Robert Suliński

Specjalista/analityk/menedżer z wieloletnim doświadczeniem w szeroko rozumianych działach administracyjnych
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

TVN Warner Bros. Discovery
Analityk ds. wynagrodzeń
- przeprowadzanie pogłębionych analiz kadrowo-płacowych
- przygotowywanie danych do przeglądów HR’owych i corocznych przeglądów płacowych, a także danych do audytów i Due Diligence
- nadzór nad raportami kadrowo-płacowymi generowanymi z systemu TETA oraz innymi raportami tworzonymi na potrzeby kadry zarządzającej
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami raportów płacowych oraz pozyskiwanie
i analiza informacji o rynkowych praktykach wynagradzania
- wdrażanie zmian struktury organizacyjnej, aktualizacja danych
- współtworzenie budżetu działowego, bieżący monitoring realizacji
- współtworzenie budżetu wynagrodzeń i analiza jego wykonania
- kontrola zgodności wniosków o zatrudnienie lub zmiany wynagrodzeń z budżetem
- obsługa oraz udział w budowaniu systemów kadrowo-płacowych w firmie
- udział w tworzeniu polityki wynagradzania pracowników firmy oraz rozwoju narzędzi motywacyjnych (wartościowanie stanowisk z użyciem metodologii Willis Towers Watson, budowanie siatki płac, systemy premiowe i honoracyjne oraz inne finansowe i niefinansowe narzędzia motywacyjne)
- ścisła współpraca z HR Business Partnerami oraz wsparcie realizacji projektów HR w uzgodnionym zakresie
- przygotowywanie raportów z ocen okresowych na potrzeby kadry menedżerskiej oraz w celu planowania budżetu szkoleniowego
- przygotowywanie miesięcznych zestawień z wywiadów Exit Interview
- stała współpraca z działem kontrolingu
Logo
Konsultant
Zarządzanie i Marketing - działalność gosp.
■ TVN S.A. — konsultant ds. benefitów pracowniczych i rozliczeń
- wsparcie prawidłowego funkcjonowania pozapłacowego systemu motywacyjnego
■ MB Media – konsultant ds. organizacyjnych
- wsparcie Zarządu w zakresie organizacji działu handlowego
- wsparcie nowych projektów B2B związanymi z miesięcznikami, konferencjami
„Nowoczesne Biuro” oraz targami Office Fair
- projekt i wdrożenie systemu obsługi bazy klientów biznesowych
- kontakt z partnerami biznesowymi i negocjacje warunków współpracy
■ Centrum Prawa Bankowego i Informacji — rekruter
- przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego do działu handlowego Spółki
Brog Media Biznesu
Menedżer Biura Zarządu i Działu Administracji
- koordynacja pracy biura w bieżącej obsłudze Zarządu
- kierowanie zespołem administracji, księgowości i sekretariatu
- organizacja obszarów: komunikacji, kadrowo-płacowego oraz rozliczeń transakcji handlowych
- tworzenie i wdrożenia wewnętrznych procedur obiegu dokumentów
- raportowanie w zakresie kosztów i przychodów spółki
- koordynowanie wdrożenia MS CRM
Brog Media Biznesu
Menedżer ds. sprzedaży miesięczników branżowych i serwisów informacyjnych
- wdrażanie strategii handlowej firmy i raportowanie osiąganych wyników
- kierowanie zespołem przedstawicieli handlowych i telemarketerów
- negocjowanie kontraktów
- kompleksowa obsługa klientów i realizacja kontraktów
- wsparcie przy organizacji konferencji branżowych
- współpraca z Działem Księgowości w zakresie rozliczeń i windykacji

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Żeglarstwo, wędkarstwo, pool bilard

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie