Robert Młynarczyk

Specjalista ds. Klienta Kluczowego, Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

MS Word, MS Excel, MS Powerpoint, MS Outlook

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o.
Specjalista ds. Klienta Kluczowego
- Kreuję możliwości sprzedażowe usługi zarządzania nieruchomości, najmu lokali i sprzedaży nieruchomości.
- Współorganizuję eventy związane z promowaniem marki oraz kampanie reklamowe
- Zajmuję się tworzeniem raportów sprzedażowych oraz narzędzi do weryfikacji bieżącej sprzedaży.
- Zajmuję się tworzeniem systemu CRM.
- Przygotowuję oferty przetargowe.
- Organizuję udział w targach i konferencjach branżowych.
- Obsługuję firmowego Facebooka.
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik zespołu sprzedażowego
- Zarządzałem kilkunastoosobowym zespołem
- Przeprowadzałem coachingi i motywowałem zespół do osiągania założonych celów
- Przeprowadzałem szkolenia ( nowe usługi, system premiowy, procedury, szkolenia interpersonalne)
- Organizowałem wydarzenia o charakterze integracyjnym
- Wspierałem konsultantów merytoryczne.
- Sporządzałem zestawienia miesięczne czasu pracy konsultantów.
- Współpracowałem z innym sekcjami/działami w zakresie tworzenia i aktualizacji procedur oraz instrukcji.
- Wykonywałem audity wewnętrzne (auditor wewenętrzny Certyfikat BSI).
- Realizowałem projekty związane z polityką jakości w T-Mobile Polska S.A. – aktualizacja źródeł informacji

Szkolenia i kursy

13-14.09.2012r - Auditor wewnętrzny ISO 9001:2008 – BSI Group Polska Sp. z o. o.
09.10.2012r - Ja Menedżer - Sesja Follow Up dla KZ - Jet centrum szkoleniowe
11-12.06.2012r - Ja Menedżer – Jet centrum szkoleniowe
17-18.11.2010r - Zarządzanie zmianą – Polska Telefonia Cyfrowa
08-10.11.2010r - Synergia w biznesie - Q progres
26-27.2010r - Finanse dla niefinansistów - Polska Telefonia Cyfrowa
14-15.10.2008r - Od Dobrego do Wielkiego , czyli lekcje od wielkich wodzów i wielkich menedżerów. - Jet centrum szkoleniowe
26-28.02.2007r - Asertywność – Polska Telefonia Cyfrowa
29-30.11.2007 - Zarządzanie czasem – Cegos Polska Sp. z o. o.
08-09.12.2005r - Efektywny coaching w praktyce – Kalkstein

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, studia podyplomowe
Akademia Finansów i Biznesu - Vistula
Logo
Mechanika i budowa maszyn, inżynierskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

Rozwój osobisty, mechanika samochodowa, coaching, psychologia, sport

Inne

Wyróżnienia i nagrody
- Zarządzany zespół osiągnął I miejsce w konkursie na najwyższą sprzedaż telefonów Sony w sekcjach wysoko sprzedażowych - 12.2014
- Zarządzany zespół osiągnął II miejsce w konkursie na najwyższą sprzedaż telefonów Sony w sekcjach wysoko sprzedażowych
- Zarządzany zespół osiągnął III miejsce w konkursie na najlepszy zespół III kwartału 2012 roku w sekcji wysoko sprzedażowej
- Zarządzany zespół osiągnął II miejsce w konkursie na najlepszy zespół II kwartału 2012 roku w sekcji wysoko sprzedażowej.
- Zarządzany zespół osiągnął II miejsce w konkursie na najlepszy zespół IV kwartału 2010 roku w sekcji wysoko sprzedażowej
- Zarządzany zespół osiągnął III miejsce w konkursie na najlepszy zespół III kwartału 2011 roku w sekcji wysoko sprzedażowej.