Wypowiedzi
-
Nawiążemy współpracę - oferta kierowana do aktywnych przedstawicieli handlowych i dystrybutorów na terenie:
Podlaskie Białystok, Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz, Toruń, Pomorskie Gdańsk, Lubuskie Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra, Ślaskie Katowice, Świętokrzyskie Kielce, Małopolskie Kraków,... więcej »- 22.05.2012, 16:56
- Skomentuj
-
Zapytam jak odzyskać, zmienić lub chociażby wysłać przypomnienie na email hasło do PANELU ADMINA??
-
VoiceLink to Call Center dla stron WWW. Mamy przygotowane warunki programu partnerskiego dla osób i firm zainteresowanych promocją usługi VoiceLink Zapraszam chętnych do kontaktu 502440090 lub r.lulkowicz@voicelink.pl
Szczegóły dotyczące usługi na http://rmmedia.voicelink.pl lub http://voicelink.com.plRobert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 18.07.09 o godzinie 22:47 -
Rozwiązanie VoiceLink skierowane jest przede wszystkim w kierunku firm, dla których bezpośredni kontakt z klientem ma istotne znaczenie. Dotyczy to nie tylko e-sklepów ale także przedsiębiorstw, wykorzystujących call center, dla których VoiceLink jest alternatywą w istotny sposób zmniejszającą koszty. Umożliwienie całkowicie darmowego połączenia stanowić może dodatkowy sposób budowania przewagi konkurencyjnej. Dzięki możliwości przekierowania połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe, z technologii tej korzystać mogą także firmy, których pracownicy są mobilni.
W celu optymalnego zarządzania liczbą i pracą konsultantów Klient otrzymuje raporty ruchowe z posiadanych przez niego VoiceLink-ów.
Statystyki pokazują:
* łączną ilość połączeń,
* średni czas połączenia,
* średnią długość kolejki do konsultanta lub grupy konsultantów,
* ilość wywołań nieobsłużonych,
* rozkład wywołań w czasie.
Możliwe jest udostępnienie innych, dedykowanych raportów. Kliknij po szczegóły… http://voicelink.rmmedia.pl / www. voicelink.com.pl lub zadzwoń 502440090 -
Proste rozwiązanie informatyczne do zbudowania Call Center z poziomu strony WWW to VoiceLink, który jest alternatywą w istotny sposób zmniejszającą koszty.
W celu optymalnego zarządzania liczbą i pracą konsultantów Klient otrzymuje raporty ruchowe z posiadanych przez niego VoiceLink-ów.
Statystyki pokazują:
* łączną ilość połączeń,
* średni czas połączenia,
* średnią długość kolejki do konsultanta lub grupy konsultantów,
* ilość wywołań nieobsłużonych,
* rozkład wywołań w czasie.
Możliwe jest udostępnienie innych, dedykowanych raportów. Zapraszam po szczegóły telefonicznie: 502440090 lub Czytaj więcej ->> http://voicelink.rmmedia.pl lub http://voicelink.com.pl -
Proste rozwiązanie informatyczne do zbudowania Call Center z poziomu strony WWW to VoiceLink, który jest alternatywą w istotny sposób zmniejszającą koszty. szczegóły telefonicznie: 502440090 lub Czytaj więcej ->> http://voicelink.rmmedia.pl lub http://voicelink.com.pl
-
Rozwiązanie VoiceLink jako call center skierowane jest przede wszystkim w kierunku firm, dla których bezpośredni kontakt z klientem ma istotne znaczenie. Dotyczy to nie tylko e-sklepów ale także przedsiębiorstw, wykorzystujących call center, dla których VoiceLink jest alternatywą w istotny sposób zmniejszającą koszty. umożliwienie całkowicie darmowego połączenia stanowić może dodatkowy sposób budowania przewagi konkurencyjnej. Dzięki możliwości przekierowania połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe, z technologii tej korzystać mogą także firmy, których pracownicy są mobilni.
Zainteresowane VoiceLink’iem są między innymi firmy posiadające Call Center ale i hotele, biura podróży, restauracje, urzędy, instytucje, uczelnie, szkoły i inni posiadacze stron WWW. Czytaj więcej ->> http://voicelink.rmmedia.pl lub http://voicelink.com.plRobert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 18.07.09 o godzinie 22:28 -
Usługa VoiceLink rozwiązuje taki problem. Zapraszam po szczegóły na PRIV
http://voicelink.com.pl
http://voicelink.rmmedia.plRobert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 19.07.09 o godzinie 01:26 -
Napisz jak duże call center jest w twoim oczekiwaniu.
-
Polecam Usługe VoiceLink, która umożliwia nawiązanie rozmowy telefonicznej poprzez kliknięcie ikony zamieszczonej na stronie WWW. Internauta jednym kliknięciem nawiązuje BEZPŁATNE połączenie z konsultantem. Wystarczy, że Internauta ma podłączony mikrofon oraz słuchawki lub głośnik. Konsultant odbiera telefon stacjonarny, telefon VoIP lub komórkę
Informacje o usłudze VoiceLink: http://www.VoiceLink.RMmedia.pl
Zamówienia na usługę: http://www.voicelink.com.pl
....a koszty roczne obsługi VoiceLink to tylko 500zł netto!! -
VoiceLink - nowa forma kontaktu firmy z klientami prosto ze strony WWW. VoiceLink to także statystyki i funkcje dodatkowe.
W celu optymalnego zarządzania liczbą i pracą konsultantów Klient otrzymuje raporty ruchowe z posiadanych przez niego VoiceLink-ów.
Statystyki pokazują:
* łączną ilość połączeń,
* średni czas połączenia,
* średnią długość kolejki do konsultanta lub grupy konsultantów,
* ilość wywołań nieobsłużonych,
* rozkład wywołań w czasie.
Możliwe jest udostępnienie innych, dedykowanych raportów.
Koszty roczne obsługi VoiceLink to 500zł netto
Informacje o usłudze VoiceLink: http://www.VoiceLink.RMmedia.pl
Zamówienia na usługę: http://www.voicelink.com.pl
Co wy na to??Robert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 18.07.09 o godzinie 21:55