Robert Lulkowicz

Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, cuda zajmuja mi troche czasu..

Wypowiedzi

  • Robert Lulkowicz
    Wpis na mikroblogu WPC kompozyt drewna
    Nawiążemy współpracę - oferta kierowana do aktywnych przedstawicieli handlowych i dystrybutorów na terenie:

    Podlaskie Białystok, Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz, Toruń, Pomorskie Gdańsk, Lubuskie Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra, Ślaskie Katowice, Świętokrzyskie Kielce, Małopolskie Kraków,... więcej »
  • Robert Lulkowicz
    Wpis na grupie OpenX Group w temacie problem z hasłem ADMINA
    20.12.2009, 19:30

    Zapytam jak odzyskać, zmienić lub chociażby wysłać przypomnienie na email hasło do PANELU ADMINA??

  • Robert Lulkowicz
    Wpis na grupie VoiceLink mini CallCenter w temacie Voicelink - CallCenter dla WWW - Program Partnerski
    18.07.2009, 22:47

    VoiceLink to Call Center dla stron WWW. Mamy przygotowane warunki programu partnerskiego dla osób i firm zainteresowanych promocją usługi VoiceLink Zapraszam chętnych do kontaktu 502440090 lub r.lulkowicz@voicelink.pl

    Szczegóły dotyczące usługi na http://rmmedia.voicelink.pl lub http://voicelink.com.plRobert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 18.07.09 o godzinie 22:47

  • Robert Lulkowicz
    Wpis na grupie VoiceLink mini CallCenter w temacie VoiceLink - nowa forma kontaktu firmy z klientami.
    18.07.2009, 22:43


    Obrazek

    Rozwiązanie VoiceLink skierowane jest przede wszystkim w kierunku firm, dla których bezpośredni kontakt z klientem ma istotne znaczenie. Dotyczy to nie tylko e-sklepów ale także przedsiębiorstw, wykorzystujących call center, dla których VoiceLink jest alternatywą w istotny sposób zmniejszającą koszty. Umożliwienie całkowicie darmowego połączenia stanowić może dodatkowy sposób budowania przewagi konkurencyjnej. Dzięki możliwości przekierowania połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe, z technologii tej korzystać mogą także firmy, których pracownicy są mobilni.

    W celu optymalnego zarządzania liczbą i pracą konsultantów Klient otrzymuje raporty ruchowe z posiadanych przez niego VoiceLink-ów.

    Statystyki pokazują:

    * łączną ilość połączeń,
    * średni czas połączenia,
    * średnią długość kolejki do konsultanta lub grupy konsultantów,
    * ilość wywołań nieobsłużonych,
    * rozkład wywołań w czasie.

    Możliwe jest udostępnienie innych, dedykowanych raportów. Kliknij po szczegóły… http://voicelink.rmmedia.pl / www. voicelink.com.pl lub zadzwoń 502440090

  • Robert Lulkowicz
    Wpis na grupie Raportowanie w call center w temacie Statystyki i raporty w usłudze VoiceLink - obsługa Call...
    18.07.2009, 22:37

    Proste rozwiązanie informatyczne do zbudowania Call Center z poziomu strony WWW to VoiceLink, który jest alternatywą w istotny sposób zmniejszającą koszty.

    W celu optymalnego zarządzania liczbą i pracą konsultantów Klient otrzymuje raporty ruchowe z posiadanych przez niego VoiceLink-ów.

    Statystyki pokazują:

    * łączną ilość połączeń,
    * średni czas połączenia,
    * średnią długość kolejki do konsultanta lub grupy konsultantów,
    * ilość wywołań nieobsłużonych,
    * rozkład wywołań w czasie.

    Możliwe jest udostępnienie innych, dedykowanych raportów. Zapraszam po szczegóły telefonicznie: 502440090 lub Czytaj więcej ->> http://voicelink.rmmedia.pl lub http://voicelink.com.pl

  • Robert Lulkowicz
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Speców od projektowania call center poszukuję
    18.07.2009, 22:33

    Proste rozwiązanie informatyczne do zbudowania Call Center z poziomu strony WWW to VoiceLink, który jest alternatywą w istotny sposób zmniejszającą koszty. szczegóły telefonicznie: 502440090 lub Czytaj więcej ->> http://voicelink.rmmedia.pl lub http://voicelink.com.pl

  • Robert Lulkowicz
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Voicelink - nowość dla Call Center
    18.07.2009, 22:28

    Rozwiązanie VoiceLink jako call center skierowane jest przede wszystkim w kierunku firm, dla których bezpośredni kontakt z klientem ma istotne znaczenie. Dotyczy to nie tylko e-sklepów ale także przedsiębiorstw, wykorzystujących call center, dla których VoiceLink jest alternatywą w istotny sposób zmniejszającą koszty. umożliwienie całkowicie darmowego połączenia stanowić może dodatkowy sposób budowania przewagi konkurencyjnej. Dzięki możliwości przekierowania połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe, z technologii tej korzystać mogą także firmy, których pracownicy są mobilni.

    Zainteresowane VoiceLink’iem są między innymi firmy posiadające Call Center ale i hotele, biura podróży, restauracje, urzędy, instytucje, uczelnie, szkoły i inni posiadacze stron WWW. Czytaj więcej ->> http://voicelink.rmmedia.pl lub http://voicelink.com.plRobert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 18.07.09 o godzinie 22:28

  • Robert Lulkowicz
    Wpis na grupie Call Center oprogramowanie w temacie szukam rozwiązania, a może pomysłu
    18.07.2009, 22:15

    Usługa VoiceLink rozwiązuje taki problem. Zapraszam po szczegóły na PRIV

    http://voicelink.com.pl
    http://voicelink.rmmedia.plRobert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 19.07.09 o godzinie 01:26

  • Robert Lulkowicz
    Wpis na grupie Call Center oprogramowanie w temacie Speców od projektowania call center poszukuję
    18.07.2009, 22:11

    Napisz jak duże call center jest w twoim oczekiwaniu.

  • Robert Lulkowicz
    Wpis na grupie Call Center oprogramowanie w temacie Call Center ze zdalną obsługą przeż www.
    18.07.2009, 22:06


    Obrazek

    Polecam Usługe VoiceLink, która umożliwia nawiązanie rozmowy telefonicznej poprzez kliknięcie ikony zamieszczonej na stronie WWW. Internauta jednym kliknięciem nawiązuje BEZPŁATNE połączenie z konsultantem. Wystarczy, że Internauta ma podłączony mikrofon oraz słuchawki lub głośnik. Konsultant odbiera telefon stacjonarny, telefon VoIP lub komórkę

    Informacje o usłudze VoiceLink: http://www.VoiceLink.RMmedia.pl
    Zamówienia na usługę: http://www.voicelink.com.pl

    ....a koszty roczne obsługi VoiceLink to tylko 500zł netto!!

  • Robert Lulkowicz
    Wpis na grupie Call Center oprogramowanie w temacie VoiceLink - mini CallCenter - znacie to??
    18.07.2009, 21:55


    Obrazek

    VoiceLink - nowa forma kontaktu firmy z klientami prosto ze strony WWW. VoiceLink to także statystyki i funkcje dodatkowe.

    W celu optymalnego zarządzania liczbą i pracą konsultantów Klient otrzymuje raporty ruchowe z posiadanych przez niego VoiceLink-ów.

    Statystyki pokazują:

    * łączną ilość połączeń,
    * średni czas połączenia,
    * średnią długość kolejki do konsultanta lub grupy konsultantów,
    * ilość wywołań nieobsłużonych,
    * rozkład wywołań w czasie.

    Możliwe jest udostępnienie innych, dedykowanych raportów.

    Koszty roczne obsługi VoiceLink to 500zł netto

    Informacje o usłudze VoiceLink: http://www.VoiceLink.RMmedia.pl
    Zamówienia na usługę: http://www.voicelink.com.pl

    Co wy na to??Robert Lulkowicz edytował(a) ten post dnia 18.07.09 o godzinie 21:55

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do