Umiejętności
CCENT
Microsoft Office
SafeCom
Windows 7
Xerox Printers
Windows 8
IBM Lotus Notes
SafeQ
Wirtualizacja systemów - VMware, VirtualBox
podstawy Active Directory
Veeam Backup & Replication
Protokoły TCP/IP
Adminstracja systemami z rodziny Windows
Helpdesk zdalny i telefoniczny
Help Desk IT / Support IT
HP Printers
testy diagnostyczne
Podstawy Windows Server 2012
Skrypty CMD
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
IT system administrator
- I oraz II linia wsparcia technicznego dla 1800+ użytkowników
- Diagnoza oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych na stacjach roboczych
- Instalacja systemów operacyjnych oraz aplikacji na stacjach roboczych
- Rozwiązywanie problemów technicznych poprzez telefon, zdalne połączenie, bezpośrednio u użytkownika
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Komunikacja z pozostałymi zespołami
- Nadawanie uprawnień w Active Directory
- Wymiana taśm backup'owych
- Diagnoza oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych na stacjach roboczych
- Instalacja systemów operacyjnych oraz aplikacji na stacjach roboczych
- Rozwiązywanie problemów technicznych poprzez telefon, zdalne połączenie, bezpośrednio u użytkownika
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Komunikacja z pozostałymi zespołami
- Nadawanie uprawnień w Active Directory
- Wymiana taśm backup'owych
Pre Sales Engineer
- Analiza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pod kątem technicznym
- Przygotowanie konfiguracji stacji roboczych, monitorów, laptopów, Thin Clientów oraz pozostałych peryferiów dostosowanychj do potrzeb klienta
- Kompletowanie, przygotowanie i przeprowadzanie testów wydajnościowych maszyn (SysMark 2007, MobileMark 2007, SysMark 2012, MobileMark 2012, PC Mark Vantage, Passmark)
- Współpraca z działem handlowym zarówno w biurze jak i u klienta
- Wsparcie techniczne klienta przed i po sprzedażowe
- Spotkania z klientami w celu poznania ich potrzeb i pomocy przy doborze parametrów.
- Przygotowanie konfiguracji stacji roboczych, monitorów, laptopów, Thin Clientów oraz pozostałych peryferiów dostosowanychj do potrzeb klienta
- Kompletowanie, przygotowanie i przeprowadzanie testów wydajnościowych maszyn (SysMark 2007, MobileMark 2007, SysMark 2012, MobileMark 2012, PC Mark Vantage, Passmark)
- Współpraca z działem handlowym zarówno w biurze jak i u klienta
- Wsparcie techniczne klienta przed i po sprzedażowe
- Spotkania z klientami w celu poznania ich potrzeb i pomocy przy doborze parametrów.
Projekty
Schneider-Electric
- Diagnoza oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych na stacjach roboczych
- Instalacja systemów operacyjnych oraz aplikacji na stacjach roboczych
- Rozwiązywanie problemów technicznych poprzez telefon, zdalne połączenie, bezpośrednio u użytkownika
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Komunikacja z pozostałymi zespołami
- Nadawanie uprawnień w Active Directory
- Wymiana taśm backup'owych
Po ponad 2 latach w pracy przy poprzednim projekcie zostałem przeniesiony do nowego projektu Schneider-Electric.
Zakres obowiązków
- I oraz II linia wsparcia technicznego dla 1000+ użytkowników- Diagnoza oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych na stacjach roboczych
- Instalacja systemów operacyjnych oraz aplikacji na stacjach roboczych
- Rozwiązywanie problemów technicznych poprzez telefon, zdalne połączenie, bezpośrednio u użytkownika
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Komunikacja z pozostałymi zespołami
- Nadawanie uprawnień w Active Directory
- Wymiana taśm backup'owych
Royal Bank of Scotland
- Diagnoza oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych na stacjach roboczych
- Instalacja systemów operacyjnych oraz aplikacji na stacjach roboczych
- Rozwiązywanie problemów technicznych poprzez telefon, zdalne połączenie, bezpośrednio u użytkownika
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Komunikacja z pozostałymi zespołami (Dev, Infrstruktura, Data Base) oraz serwisem firm trzecich
- Nadawanie uprawnień w Active Directory
Zostałem oddelegowany przez Fujitsu Technology Solutions do klienta Royal Bank of Scotland jako administrator on-site.
Zakres obowiązków
- I oraz II linia wsparcia technicznego dla 1800+ użytkowników- Diagnoza oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych na stacjach roboczych
- Instalacja systemów operacyjnych oraz aplikacji na stacjach roboczych
- Rozwiązywanie problemów technicznych poprzez telefon, zdalne połączenie, bezpośrednio u użytkownika
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Komunikacja z pozostałymi zespołami (Dev, Infrstruktura, Data Base) oraz serwisem firm trzecich
- Nadawanie uprawnień w Active Directory
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Zainteresowania
Książki
Inne
Jestem Honorowym Dawcą Krwi i staram się w miarę regularnie oddawać krew (4-5 razy w roku)