Robert Pakowski

IT system administrator, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CCENT Microsoft Office SafeCom Windows 7 Xerox Printers Windows 8 IBM Lotus Notes SafeQ Wirtualizacja systemów - VMware, VirtualBox podstawy Active Directory Veeam Backup & Replication Protokoły TCP/IP Adminstracja systemami z rodziny Windows Helpdesk zdalny i telefoniczny Help Desk IT / Support IT HP Printers testy diagnostyczne Podstawy Windows Server 2012 Skrypty CMD

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
IT system administrator
- I oraz II linia wsparcia technicznego dla 1800+ użytkowników
- Diagnoza oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych na stacjach roboczych
- Instalacja systemów operacyjnych oraz aplikacji na stacjach roboczych
- Rozwiązywanie problemów technicznych poprzez telefon, zdalne połączenie, bezpośrednio u użytkownika
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Komunikacja z pozostałymi zespołami
- Nadawanie uprawnień w Active Directory
- Wymiana taśm backup'owych
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
Pre Sales Engineer
- Analiza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pod kątem technicznym
- Przygotowanie konfiguracji stacji roboczych, monitorów, laptopów, Thin Clientów oraz pozostałych peryferiów dostosowanychj do potrzeb klienta
- Kompletowanie, przygotowanie i przeprowadzanie testów wydajnościowych maszyn (SysMark 2007, MobileMark 2007, SysMark 2012, MobileMark 2012, PC Mark Vantage, Passmark)
- Współpraca z działem handlowym zarówno w biurze jak i u klienta
- Wsparcie techniczne klienta przed i po sprzedażowe
- Spotkania z klientami w celu poznania ich potrzeb i pomocy przy doborze parametrów.

Projekty

Schneider-Electric
Po ponad 2 latach w pracy przy poprzednim projekcie zostałem przeniesiony do nowego projektu Schneider-Electric.
Zakres obowiązków
- I oraz II linia wsparcia technicznego dla 1000+ użytkowników
- Diagnoza oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych na stacjach roboczych
- Instalacja systemów operacyjnych oraz aplikacji na stacjach roboczych
- Rozwiązywanie problemów technicznych poprzez telefon, zdalne połączenie, bezpośrednio u użytkownika
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Komunikacja z pozostałymi zespołami
- Nadawanie uprawnień w Active Directory
- Wymiana taśm backup'owych
Royal Bank of Scotland
Zostałem oddelegowany przez Fujitsu Technology Solutions do klienta Royal Bank of Scotland jako administrator on-site.
Zakres obowiązków
- I oraz II linia wsparcia technicznego dla 1800+ użytkowników
- Diagnoza oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych na stacjach roboczych
- Instalacja systemów operacyjnych oraz aplikacji na stacjach roboczych
- Rozwiązywanie problemów technicznych poprzez telefon, zdalne połączenie, bezpośrednio u użytkownika
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Komunikacja z pozostałymi zespołami (Dev, Infrstruktura, Data Base) oraz serwisem firm trzecich
- Nadawanie uprawnień w Active Directory

Edukacja

Logo
Informatyka, inżynierskie
Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami

Zainteresowania

Książki

Inne

Jestem Honorowym Dawcą Krwi i staram się w miarę regularnie oddawać krew (4-5 razy w roku)