Robert Mazurkiewicz-Biczuk

Kierownik Działu Zamówień Publicznych i Planowania Budżetu
Opole, opolskie

Umiejętności

bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows wszechstronna wiedza z zakresu prawa zamówień publicznych, uczestnictwo w postępowaniach odwoławczych,

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik projektu ITS Opole
Miejski Zarząd Dróg w Opolu
1) terminowa, pełna realizacja postanowień umowy o dofinasowanie Projektu w zakresie ITS Opole;
2) nadzór nad Inżynierem Kontraktu oraz Wykonawcą robót budowlanych,
3) zarządzanie ryzykiem, w tym informowanie Dyrektora MZD w Opolu o ewentualnych nieprawidłowościach i zagrożeniach związanych z realizacją Projektu;
4) wydatkowanie środków zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz wewnętrznymi regulacjami MZD w Opolu;
5) nadzór nad przygotowywaniem oraz terminowym składaniem okresowych, rocznych i końcowych raportów lub wniosków o płatność, zgodnie z umową o dofinansowanie,
6) przestrzeganie prawa powszechnie obowiązującego, w tym ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz regulacji wewnętrznych obowiązujących w MZD w Opolu;
7) przygotowywanie we współpracy z Radcą Prawnym umów, w tym umów cywilno-prawnych związanych z realizacją Projektu, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi, obowiązującymi przepisami i wymogami prawidłowej realizacji Projektu, w szczególności określonymi w umowie o dofinansowanie;
8) zawieranie w imieniu MZD w Opolu, na podstawie udzielonego upoważnienia z osobami fizycznymi, umów cywilno-prawnych związanych z realizacją Projektu, tj. umów o dzieło i umów zlecenia, w ramach budżetu Projektu.
Logo
Kierownik Działu Zamówień Publicznych i Planowania Budżetu
Miejski Zarząd Dróg w Opolu
1. Nadzór i koordynowanie pracy Działu Zamówień Publicznych i Planowania Budżetu.
2. Nadzór i koordynacja wdrażania przepisów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem zamówień publicznych w MZD w Opolu.
3. Nadzór nad realizacją i przestrzeganiem przepisów prawa zamówień publicznych.
4. Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie zamówień publicznych (zarządzeń, regulaminów, instrukcji itp.) oraz ich wdrażanie.
5. Sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych.
6. Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych w danym roku kalendarzowym i przekazywanie ich Prezesowi UZP na zasadach określonych ustawą Pzp.
7. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz udział w pracach komisji przetargowych.
8. Przygotowywanie projektów pism i wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących.
9. Udział w postępowaniach odwoławczych.
10. Opiniowanie dokumentów dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz aktów wewnętrznych związanych z zawieraniem umów o zmówienie publiczne.
11. Realizacja zadań dofinansowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych i innych.
Logo
Kierownik Działu Zamówień Publicznych
Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń wodnych w Opolu
1. Nadzór i koordynowanie pracy Działu Zamówień Publicznych.
2. Nadzór i koordynacjea wdrażania przepisów zewnętrznych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem zamówień publicznych w WZMiUW w Opolu.
3. Nadzór nad realizacją i przestrzeganiem przepisów prawa zamówień publicznych.
4. Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie zamówień publicznych (zarządzeń, regulaminów, instrukcji itp.) oraz ich wdrażanie.
5. Sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych.
6. Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych w danym roku kalendarzowym i przekazywanie ich Prezesowi UZP na zasadach określonych ustawą Pzp.
7. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz udział w pracach komisji przetargowych.
8. Przygotowywanie projektów pism i wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących.
9. Udział w postępowaniach odwoławczych.
10. Współdziałanie z oddziałami terenowymi WZMiUW w zakresie prowadzonych przez Dział Zamówień Publicznych spraw.
11. Opiniowanie dokumentów dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz aktów wewnętrznych związanych z zawieraniem umów odpłatnych.
Logo
Z-ca Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu - Kierownik JRP
Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Zdzieszowicach
1. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień Publicznych dla postępowań o wartościach powyżej i poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (postępowania unijne i krajowe).
2. Przeprowadzanie przetargów i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych.
3. Obsługa formalno-prawna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Opracowanie procedur i regulaminów udzielania zamówień publicznych.
5. Nadzorowanie i monitorowanie prawidłowej realizacji projektu realizowanego zgodnie z zapisami FIDIC „czerwona książka” wydanie 4.; 2008 r. dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ).
6. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji i procedur realizacyjnych wdrażania oraz umowy o realizacji Projektu.
7. Koordynacja i weryfikacja rzeczowego i finansowego postępu realizacji Projektu oraz zgodności realizacji Projektu z przepisami prawa krajowego i wspólnotowego.
8. Koordynacja prac zespołu technicznego i innych działów bezpośrednio podległych kierownikowi JRP. Nadzór nad realizacją zadań.
9. Kontrola wpływających dokumentów księgowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi.
10. Monitorowanie rzeczowej realizacji Projektu.
11. Przygotowanie kontraktów zawieranych z wykonawcami i uzyskanie akceptacji projektów kontraktów przez instytucje nadrzędne.
12. Udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji.
13. Sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji oraz przygotowywanie materiałów i analiz w tym zakresie.
14. Współpraca oraz nadzór nad Inżynierem Kontraktu (zespołem inspektorów nadzoru) i Konsultantami Projektu.
PGE Polska Grupa Energetyczna
Specjalista ds. zaopatrzenia i gospodarki materiałowej
Przygotowanie wniosków do Zarządu, przygotowanie projektów umów, opracowanie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przygotowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej, sporządzanie ogłoszeń o prowadzonych postępowaniach i umieszczanie ich na stronie internetowej wraz z dokumentami koniecznymi do ich realizacji.
Ścisła współpraca z podmiotami zewnętrznymi wykonującymi na rzecz PGE Elektrowni Opole S.A. dostawy, usługi, roboty budowlane. Współpraca z komórkami organizacyjnymi wszystkich pionów i subpionów, będących wnioskodawcami zapotrzebowani na dostawy, usługi i roboty budowlane. Przygotowanie zleceń, rejestracja oraz obsługa systemów CRU i SWPP, prowadzenie rozeznania rynku oraz negocjacji handlowych

Projekty

Opolskie Centrum Wysokich Technologii na rzecz Zrównoważonego Rozwoju
Realizowałem jako Kierownik Projektu projekt typu zaprojektuj i wybuduj (Żółty FIDIC) pn. „Budowa obiektu instytucji otoczenia biznesu – Opolskie Centrum Wysokich Technologii na rzecz Zrównoważonego Rozwoju” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zadanie realizowano w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, wytyczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007-2013 oraz własne procedury i Regulaminy udzielania zamówień.
Zakres obowiązków
1. Przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień Publicznych dla postępowań o wartościach poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp (postępowania krajowe).
2. Przeprowadzanie przetargów w ramach Projektu oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowych.
3. Przeprowadzanie postępowań, dla których nie ma obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
4. Obsługa formalno-prawna postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Opracowanie procedur i regulaminów udzielania zamówień publicznych.
6. Opracowanie regulaminów udzielania zamówień, dla których nie ma obowiązku wszczęcia postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
7. Nadzorowanie i monitorowanie prawidłowej realizacji projektu prowadzonego w formule „zaprojektuj i wybuduj” realizowanego zgodnie z zapisami FIDIC „żółta książka” wydanie 4.; 2008 r. dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007-2013 (RPOWO 2007-2013).
8. Przygotowanie kontraktów zawieranych z wykonawcami i uzyskanie akceptacji projektów kontraktów.
9. Uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych zadań realizowanych w ramach Projektu.
10. Sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, przygotowywanie materiałów i analiz w tym zakresie oraz sporządzanie dokumentacji formalnej związanej z prowadzeniem Projektu.
11. Nadzór nad prawidłowością stosowania procedur formalnych wynikających z wymogów Prawa budowlanego i innych obowiązujących przepisów.
12. Współpraca oraz nadzór nad Inżynierem Kontraktu (inspektorami nadzoru inwestorskiego) i Konsultantami Projektu.

Szkolenia i kursy

Organizowane przez miesięcznik Nowe Przetargi Publiczne oraz Pracownię Zamówień Publicznych - Piotr Sperczyński

Edukacja

Logo
Inżynieria środowiska, studia podyplomowe
Politechnika Wrocławska
Logo
Rachunkowość i controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem, studia podyplomowe
Uniwersytet Opolski
Logo
Inżynieria Środowiska, magisterskie
Uniwersytet Opolski
Logo
Inżynieria Środowiska, licencjackie
Uniwersytet Opolski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

Sport, sztuki walki, fitness

Organizacje

Polskie Stowarzyszenie Zamówień Publicznych

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne
Forum wymiany myśli i doświadczeń związanych z zamówieniami publicznymi w Polsce