Umiejętności
procesy biznesowe
Zarządzanie zmianą
Data Center
Bazy danych
Enterprise Architecture
Zarządzanie incydentami
Bezpieczeństwo informacji
Infrastruktura
Integracja
Zarządzanie IT
IT Operations
Zarządzanie usługami IT
Strategia IT
Transformacja IT
ITIL
Zarządzanie
Outsourcing
PMO
PMP
PRINCE2
Project Management
Planowanie projektów
Zarządzanie portfelem projektów
Analiza wymagań
Bezpieczeństwo
Serwery
dostarczanie usług
Zarządzanie usługami
Zarządzanie projektami programistycznymi
Architektura rozwiązania
Strategia
Przywództwo w zespole
Telekomunikacja
Unix
zarządzanie dostawcami
Zarządzanie zespołem
outsorcing
• knowledge of operating systems: Unix, Windows, Linux
• knowledge of database systems: Informix, DB2, Oracle, MS SQL
• knowledge of technologies connected with LAN, MAN and WAN
• knowledge of technologies and standards of Data Center and Backup Data Center
• competencies within the area of optimization and standardization of systems, a
• basic skills from the area of security and infrastructure architecture
• standardization and consolidation of infrastructure and infrastructure service
tranzycja usług i pracownikow do firmy Outsorcującej
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Infrastructure Development Department- International Projects
RWE IT GmbH Germany / Essen
• koordynacja projektów międzynarodowych związanych z integracją i standaryzacją infrastruktury i usług w Grupie RWE w Anglii, Polsce i na Węgrzech
• zarządzanie międzynarodowymi zespołami projektowymi od kilku do kilkunastu osób
• współpraca z Competence Center Grupy RWE w Niemczech w celu realizacji strategii i rozwoju
• Project Management dla RWE IT GmbH w Anglii, Polsce i na Węgrzech
• konsolidowanie i standaryzacja serwisów infrastrukturalnych cross-country
Obecnie realizowane projekty związane z standaryzacją serwisów infrastrukturalnych i wdrożeniem Win7 w Anglia/Polska dla około 16ooo użytkowników końcowych.
Odpowiedzialność za zespoły projektowe w Anglii, Polsce i Niemczech współpracujące w tych projektach, realizację budżetu oraz dostarczenie produktów końcowych w czasie i określonej jakości.
• zarządzanie międzynarodowymi zespołami projektowymi od kilku do kilkunastu osób
• współpraca z Competence Center Grupy RWE w Niemczech w celu realizacji strategii i rozwoju
• Project Management dla RWE IT GmbH w Anglii, Polsce i na Węgrzech
• konsolidowanie i standaryzacja serwisów infrastrukturalnych cross-country
Obecnie realizowane projekty związane z standaryzacją serwisów infrastrukturalnych i wdrożeniem Win7 w Anglia/Polska dla około 16ooo użytkowników końcowych.
Odpowiedzialność za zespoły projektowe w Anglii, Polsce i Niemczech współpracujące w tych projektach, realizację budżetu oraz dostarczenie produktów końcowych w czasie i określonej jakości.
Head of Infrastructure Development & Support Manager
• zarządzanie wydziałami Infrastructure Development, Operational Support oraz IT Security
• przygotowanie startegii rozwoju firmy w kontekście usług dla Polski i Grupy RWE
• koordynacja projektów międzynarodowych związanych z integracją i standaryzacją infrastruktury i usług w Grupie RWE
• zarządzanie międzynarodowymi zespołami projektowymi
• współpraca z Competence Center Grupy RWE w celu realizacji startegi i rozwoju
• odpowiedzialność za BIA, BCM, ITSCM, ISMS
• odpowiedzialność za realizację portfela projektów w ramach działalności departamentu infrastruktury
• odpowiedzialność za opracowanie koncepcji i konsolidację infrastruktury w ramach Grupy RWE
• wspieranie działalności biznesowej Klienta
• odpowiedzialność za innowacje w obszarze infrastruktury
• odpowiedzialność za tworzenie budżetu rozwoju infrastruktury oraz prjektowego dla RWE IT Poland
• Project Management dla RWE IT GmbH w Polsce i Niemczech
• kreowanie architektury infrastruktury dla Grupy RWE
• przygotowanie startegii rozwoju firmy w kontekście usług dla Polski i Grupy RWE
• koordynacja projektów międzynarodowych związanych z integracją i standaryzacją infrastruktury i usług w Grupie RWE
• zarządzanie międzynarodowymi zespołami projektowymi
• współpraca z Competence Center Grupy RWE w celu realizacji startegi i rozwoju
• odpowiedzialność za BIA, BCM, ITSCM, ISMS
• odpowiedzialność za realizację portfela projektów w ramach działalności departamentu infrastruktury
• odpowiedzialność za opracowanie koncepcji i konsolidację infrastruktury w ramach Grupy RWE
• wspieranie działalności biznesowej Klienta
• odpowiedzialność za innowacje w obszarze infrastruktury
• odpowiedzialność za tworzenie budżetu rozwoju infrastruktury oraz prjektowego dla RWE IT Poland
• Project Management dla RWE IT GmbH w Polsce i Niemczech
• kreowanie architektury infrastruktury dla Grupy RWE
Infrastructure Development & Support Manager
• zarządzanie kikudziesięciosobowym zespołem w obszarze Infrastructure Development & Support oraz Service Desk
• przygotowanie startegii rozwoju infrastruktury, usług infrastrukturalnych i utrzymania
• odpowiedzialność za realizację działań operacyjnych w ramach uzgodnionych umów SLA będących w obszarze odpowiedzialności
• współpraca z działami: Aplications, Service Managament, Controling i Project Management Office
• utrzymanie infrastruktury i serwisów infrastrukturalnych ( BCM, ITSCM )
• budowa, rozwój oraz prawidłowe funkcjonowanie Service Desku dla klienta w Polsce i w Niemczech
• odpowiedzialność za realizację portfela projektów w ramach działalności wydziału infrastruktury
• odpowiedzialność za przyjęcie do utrzymania nowych serwisów infrastrukturalnych
• odpowiedzialność za opracowanie planów rozwoju dla utrzymywanych systemów
• zarządzanie relacjami z Klientami i wspieranie jego działalności biznesowej
• odpowiedzilność za opracowanie koncepcji i konsolidację infrastruktury w ramach Grupy RWE
• odpowiedzialność za innowacje w obszarze infrastruktury
• odpowiedzialność za tworzenie budżetu rozwoju infrastruktury dla RWE IT Poland
• przygotowanie startegii rozwoju infrastruktury, usług infrastrukturalnych i utrzymania
• odpowiedzialność za realizację działań operacyjnych w ramach uzgodnionych umów SLA będących w obszarze odpowiedzialności
• współpraca z działami: Aplications, Service Managament, Controling i Project Management Office
• utrzymanie infrastruktury i serwisów infrastrukturalnych ( BCM, ITSCM )
• budowa, rozwój oraz prawidłowe funkcjonowanie Service Desku dla klienta w Polsce i w Niemczech
• odpowiedzialność za realizację portfela projektów w ramach działalności wydziału infrastruktury
• odpowiedzialność za przyjęcie do utrzymania nowych serwisów infrastrukturalnych
• odpowiedzialność za opracowanie planów rozwoju dla utrzymywanych systemów
• zarządzanie relacjami z Klientami i wspieranie jego działalności biznesowej
• odpowiedzilność za opracowanie koncepcji i konsolidację infrastruktury w ramach Grupy RWE
• odpowiedzialność za innowacje w obszarze infrastruktury
• odpowiedzialność za tworzenie budżetu rozwoju infrastruktury dla RWE IT Poland
Service Support Manager
• odpowiedzialność za operacyjne i techniczne funkcjonowanie infrastruktury IT
• zarządzanie rozwojem i utrzymaniem sieci LAN,MAN,WAN
• zapewnienie standardów IT, dobór sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz usług
• zarządzanie rozwojem systemów informatycznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa, dostępności oraz wydajności
• zarządzanie, budowa i rozwój Service Desku
• przygotowanie i realizacja budżetu dla wydziału
• planowanie rocznych zakupów sprzętu, oprogramowania i usług serwisowych
• zarządzanie rozwojem i utrzymaniem sieci LAN,MAN,WAN
• zapewnienie standardów IT, dobór sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz usług
• zarządzanie rozwojem systemów informatycznych w celu zapewnienia bezpieczeństwa, dostępności oraz wydajności
• zarządzanie, budowa i rozwój Service Desku
• przygotowanie i realizacja budżetu dla wydziału
• planowanie rocznych zakupów sprzętu, oprogramowania i usług serwisowych
Project Manager
• realizacja projektów informatycznych zgodnie z ustalonym harmonogramem, budżetem i jakością
• zarządzanie projektami strategicznymi dla spółki
• zarządzanie portfelem projektów konsolidacyjnych z Grupą
• zarządzanie Project Managerami realizującymi projekty infrastrukturalne
• średniookresowe planowanie portfela inicjatyw projektowych
• przygotowanie i realizacja budżetu dla projektów i wydziału
• zarządzanie wydziałem administratorów systemów operacyjnych i baz danych
• zapewnienie ciągłości usług informatycznych dla Klienta
• utrzymanie Data Center oraz Backup Data Center
• zarządzanie projektami strategicznymi dla spółki
• zarządzanie portfelem projektów konsolidacyjnych z Grupą
• zarządzanie Project Managerami realizującymi projekty infrastrukturalne
• średniookresowe planowanie portfela inicjatyw projektowych
• przygotowanie i realizacja budżetu dla projektów i wydziału
• zarządzanie wydziałem administratorów systemów operacyjnych i baz danych
• zapewnienie ciągłości usług informatycznych dla Klienta
• utrzymanie Data Center oraz Backup Data Center
Kierownik MAN
• realizacja projeketów informatycznych w w obszarze infrastruktury
• zarządzanie infrastrukturą spółki STOEN S.A.
• zarządzanie lokalnymi administratorami sieci LAN, baz danych i systemów operacyjnych Unix
• zarządzanie infrastrukturalnymi kontraktami supportowymi ( hardware, software: support i mainanance )
• planowanie budżetu na rozwój i utrzymanie infrastruktury
• utrzymanie Data Center , Backup Datat Center i pomieszczeń technicznych
• zarządzanie infrastrukturą spółki STOEN S.A.
• zarządzanie lokalnymi administratorami sieci LAN, baz danych i systemów operacyjnych Unix
• zarządzanie infrastrukturalnymi kontraktami supportowymi ( hardware, software: support i mainanance )
• planowanie budżetu na rozwój i utrzymanie infrastruktury
• utrzymanie Data Center , Backup Datat Center i pomieszczeń technicznych
Szkolenia i kursy
IT Cost Controller, Institute for International Research
Effective Management: Warsztat Skutecznego Kierowania,European Training Center
Team Building and Motivation, European Training Center
Warsztat Umiejętności Managerskich, Master Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska
Foundation Certificate in IT SERVICE MANAGEMENT, EXIN
Manager’s Certificate in IT SERVICE MANAGEMENT, EXIN
ITIL: Kluczowe Procesy Organizacji Wsparcia, CTPartners
ITIL: CMDB a Baza Wiedzy dla Service Desku, CTPartners
Certifikowany Help Desk Manager, NCR
CISCO CallManager EXPRESS 3.3, Cisco Systems Polska
Building CISCO Multilayer Switched Network (BCMSN), Hector
Linux SUSE: Advanced System Administrator I, Compedium
Linux SUSE: Advanced System Administrator II, Compedium
MS Project- zarządzanie projektem, harmonogram, zasoby, realizacja i raporty, ALTKOM
Zarządzanie projektami według standardu PMI,
PMBOOK i praktyka zarządzania projektem, ALTKOM
Microsoft Project 2003- zaawansowane zarządzanie projektami, Centerpoint
Microsoft Office Project Web Access dla Kierowników Projektów, Centerpoint
Interconnecting Cisco Network Devices, Hector
Hands On with MC/ServiceGuard II, Hewlett-Packard Polska
Sun Solaris to AIX Certification Class, Centrum Edukacyjne IBM
Hands On LVM & Mirror Disk & JFS, Hewlett-Packard Polska
Administracja systemu INFORMIX Dynamic Server (Unix), Informix
Hands-On with MC/Service Guard, Hewlett-Packard Polska
HP OpenView OmniBack II – Fundamentals for System Administrators, Hewlett-Packard Polska
Supporting Microsoft Windows NT 4.0- Core Technologies, Hewlett-Packard Polska
Administrowanie serwerami baz danych Informix OnLine, Multitrade
OpenView Network Node Manager for Network Administrators, Hewlett-Packard Polska
OpenMail/UX Administration, Hewlett-Packard Polska
HP-UX 10.0 System Administration, Hewlett-Packard Polska
Advanced UNIX Networking, Hewlett-Packard Polska
Język zapytań – SQL, Multitrade
New features and functions of HP-UX 10.0, Hewlett-Packard Polska
UNIX Performance & Tuning, Hewlett-Packard Polska
HP-UX Security, Hewlett-Packard Polska
HP-UX System Administrator, Hewlett-Packard Polska
Effective Management: Warsztat Skutecznego Kierowania,European Training Center
Team Building and Motivation, European Training Center
Warsztat Umiejętności Managerskich, Master Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska
Foundation Certificate in IT SERVICE MANAGEMENT, EXIN
Manager’s Certificate in IT SERVICE MANAGEMENT, EXIN
ITIL: Kluczowe Procesy Organizacji Wsparcia, CTPartners
ITIL: CMDB a Baza Wiedzy dla Service Desku, CTPartners
Certifikowany Help Desk Manager, NCR
CISCO CallManager EXPRESS 3.3, Cisco Systems Polska
Building CISCO Multilayer Switched Network (BCMSN), Hector
Linux SUSE: Advanced System Administrator I, Compedium
Linux SUSE: Advanced System Administrator II, Compedium
MS Project- zarządzanie projektem, harmonogram, zasoby, realizacja i raporty, ALTKOM
Zarządzanie projektami według standardu PMI,
PMBOOK i praktyka zarządzania projektem, ALTKOM
Microsoft Project 2003- zaawansowane zarządzanie projektami, Centerpoint
Microsoft Office Project Web Access dla Kierowników Projektów, Centerpoint
Interconnecting Cisco Network Devices, Hector
Hands On with MC/ServiceGuard II, Hewlett-Packard Polska
Sun Solaris to AIX Certification Class, Centrum Edukacyjne IBM
Hands On LVM & Mirror Disk & JFS, Hewlett-Packard Polska
Administracja systemu INFORMIX Dynamic Server (Unix), Informix
Hands-On with MC/Service Guard, Hewlett-Packard Polska
HP OpenView OmniBack II – Fundamentals for System Administrators, Hewlett-Packard Polska
Supporting Microsoft Windows NT 4.0- Core Technologies, Hewlett-Packard Polska
Administrowanie serwerami baz danych Informix OnLine, Multitrade
OpenView Network Node Manager for Network Administrators, Hewlett-Packard Polska
OpenMail/UX Administration, Hewlett-Packard Polska
HP-UX 10.0 System Administration, Hewlett-Packard Polska
Advanced UNIX Networking, Hewlett-Packard Polska
Język zapytań – SQL, Multitrade
New features and functions of HP-UX 10.0, Hewlett-Packard Polska
UNIX Performance & Tuning, Hewlett-Packard Polska
HP-UX Security, Hewlett-Packard Polska
HP-UX System Administrator, Hewlett-Packard Polska
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
podróże, sport, technika: elektronika i informatyka
Organizacje
Harvard Business-Review Polska Club - członek
Inne
• znajomość systemów operacyjnych Unix, Windows, Linux
• znajomość systemów bazodanowych Informix, DB2, Oracle, MS SQL
• znajomość technologii związanych z sieciami LAN, MAN, WAN
• znajomość technologii oraz standardów budowy i zarządzania Data Center i Backup Data Center
• umiejętności związane z optymalizacja i standaryzacją systemów, aplikacji, serwisów oraz urządzeń IT
• umiejętności podstawowe z obszarów security oraz architektury infrastruktury
• standaryzacja i konsolidacja infrastruktury i serwisów infrastrukturalnych na poziomie międzynarodowym
• znajomość systemów bazodanowych Informix, DB2, Oracle, MS SQL
• znajomość technologii związanych z sieciami LAN, MAN, WAN
• znajomość technologii oraz standardów budowy i zarządzania Data Center i Backup Data Center
• umiejętności związane z optymalizacja i standaryzacją systemów, aplikacji, serwisów oraz urządzeń IT
• umiejętności podstawowe z obszarów security oraz architektury infrastruktury
• standaryzacja i konsolidacja infrastruktury i serwisów infrastrukturalnych na poziomie międzynarodowym
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
MINT Jobs in Europe
I am the Senior International recruiter here at MINT and specialise solely in the Polish market.
MINT are currently recruiting for a number of high profile clients in Poland, Sweden, The Netherlands
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.