Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu
• koordynowanie pracy Działu
• tworzenie i nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetów marketingowych
• tworzenie strategii marketingowej Spółki i poszczególnych Departamentów
• kreowanie projektów rozwojowych
• integracja działań marketingowych Departamentów: Dystrybucji Prasy, Sieci Własnej, FMCG, Usług Elektronicznych
• przygotowanie strategii rozwoju marek własnych
• koordynacja projektów brand marketingowych
• kreowanie i nadzór nad wdrażaniem działań trade marketingowych
• przygotowywanie i nadzór nad wdrożeniem projektów e-commerce
• doradztwo w zakresie działań PR
• analiza i optymalizacja procesów komunikacji wewnętrznej
• współpraca z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji wspólnych projektów marketingowych
• tworzenie i zarządzanie budżetami marketingowymi
• optymalizacja wydatków marketingowych
• projektowanie i realizacja badań marketingowych
• monitoring i analiza sytuacji rynkowej
• współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
• tworzenie i nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetów marketingowych
• tworzenie strategii marketingowej Spółki i poszczególnych Departamentów
• kreowanie projektów rozwojowych
• integracja działań marketingowych Departamentów: Dystrybucji Prasy, Sieci Własnej, FMCG, Usług Elektronicznych
• przygotowanie strategii rozwoju marek własnych
• koordynacja projektów brand marketingowych
• kreowanie i nadzór nad wdrażaniem działań trade marketingowych
• przygotowywanie i nadzór nad wdrożeniem projektów e-commerce
• doradztwo w zakresie działań PR
• analiza i optymalizacja procesów komunikacji wewnętrznej
• współpraca z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji wspólnych projektów marketingowych
• tworzenie i zarządzanie budżetami marketingowymi
• optymalizacja wydatków marketingowych
• projektowanie i realizacja badań marketingowych
• monitoring i analiza sytuacji rynkowej
• współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
Doradca Zarządu ds Marketingu Strategicznego
• tworzenie strategii marketingowej Spółki i poszczególnych Departamentów
• kreowanie projektów rozwojowych
• integracja działań marketingowych Departamentów: Dystrybucji Prasy, Sieci Własnej, FMCG, Usług Elektronicznych
• przygotowanie strategii rozwoju marek własnych
• koordynacja projektów brand marketingowych
• kreowanie i nadzór nad wdrażaniem działań trade marketingowych
• przygotowywanie i nadzór nad wdrożeniem projektów e-commerce
• doradztwo w zakresie działań PR
• analiza i optymalizacja procesów komunikacji wewnętrznej
• współpraca z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji wspólnych projektów marketingowych
• tworzenie i zarządzanie budżetami marketingowymi
• optymalizacja wydatków marketingowych
• projektowanie i realizacja badań marketingowych
• monitoring i analiza sytuacji rynkowej
• współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
• kreowanie projektów rozwojowych
• integracja działań marketingowych Departamentów: Dystrybucji Prasy, Sieci Własnej, FMCG, Usług Elektronicznych
• przygotowanie strategii rozwoju marek własnych
• koordynacja projektów brand marketingowych
• kreowanie i nadzór nad wdrażaniem działań trade marketingowych
• przygotowywanie i nadzór nad wdrożeniem projektów e-commerce
• doradztwo w zakresie działań PR
• analiza i optymalizacja procesów komunikacji wewnętrznej
• współpraca z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji wspólnych projektów marketingowych
• tworzenie i zarządzanie budżetami marketingowymi
• optymalizacja wydatków marketingowych
• projektowanie i realizacja badań marketingowych
• monitoring i analiza sytuacji rynkowej
• współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
Dyrektor ds. Marketinu i Rozwoju Sieci
Domex - Media Expert
Dział Marketingu Operacyjnego:
• tworzenie i realizowanie strategii marketingowej i sprzedażowej firmy (poszczególnych marek wewnątrz grupy)
• ustalenie celów marketingowych firmy, tworzenie i wdrażanie planów dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności produktów lub usług firmy,
• budowa systemów wsparcia sprzedaży oraz programów motywacyjnych dla sprzedawców,
• przygotowanie i kontrolowanie tworzenia i realizacji budżetu marketingowego,
• odpowiedzialność za całość działań promocyjnych i reklamowych firmy: analiza doboru odpowiednich mediów i narzędzi komunikacji z uwzględnieniem specyfiki sprzedaży w punktach tradycyjnych i Internetowych
• współpraca z działem sprzedaży, działem zakupu, w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
• monitoring i analiza otoczenia zewnętrznego firmy oraz działalności konkurencji w celu zapewnienia maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych,
• efektywne zarządzanie zespołem pracowników, dbałość o jego rozwój,
• planowanie, realizacja, kontrola i korekta budżetu operacyjnego, optymalizacja kosztów działów,
• budowanie bezpośrednich i stałych relacji z kluczowymi partnerami,
• uczestnictwo w procesie podejmowania kluczowych decyzji w firmie.
Dział Rozwoju Sieci:
• współtworzenie polityki rozwoju sieci
• analizowanie potencjału handlowego lokalizacji – badanie opłacalności inwestycji pod kontem kosztów, konkurencji i możliwości nabywczych rynku
• negocjacja warunków najmu lokalu
• planowanie powierzchni sprzedażowej, optymalizacja stanu zatowarowania przez odpowiednie wykorzystanie powierzchni elektromarketów
• tworzenie i kontrolowanie zachowania standardu wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej sklepów
• opracowanie i nadzorowanie standardu ekspozycji towarów i usług
• nadzorowanie prac związanych z adaptacją i przygotowaniem elektromarketu
• negocjacje i zawieranie umów z podwykonawcami
• weryfikacja jakości prac wykonanych przez podwykonawców
• tworzenie i realizowanie strategii marketingowej i sprzedażowej firmy (poszczególnych marek wewnątrz grupy)
• ustalenie celów marketingowych firmy, tworzenie i wdrażanie planów dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności produktów lub usług firmy,
• budowa systemów wsparcia sprzedaży oraz programów motywacyjnych dla sprzedawców,
• przygotowanie i kontrolowanie tworzenia i realizacji budżetu marketingowego,
• odpowiedzialność za całość działań promocyjnych i reklamowych firmy: analiza doboru odpowiednich mediów i narzędzi komunikacji z uwzględnieniem specyfiki sprzedaży w punktach tradycyjnych i Internetowych
• współpraca z działem sprzedaży, działem zakupu, w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
• monitoring i analiza otoczenia zewnętrznego firmy oraz działalności konkurencji w celu zapewnienia maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych,
• efektywne zarządzanie zespołem pracowników, dbałość o jego rozwój,
• planowanie, realizacja, kontrola i korekta budżetu operacyjnego, optymalizacja kosztów działów,
• budowanie bezpośrednich i stałych relacji z kluczowymi partnerami,
• uczestnictwo w procesie podejmowania kluczowych decyzji w firmie.
Dział Rozwoju Sieci:
• współtworzenie polityki rozwoju sieci
• analizowanie potencjału handlowego lokalizacji – badanie opłacalności inwestycji pod kontem kosztów, konkurencji i możliwości nabywczych rynku
• negocjacja warunków najmu lokalu
• planowanie powierzchni sprzedażowej, optymalizacja stanu zatowarowania przez odpowiednie wykorzystanie powierzchni elektromarketów
• tworzenie i kontrolowanie zachowania standardu wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej sklepów
• opracowanie i nadzorowanie standardu ekspozycji towarów i usług
• nadzorowanie prac związanych z adaptacją i przygotowaniem elektromarketu
• negocjacje i zawieranie umów z podwykonawcami
• weryfikacja jakości prac wykonanych przez podwykonawców
Account Group Director, Account Manager, Event Manager,
• zarządzanie Agencją
• koordynacja realizacji projektów realizowanych na rzecz Klientów
• doradztwo i konsulting w zakresie brand i trade marketingu,
• utrzymywanie stałych, regularnych relacji z kluczowymi Klientami, i ich otoczeniem,
• rekomendacja zakresu działań i koordynacja ich realizacji,
• negocjacja i weryfikacja warunków umów z Klientami,
• opracowanie, negocjacja oraz realizacja budżetów,
• negocjacja warunków współpracy z podwykonawcami,
• organizacja i koordynacja pracy personelu i podwykonawców w strukturach całego kraju,
• rekrutacja pracowników
• obrót dokumentami księgowymi
• koordynacja realizacji projektów realizowanych na rzecz Klientów
• doradztwo i konsulting w zakresie brand i trade marketingu,
• utrzymywanie stałych, regularnych relacji z kluczowymi Klientami, i ich otoczeniem,
• rekomendacja zakresu działań i koordynacja ich realizacji,
• negocjacja i weryfikacja warunków umów z Klientami,
• opracowanie, negocjacja oraz realizacja budżetów,
• negocjacja warunków współpracy z podwykonawcami,
• organizacja i koordynacja pracy personelu i podwykonawców w strukturach całego kraju,
• rekrutacja pracowników
• obrót dokumentami księgowymi
Edukacja
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów