Robert Szczepaniak

Dyr. ds. Marketingu

Doświadczenie zawodowe

Kolporter S.A.
Dyrektor Marketingu
• koordynowanie pracy Działu
• tworzenie i nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetów marketingowych
• tworzenie strategii marketingowej Spółki i poszczególnych Departamentów
• kreowanie projektów rozwojowych
• integracja działań marketingowych Departamentów: Dystrybucji Prasy, Sieci Własnej, FMCG, Usług Elektronicznych
• przygotowanie strategii rozwoju marek własnych
• koordynacja projektów brand marketingowych
• kreowanie i nadzór nad wdrażaniem działań trade marketingowych
• przygotowywanie i nadzór nad wdrożeniem projektów e-commerce
• doradztwo w zakresie działań PR
• analiza i optymalizacja procesów komunikacji wewnętrznej
• współpraca z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji wspólnych projektów marketingowych
• tworzenie i zarządzanie budżetami marketingowymi
• optymalizacja wydatków marketingowych
• projektowanie i realizacja badań marketingowych
• monitoring i analiza sytuacji rynkowej
• współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
Kolporter S.A.
Doradca Zarządu ds Marketingu Strategicznego
• tworzenie strategii marketingowej Spółki i poszczególnych Departamentów
• kreowanie projektów rozwojowych
• integracja działań marketingowych Departamentów: Dystrybucji Prasy, Sieci Własnej, FMCG, Usług Elektronicznych
• przygotowanie strategii rozwoju marek własnych
• koordynacja projektów brand marketingowych
• kreowanie i nadzór nad wdrażaniem działań trade marketingowych
• przygotowywanie i nadzór nad wdrożeniem projektów e-commerce
• doradztwo w zakresie działań PR
• analiza i optymalizacja procesów komunikacji wewnętrznej
• współpraca z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji wspólnych projektów marketingowych
• tworzenie i zarządzanie budżetami marketingowymi
• optymalizacja wydatków marketingowych
• projektowanie i realizacja badań marketingowych
• monitoring i analiza sytuacji rynkowej
• współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
Logo
Dyrektor ds. Marketinu i Rozwoju Sieci
Domex - Media Expert
Dział Marketingu Operacyjnego:

• tworzenie i realizowanie strategii marketingowej i sprzedażowej firmy (poszczególnych marek wewnątrz grupy)
• ustalenie celów marketingowych firmy, tworzenie i wdrażanie planów dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności produktów lub usług firmy,
• budowa systemów wsparcia sprzedaży oraz programów motywacyjnych dla sprzedawców,
• przygotowanie i kontrolowanie tworzenia i realizacji budżetu marketingowego,
• odpowiedzialność za całość działań promocyjnych i reklamowych firmy: analiza doboru odpowiednich mediów i narzędzi komunikacji z uwzględnieniem specyfiki sprzedaży w punktach tradycyjnych i Internetowych
• współpraca z działem sprzedaży, działem zakupu, w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
• monitoring i analiza otoczenia zewnętrznego firmy oraz działalności konkurencji w celu zapewnienia maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych,
• efektywne zarządzanie zespołem pracowników, dbałość o jego rozwój,
• planowanie, realizacja, kontrola i korekta budżetu operacyjnego, optymalizacja kosztów działów,
• budowanie bezpośrednich i stałych relacji z kluczowymi partnerami,
• uczestnictwo w procesie podejmowania kluczowych decyzji w firmie.

Dział Rozwoju Sieci:

• współtworzenie polityki rozwoju sieci
• analizowanie potencjału handlowego lokalizacji – badanie opłacalności inwestycji pod kontem kosztów, konkurencji i możliwości nabywczych rynku
• negocjacja warunków najmu lokalu
• planowanie powierzchni sprzedażowej, optymalizacja stanu zatowarowania przez odpowiednie wykorzystanie powierzchni elektromarketów
• tworzenie i kontrolowanie zachowania standardu wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej sklepów
• opracowanie i nadzorowanie standardu ekspozycji towarów i usług
• nadzorowanie prac związanych z adaptacją i przygotowaniem elektromarketu
• negocjacje i zawieranie umów z podwykonawcami
• weryfikacja jakości prac wykonanych przez podwykonawców
Torex
Account Group Director, Account Manager, Event Manager,
• zarządzanie Agencją
• koordynacja realizacji projektów realizowanych na rzecz Klientów
• doradztwo i konsulting w zakresie brand i trade marketingu,
• utrzymywanie stałych, regularnych relacji z kluczowymi Klientami, i ich otoczeniem,
• rekomendacja zakresu działań i koordynacja ich realizacji,
• negocjacja i weryfikacja warunków umów z Klientami,
• opracowanie, negocjacja oraz realizacja budżetów,
• negocjacja warunków współpracy z podwykonawcami,
• organizacja i koordynacja pracy personelu i podwykonawców w strukturach całego kraju,
• rekrutacja pracowników
• obrót dokumentami księgowymi

Edukacja

Logo
Zarządzanie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Handlowa
Logo
Prawo, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
dm
dm
Grupa znajomych
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów