sporty motorowe, piłka nożna, football amerykański, Motoryzacja, Książka, Historia Polski i Polaków w czasie II Wojny Światowej, Majsterkowanie, Technologia (działanie maszyn), Lotnictwo

Inne

Prawo jazdy kat. B