Robert Mańk

Student, sgh

Wypowiedzi

  • Robert Mańk
    Wpis na grupie Google Analytics w temacie Śledzenie ruchu w googleanalytics
    26.08.2014, 09:21

    Witam,

    Dziękuję za odpowiedź. W moim przypadku LP-k jest w innej domenie. Dokształcę się więc i podziałam z tag managerem.

    Pozdrawiam,
    Robert Mańk

  • Robert Mańk
    Wpis na grupie Google Analytics w temacie Śledzenie ruchu w googleanalytics
    21.08.2014, 11:55

    Witam serdecznie,

    Niedawno zacząłem przygodę z marketingiem internetowym, wciąż wdrażam się w temat. Mam pytanie dotyczące usprawnienia śledzenia ruchu w googleanalytics. Ścieżka jaką przechodzą potencjalni klienci w moim przypadku jest następująca:

    - reklama na stronie internetowej (np. banner) ---> landing page (tworzona w wordpressie) ---> strona z ofertą.

    Prowadząc kampanie CPC, CPM itd., korzystam z różnych sieci internetowych, dla przykładu exoclick, trafficjunky.
    Googleanalytics jest mi potrzebny, by móc porównać skuteczność landing page'ów (i w ogóle całości ruchu) w różnych sieciach. Dotychczas, za każdym razem gdy chciałem sprawdzić dany landing page w jakiejś sieci, przygotowywałem 2 linki za pomocą linkbuildera.

    1 link, który umieszczałem w kampanii w sieci - ten, do którego przekierowani są ludzie po kliknięciu na baner. Dzięki niemu w analyticsie widzę ile ludzi wchodzi na landing page i z jakiej sieci / kampanii te wejścia są.

    2 link to ten, który umieszczałem we wszystkich obiektach na landing page'u - ten, który przekierowuje ludzi na stronę z ofertą. Dzięki niemu widzę ile ludzi przechodzi dalej do strony z ofertą i również wiem z której sieci / kampanii to robią.

    Problem w tym, że testując wiele sieci, klonowanie landing page'ów i linkowanie każdego obiektu na stronie od nowa z nowym linkiem pod inną sieć / kampanię jest czasochłonne.

    Moje pytanie brzmi: Czy jest sposób by uprościć ten proces w taki sposób, żeby w GA móc śledzić wszystko tak jak dotychczas, ale bez potrzeby tworzenia za każdym razem nowego linku i podlinkowywania wszystkich elementów na moim landing page'u ? Innymi słowy, czy istnieje jakiś kod śledzący / tag / cokolwiek, dzięki czemu wystarczyłby jeden landing page, a googleanalytics sam byłby w stanie pokazać skąd i dokąd (z której sieci i kampanii) przychodzą i wychodzą (do strony z ofertą) kliknięcia?

    Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek radę / pomoc.

    Pozdrawiam,
    Robert Mańk

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do