Umiejętności
Umiejętności analityczne
Kreatywność
Niezależność
Utrzymanie relacji
Negocjacje
Project Management
Wdrażanie oprogramowania
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![Biuro tłumaczeń InterText](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Project Manager
• Analiza i optymalizacja procesów w firmie
• Wdrażanie i administrowanie programem XTRF
• Obsługa polskich i zagranicznych klientów instytucjonalnych, kosztorysowanie, reklamacje
• Koordynowanie projektów związanych z tłumaczeniami pisemnymi
• Zapewnianie najwyższej marży na projektach
• Wdrażanie i administrowanie programem XTRF
• Obsługa polskich i zagranicznych klientów instytucjonalnych, kosztorysowanie, reklamacje
• Koordynowanie projektów związanych z tłumaczeniami pisemnymi
• Zapewnianie najwyższej marży na projektach
![Biuro Tłumaczeń KONTEKST](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F088%2Ffirm_14424_12669c_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Starszy Koordynator Projektów
• Obsługa polskich i zagranicznych klientów instytucjonalnych
• Sprzedaż usług
• Obsługa reklamacji
• Koordynowanie projektów związanych z tłumaczeniami pisemnymi i ustnymi
• Kosztorysowanie zleceń
• Negocjacje z klientami i dostawcami
• Wdrażanie nowych programów związanych z koordynacją projektów (ITCube, MemoQ, XTRF)
• Współtworzenie i wdrażanie procedur
• Szkolenie pracowników
• Sprzedaż usług
• Obsługa reklamacji
• Koordynowanie projektów związanych z tłumaczeniami pisemnymi i ustnymi
• Kosztorysowanie zleceń
• Negocjacje z klientami i dostawcami
• Wdrażanie nowych programów związanych z koordynacją projektów (ITCube, MemoQ, XTRF)
• Współtworzenie i wdrażanie procedur
• Szkolenie pracowników
Szkolenia i kursy
Podstawy tworzenia stron WWW - Fones Software
Sztuka współpracowania - Greń Communication
Profesjonalne techniki sprzedaży i obsługi klientów - Krzysztof Podstawka
Potencjał osobisty, zamiana problemu na cel - Nowe Motywacje
Komunikacja Automotywacja Kreatywność - TiM Training
Korespondencja biznesowa - EMPRIZ Group
Profesjonalna obsługa klienta - poziom zaawansowany - TiM Training
Negocjacje i trudne rozmowy z klientem - TiM Training
Sztuka asertywności - TiM Training
Coaching w zarządzaniu czasem - TiM Training
Profesjonalna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym - House of Skills
Sztuka współpracowania - Greń Communication
Profesjonalne techniki sprzedaży i obsługi klientów - Krzysztof Podstawka
Potencjał osobisty, zamiana problemu na cel - Nowe Motywacje
Komunikacja Automotywacja Kreatywność - TiM Training
Korespondencja biznesowa - EMPRIZ Group
Profesjonalna obsługa klienta - poziom zaawansowany - TiM Training
Negocjacje i trudne rozmowy z klientem - TiM Training
Sztuka asertywności - TiM Training
Coaching w zarządzaniu czasem - TiM Training
Profesjonalna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym - House of Skills
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Rynki kapitałowe i finanse, informatyka i programowanie, internet i nowe technologie, sport.
Inne
Prawo jazdy kat.B