Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Farmacja
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Rynek Farmaceutyczny
-
Witam serdecznie,
Zapraszam na kolejną edycję szkoleń w ramach programu
AdWords Seminar Leader.
Na naszym szkoleniu nauczysz się:
- Tworzyć skuteczną i efektywną reklamę w Google
- Samodzielnie tworzyć kampanie reklamowe, treści reklamowe, słowa kluczowe
- Zarządzać kampaniami AdWords
- Dostosowywać kampanie do własnych celów marketingowych
Otrzymasz:
- Certyfikat ukończenia szkolenia z reklamy w Google
- Kupon na reklamę AdWords o wartości 200 PLN
- Bezpłatną, indywidualną konsultacje do kampanii Google AdWords
- Pendrive z materiałami szkoleniowymi
- Gadżety Google
Szczegóły na:
performance-media.pl/szkolenia-adwords -
Janusz Rugala:
hej,
Ustawiłem najpierw na 0,20gr, potem na 0,50gr i nic 0 wyświetleń:-/
Edit
Zwiększyłem stawkę i dalej 0 jakby nic się nie działo kompletnie. Przeszedłem na wersję standard. Jakieś porady na szybko?:)Janusz Rugała edytował(a) ten post dnia 19.06.09 o godzinie 19:48
moim skromnym zdaniem w tym momencie uczysz się głównie na swoich błędach (czyt. pieniądzach). Więc albo:
poświęcasz dużo czasu na zdobycie wiedzy, żeby te błędy jak najmniej kosztowały, albo zlecasz przeprowadzenie kampanii, komuś, kto się tym zajmuje profesjonalnie... -
Marcin K.:
ale ten QS odnosi się tylko do słów kluczowych (dopasowanie do pozostałych, do treści reklamowych itp.) i nie stanowi wartości do obliczania adRanku
Janusz Krupiński:
Decydujący jest quality score. Przy diametralnie różnym QS taka sytuacja jest możliwa. Zauważcie, że minimalne stawki za pierwszą stronę różnią się w zależności od tego jaki jest QS. Sądzę więc, że tak samo może być ze średnim CPC na daną pozycję.
Teraz AdWords Editor wyświetla QS dla każdego słowa kluczowego - jeśli masz możliwość to porównaj ten parametr w obu kampaniach.
Zbliżony poziom, ta droższa ma w granicach 8-10, ta hipotetycznie tańsza, nie wiem ile.
Generalnie w LP i QS nie ma większych różnic, w historii konta - jest ogromna. Czy jednak sama historia konta może obniżyć cenę o połowę?
nawet jak nie ma różnicy w LP i tym QS, które jest wyświetlane obok słów to tak czy inaczej na adRank, a co za tym idzie i konkretne CPC mają wpływ jeszcze inne czynniki, takie jak CTR, struktura konta, historia, treści reklamowe i wiele innych.
Innymi słowy: tak, ta sama fraza, ta sama pozycja różnica w cenie 100%.
Jeśliby tak nie było pewnie agencje SEM (PPC) nie miałyby racji bytu. Wartością dodaną w przypadku agencji jest nie tylko wyręczenie kogoś w doglądaniu kampanii, ale co ważniejsze know-how, który w AdWords przekłada się na konkretne oszczędności. -
Mariusz J.:
4 mozliwosci do wyboru, mozliwosc zaznaczenia jednej odpowiedzi.
Z 4 dwie były prawidłowe i takie same, więc zaznaczasz na chybił trafił. Dasz 3 czy pierwsze oba dobre. Tylko kto wie, którą system zalicza.
Jedno pytanie miałem chyba z 8 razy, aż zaczynałem wątpić czy dobrze odpowiadam.
Z tego powodu postanowiłem swojego GAPa zdawać po angielsku - efekt: najlepszy wynik w firmie ;)
Może już wersja PL jest OK, ale było strasznie dużo baboli jak na egzamin GAP. Takie jakby przygotowane na szybko a już przecież latami dostępne.
Się poprawia ostatnio, ale cały czas jest sporo błędów.
U nas za każdym razem jak ktoś zdaje GAPa kończy komentarzem do Googla, że mogliby wreszcie poprawić te babole... -
Łukasz Andrzejewski:
Czy powyższe wyniki są bardzo tragiczne ? (kampania została stworzona przez pracownika mającego małe pojecie o AdWords). Jaką firmę polecacie do prowadzenia powyższej kampanii ?
Jeśli chodzi o parametry "adwordsowe" to jestem pewny, że jeśli kampanią do tej pory się zajmowała osoba, która wg. Twoich słów nie jest ekspertem, to cpc, ctr da się poprawić.
Należy przy tym pamiętać, że "podkręcenie adwordsa" to tylko połowa sukcesu. Pozostaje jeszcze kwestia dostosowania kampanii do Twoich konkretnych potrzeb.
Jeśli miałbyś jakieś bardziej konkretne pytania to dawaj śmiało...