Doświadczenie zawodowe
Straszy specjalista ds. szkoleń i monitoringu (Trener)
- analiza potrzeb szkoleniowych w Dziale Strukturalnym Obsługi Klienta
- przygotowywanie i realizowanie szkoleń z zakresu:
wstępne dla nowych pracowników
dodatkowe z nowych produktów i usług (Blue Connect, Blackberry, mPIM, HotSpot etc.)
dodatkowe z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
dodatkowych z zakresu sprzedaży przez telefon
- przygotowywanie raportów
- badanie efektywności przeprowadzonych szkoleń
- wdrażanie i "coachowanie" nowych Trenerów
- Udział w grupach projektowych ( przy wdrażaniu marki Heyah, Blue Connect)
- przygotowywanie i realizowanie szkoleń z zakresu:
wstępne dla nowych pracowników
dodatkowe z nowych produktów i usług (Blue Connect, Blackberry, mPIM, HotSpot etc.)
dodatkowe z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
dodatkowych z zakresu sprzedaży przez telefon
- przygotowywanie raportów
- badanie efektywności przeprowadzonych szkoleń
- wdrażanie i "coachowanie" nowych Trenerów
- Udział w grupach projektowych ( przy wdrażaniu marki Heyah, Blue Connect)
Specjalista ds. szkoleń i monitoringu
-> monitoring - kontrola jakości pracy, ocena pracy Konsultantów i ich rozwój zawodowy
->szkolenie pracowników Sekcji Utrzymania Klienta z ofert dla rynku PRIV, BIZNES
-prowadzenie coachingów indywidualnych dla potrzeb Sekcji Utrzymania Klienta
->przygotowywanie prezentacji potrzebnych do przeprowadzania szkoleń, Coachingów
-> prowadzenie coachingów indywidualnych i zespołowych
->szkolenia/ warsztaty w zakresie profesjonalnej obsługi klienta
-> analiza badań satysfakcji Klienta - zgłaszanie propozycji działań naprawczych (działania proaktywne) i praca nad ich wdrożeniem
-> tworzenie testów wiedzy
->szkolenie pracowników Sekcji Utrzymania Klienta z ofert dla rynku PRIV, BIZNES
-prowadzenie coachingów indywidualnych dla potrzeb Sekcji Utrzymania Klienta
->przygotowywanie prezentacji potrzebnych do przeprowadzania szkoleń, Coachingów
-> prowadzenie coachingów indywidualnych i zespołowych
->szkolenia/ warsztaty w zakresie profesjonalnej obsługi klienta
-> analiza badań satysfakcji Klienta - zgłaszanie propozycji działań naprawczych (działania proaktywne) i praca nad ich wdrożeniem
-> tworzenie testów wiedzy
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
barter czyli wymiana usług
proponuję wymianę...wiedzy na wiedzę.tzn nieodpłatne wzajemne nauczanie różnych rzeczy...kursy wzbogacające o nowe umiejętności dla osób które chcą się kształcić a nie mają nadmiaru gotówki.
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)