Wypowiedzi
-
Witam.
Czy istnieje możliwość rejestracji w systemie e-maili odesłanych przez kontrahentów. Czyli tworzę kampanie i w podsumowaniu widzę kto odpowiedział na ofertę.
Dziękuję -
Witam.
Ponownie proszę o pomoc.
Na to chwile kampanie działają poprawnie, klienci otrzymuję e-maile (kampania typu e-mail).
Niestety system nie rejestruje w kampanii odpowiedzi (e-mail) od klientów. Czy to kwestia złej konfiguracji, czy też standardowo e-maile zwrotne nie sa rejestrowane ?
Dodam jeszcze ze w harmonogramie mam ustawione pobieranie e-maili co 1 minute i ten proces sie wykonuje.
Jest jeszcze coś takiego jak jak Macro w ustawieniach poczty przychodzącej, jeszcze nie wiem jak tego używać.
Skrzynka działa po IMAP-e, test działania informuje o poprawności działania
Serwer postawiony na Debianie
Mam podejrzenie ze CRM nie działa z najnowszą wersją php 5.3.3-7
PozdrawiamRobert Pałuba edytował(a) ten post dnia 15.01.13 o godzinie 16:06 -
Jest to mój pierwszy post w grupie Sugar CRM więc witam wszystkich serdecznie.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu obsługi procesu.
Chce wysyłać grupowy e-mail do kontrahentów np. „chetnie kupię coś za ileś”.
Kontrahent odpowiada „sprzedam za tyle”, jego e-mail rejestrowany jest w Sugar CRM, gdzie mogę przeglądać oferty. Być może to std. zachowanie systemu, ale jakoś nie znalazłem.
Dziękuję.