Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zespołami sprzedażowymi
Zarządzanie jakością - Quality management
Zarządzanie Kadrą Kierowniczą
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Rozwoju Sprzedaży i Zarządzania Wynikiem
Podejmowanie decyzji strategicznych, szacowanie poziomu ryzyka, uczestnictwo w sesjach strategicznych
Zarządzanie i optymalizacja budżetów kosztowych powyżej 200 mln rocznie
Kompleksowe zarządzanie 3 zespołami operacyjnymi (50 osób w biurze głównym oraz w terenie)
Stałe zwiększanie efektywności sieci sprzedaży w terenie (7500 przedstawicieli i 800 kierowników) przez stymulowanie wzrostu firmy oraz pogłębianie relacji z klientem z 3 kluczowych obszarów: doskonałości operacyjnej i zarządzania zmianą („operational excellence and change management”), zarządzania wynikiem i budżetowania („performance assurance”) oraz w zarządzaniu obsługą klienta, jakością oraz standardami („service, standard and quality”)
Rekrutacja zespołu, szkolenie, inspirowanie do działanie, prowadzenie spotkań motywacyjnych
Wyznaczanie zadań, monitorowanie działań oraz wyników Call Centre i terenowej sieci sprzedaży
Współtworzenie planów marketingowych(reklama offline i online, tradycyjna oraz nowoczesna)
Opracowanie i monitorowanie standardów obsługi klienta oraz strategii sprzedaży
Prowadzenie negocjacji executive z kluczowymi klientami z sektora B2B
Zarządzanie i optymalizacja budżetów kosztowych powyżej 200 mln rocznie
Kompleksowe zarządzanie 3 zespołami operacyjnymi (50 osób w biurze głównym oraz w terenie)
Stałe zwiększanie efektywności sieci sprzedaży w terenie (7500 przedstawicieli i 800 kierowników) przez stymulowanie wzrostu firmy oraz pogłębianie relacji z klientem z 3 kluczowych obszarów: doskonałości operacyjnej i zarządzania zmianą („operational excellence and change management”), zarządzania wynikiem i budżetowania („performance assurance”) oraz w zarządzaniu obsługą klienta, jakością oraz standardami („service, standard and quality”)
Rekrutacja zespołu, szkolenie, inspirowanie do działanie, prowadzenie spotkań motywacyjnych
Wyznaczanie zadań, monitorowanie działań oraz wyników Call Centre i terenowej sieci sprzedaży
Współtworzenie planów marketingowych(reklama offline i online, tradycyjna oraz nowoczesna)
Opracowanie i monitorowanie standardów obsługi klienta oraz strategii sprzedaży
Prowadzenie negocjacji executive z kluczowymi klientami z sektora B2B
Dyrektor Rozwoju Sprzedaży / Dyrektor Zarządzający na Litwie i w Polsce
Stworzenie struktur sprzedaży i zespołów wspierających od podstaw
Nadzór nad kontraktami, monitorowanie postępów, ustalanie strategii działania
Pozyskiwanie partnerów biznesowych, prowadzenie kluczowych negocjacji
Realizacja strategii sprzedażowej firmy na rynkach zagranicznych
Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym
Nadzór nad kontraktami, monitorowanie postępów, ustalanie strategii działania
Pozyskiwanie partnerów biznesowych, prowadzenie kluczowych negocjacji
Realizacja strategii sprzedażowej firmy na rynkach zagranicznych
Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym
Szkolenia i kursy
HBR ICAN Strategic Leadership Academy - w trakcie
FIG - warsztat z budowa startegii
Program "Akademia Biznesmena"
Leadership Programm
Zarządzanie zmianą
SOLD program - dla utalentowanych pracowników z wysokim potencjałem
FIG - warsztat z budowa startegii
Program "Akademia Biznesmena"
Leadership Programm
Zarządzanie zmianą
SOLD program - dla utalentowanych pracowników z wysokim potencjałem
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
QA
Zainteresowania
sport