Robert Mroczka

Robert Mroczka

Doradca Technczno - Handlowy
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Obsługa klienta Negocjacje z dostawcami Negocjacje z klientami samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów dyspozycyjność, kreatywność, zdolność do szybkiego adaptowania się do nowego otoczenia obsługa pakietu MS Obsługa programu sprzedażo- magazynowego Subiekt GT obsługa programu CDN XL 1

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PPG Deco Polska sp.z.o.o.
Doradca Techniczny - Przedstawiciel Handlowy
- Realizowanie budżetu sprzedaży i marży założonych dla danego obszaru zgodnie z polityką handlową firmy, poprzez:
a) Wzrost sprzedaży do obecnych klientów
b) Zdobywanie nowych klientów
c) Stosowanie struktur cenowych i promocji określonych przez firmę
- Udzielanie klientom kompetentnych porad odnośnie stosowanie wyrobów sprzedawanych w punkcie
- Realizowanie tygodniowych planów wizyt u klientów w ramach ustalonych standardów
- Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami na podstawie zbadanego potencjału i potrzeb klientów - oferta asortymentowa i cenowa
- Aktualizowanie bazy danych o klientach (dane klienta, miejsca inwestycji, używane produkty, rodzaj wykonywanej pracy, szczegóły wizyt i podjętych działań, potencjał klientów i ich potrzeb)
- Bieżące monitorowanie i analizowanie działań konkurencji, oraz zmian w strukturze lokalnego rynku
- Współpraca w zakresie sprawdzania wiarygodności klientów, monitorowania płatności, odzyskiwanie zaległych należności
- Współpraca w zakresie terminowego i konsekwentnego załatwiania reklamacji / zapytań klientów
PPG Deco Polska sp.z.o.o.
Menedżer Sklepu
- Realizacja planów sprzedażowych
- Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z wewnętrznymi standardami
- Planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe
- Kontrola przestrzegania standardów pracy oraz procedur
- Planowanie i organizowanie pracy
- Coaching i motywowanie podległego zespołu
- Nadzór powierzonym mieniem
PPG Deco Polska sp.z.o.o.
Doradca klienta
- Sprzedaż nowoczesnych produktów dekoracyjnych w punkcie handlowym
- Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów
- Budowaniem i utrzymywaniem relacji z obsługiwaną grupą klientów
- Dbanie o wygląd sklepu i ekspozycję towaru

Szkolenia i kursy

1. Organizator: Henkel Polska (08.06.2011)
Szkolenie "Stosowanie materiałów budowlanych CERESIT"

2. Organizator: PPG Deco Polska (18.11.2011)
Szkolenie "Aplikacja lakierów parkietowych"

3. Organizator: PPG Deco Polska (22.11.2011)
Szkolenie "Podstawowe informacje o farbach i lakierach"

4. Organizator: GRACO N.V. (15.09.2012)
Szkolenie "Sprzedaż maszyn natryskowych marki GRACO"

5. Organizator: PPG Deco Polska (05.10.2012)
Szkolenie "Asortyment wyrobów PPG Deco Polska"

6. Organizator: PPG Deco Polska (22.02.2013)
Szkolenie "Bezspoinowe systemy ociepleń (ETICS)"

7. Organizator: GB Resources Polska (05.02.2015)
Szkolenie "Partnership Selling"

Edukacja

Logo
Technik Informatyk, zawodowe
Szkoła Policealna nr V
Logo
Zarządzanie informacją, średnie
Zespół Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych

Specjalizacje

Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe

Zainteresowania

Piłka nożna, majsterkowanie, fotografia, sporty zimowe,