Robert Mroczka
Doradca Technczno - Handlowy
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Obsługa klienta
Negocjacje z dostawcami
Negocjacje z klientami
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów
dyspozycyjność, kreatywność, zdolność do szybkiego adaptowania się do nowego otoczenia
obsługa pakietu MS
Obsługa programu sprzedażo- magazynowego Subiekt GT
obsługa programu CDN XL
1
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Techniczny - Przedstawiciel Handlowy
- Realizowanie budżetu sprzedaży i marży założonych dla danego obszaru zgodnie z polityką handlową firmy, poprzez:
a) Wzrost sprzedaży do obecnych klientów
b) Zdobywanie nowych klientów
c) Stosowanie struktur cenowych i promocji określonych przez firmę
- Udzielanie klientom kompetentnych porad odnośnie stosowanie wyrobów sprzedawanych w punkcie
- Realizowanie tygodniowych planów wizyt u klientów w ramach ustalonych standardów
- Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami na podstawie zbadanego potencjału i potrzeb klientów - oferta asortymentowa i cenowa
- Aktualizowanie bazy danych o klientach (dane klienta, miejsca inwestycji, używane produkty, rodzaj wykonywanej pracy, szczegóły wizyt i podjętych działań, potencjał klientów i ich potrzeb)
- Bieżące monitorowanie i analizowanie działań konkurencji, oraz zmian w strukturze lokalnego rynku
- Współpraca w zakresie sprawdzania wiarygodności klientów, monitorowania płatności, odzyskiwanie zaległych należności
- Współpraca w zakresie terminowego i konsekwentnego załatwiania reklamacji / zapytań klientów
a) Wzrost sprzedaży do obecnych klientów
b) Zdobywanie nowych klientów
c) Stosowanie struktur cenowych i promocji określonych przez firmę
- Udzielanie klientom kompetentnych porad odnośnie stosowanie wyrobów sprzedawanych w punkcie
- Realizowanie tygodniowych planów wizyt u klientów w ramach ustalonych standardów
- Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami na podstawie zbadanego potencjału i potrzeb klientów - oferta asortymentowa i cenowa
- Aktualizowanie bazy danych o klientach (dane klienta, miejsca inwestycji, używane produkty, rodzaj wykonywanej pracy, szczegóły wizyt i podjętych działań, potencjał klientów i ich potrzeb)
- Bieżące monitorowanie i analizowanie działań konkurencji, oraz zmian w strukturze lokalnego rynku
- Współpraca w zakresie sprawdzania wiarygodności klientów, monitorowania płatności, odzyskiwanie zaległych należności
- Współpraca w zakresie terminowego i konsekwentnego załatwiania reklamacji / zapytań klientów
Menedżer Sklepu
- Realizacja planów sprzedażowych
- Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z wewnętrznymi standardami
- Planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe
- Kontrola przestrzegania standardów pracy oraz procedur
- Planowanie i organizowanie pracy
- Coaching i motywowanie podległego zespołu
- Nadzór powierzonym mieniem
- Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z wewnętrznymi standardami
- Planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe
- Kontrola przestrzegania standardów pracy oraz procedur
- Planowanie i organizowanie pracy
- Coaching i motywowanie podległego zespołu
- Nadzór powierzonym mieniem
Szkolenia i kursy
1. Organizator: Henkel Polska (08.06.2011)
Szkolenie "Stosowanie materiałów budowlanych CERESIT"
2. Organizator: PPG Deco Polska (18.11.2011)
Szkolenie "Aplikacja lakierów parkietowych"
3. Organizator: PPG Deco Polska (22.11.2011)
Szkolenie "Podstawowe informacje o farbach i lakierach"
4. Organizator: GRACO N.V. (15.09.2012)
Szkolenie "Sprzedaż maszyn natryskowych marki GRACO"
5. Organizator: PPG Deco Polska (05.10.2012)
Szkolenie "Asortyment wyrobów PPG Deco Polska"
6. Organizator: PPG Deco Polska (22.02.2013)
Szkolenie "Bezspoinowe systemy ociepleń (ETICS)"
7. Organizator: GB Resources Polska (05.02.2015)
Szkolenie "Partnership Selling"
Szkolenie "Stosowanie materiałów budowlanych CERESIT"
2. Organizator: PPG Deco Polska (18.11.2011)
Szkolenie "Aplikacja lakierów parkietowych"
3. Organizator: PPG Deco Polska (22.11.2011)
Szkolenie "Podstawowe informacje o farbach i lakierach"
4. Organizator: GRACO N.V. (15.09.2012)
Szkolenie "Sprzedaż maszyn natryskowych marki GRACO"
5. Organizator: PPG Deco Polska (05.10.2012)
Szkolenie "Asortyment wyrobów PPG Deco Polska"
6. Organizator: PPG Deco Polska (22.02.2013)
Szkolenie "Bezspoinowe systemy ociepleń (ETICS)"
7. Organizator: GB Resources Polska (05.02.2015)
Szkolenie "Partnership Selling"
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Zainteresowania
Piłka nożna, majsterkowanie, fotografia, sporty zimowe,