Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Medyczny
2016.01 -Przedstawiciel Medyczny
Młodszy Przedstawiciel Medyczny
- aktywna promocja preparatów firmy w aptekach oraz wśród lekarzy
- uczestnictwo w konferencjach
- ponadprzeciętna realizacja wyznaczonych planów
- organizowanie spotkań i prezentacji dla farmaceutów
- współpraca z potencjałowymi aptekami oraz sieciami na podległym rynku
Młodszy Przedstawiciel Medyczny
- aktywna promocja preparatów firmy w aptekach oraz wśród lekarzy
- uczestnictwo w konferencjach
- ponadprzeciętna realizacja wyznaczonych planów
- organizowanie spotkań i prezentacji dla farmaceutów
- współpraca z potencjałowymi aptekami oraz sieciami na podległym rynku
Przedstawiciel Medyczny
VP Valeant Sp. z o.o.
Promowanie i sprzedaż oferowanych przez firmę preparatów
Dbanie o jakościową ekspozycje preparatów
Budowanie długotrwałych relacji
Prowadzenie warsztatów edukacyjnych z pierwszym stołem
Wdrażanie centralnych promocji
Zarządzanie budżetem
Przygotowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami
Obsługa aptek niezależnych i sieci lokalnych
Dbanie o jakościową ekspozycje preparatów
Budowanie długotrwałych relacji
Prowadzenie warsztatów edukacyjnych z pierwszym stołem
Wdrażanie centralnych promocji
Zarządzanie budżetem
Przygotowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami
Obsługa aptek niezależnych i sieci lokalnych
Reprezentant Handlowy
Realizacja planów sprzedaży w kanale nowoczesnym (MT)
Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w kanale tradycyjnym oraz hurtowym
Kontakty z dystrybutorami oraz kupcami sieci lokalnych
Szkolenia produktowe dla przedstawicieli handlowych dystrybutorów oraz personelu sieci lokalnych
Osiąganie wyznaczonych wskaźników sprzedaży
Koordynacja działań merchandisingowych
Wdrażanie centralnych promocji
Negocjacje na poziomie lokalnym
Odpowiedzialność za kreowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych
Zarządzanie budżetem
utrzymywanie i rozwijanie stałych kontaktów z partnerami handlowymi,
Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych
planowanie i koordynacja działań promocyjnych
przygotowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami
opracowanie analiz i podsumowań
realizowanie celów sprzedażowych
Prowadzenie negocjacji handlowych
Podpisywanie i weryfikacja podpisanych kontraktów
Dbałość o jakościową ekspozycje produktów
Aktywacja zewnętrznych sił sprzedaży
Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w kanale tradycyjnym oraz hurtowym
Kontakty z dystrybutorami oraz kupcami sieci lokalnych
Szkolenia produktowe dla przedstawicieli handlowych dystrybutorów oraz personelu sieci lokalnych
Osiąganie wyznaczonych wskaźników sprzedaży
Koordynacja działań merchandisingowych
Wdrażanie centralnych promocji
Negocjacje na poziomie lokalnym
Odpowiedzialność za kreowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych
Zarządzanie budżetem
utrzymywanie i rozwijanie stałych kontaktów z partnerami handlowymi,
Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych
planowanie i koordynacja działań promocyjnych
przygotowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami
opracowanie analiz i podsumowań
realizowanie celów sprzedażowych
Prowadzenie negocjacji handlowych
Podpisywanie i weryfikacja podpisanych kontraktów
Dbałość o jakościową ekspozycje produktów
Aktywacja zewnętrznych sił sprzedaży
Specjalista ds. Rozwoju Rynku
Wprowadzanie i szkolenie nowych TMA i MA,
Zastępowanie ASM w czasie jego nieobecności,
Odpowiedzialność za wsparcie w przygotowaniu, organizacji i realizacji zadań specjalnych (akcja lato, zima),
Planowanie, wdrażaniem i monitorowanie akcji promocyjnych,
Zarządzanie budżetem,
Obsługa kluczowych klientów ( kanał nowoczesny )
Identyfikacja i weryfikacja nowych PSD , rekomendacja wprowadzania do obsługi,
Negocjacje, kontraktowanie i kontrola PSD,
Kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie oferowanych przez firmę produktów,
Monitoring ofert konkurencji.
Przedstawiciel Handlowy
odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy na powierzonym terytorium.
kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie oferowanych przez firmę produktów.
prowadzenie negocjacji handlowych.
podpisywanie i wdrażanie kontraktów
kontrola nawiązanych kontraktów
wdrażanie centralnych promocji
dbałość o jakościową ekspozycję i rotację produktów
monitoring ofert konkurencji
Zastępowanie ASM w czasie jego nieobecności,
Odpowiedzialność za wsparcie w przygotowaniu, organizacji i realizacji zadań specjalnych (akcja lato, zima),
Planowanie, wdrażaniem i monitorowanie akcji promocyjnych,
Zarządzanie budżetem,
Obsługa kluczowych klientów ( kanał nowoczesny )
Identyfikacja i weryfikacja nowych PSD , rekomendacja wprowadzania do obsługi,
Negocjacje, kontraktowanie i kontrola PSD,
Kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie oferowanych przez firmę produktów,
Monitoring ofert konkurencji.
Przedstawiciel Handlowy
odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy na powierzonym terytorium.
kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie oferowanych przez firmę produktów.
prowadzenie negocjacji handlowych.
podpisywanie i wdrażanie kontraktów
kontrola nawiązanych kontraktów
wdrażanie centralnych promocji
dbałość o jakościową ekspozycję i rotację produktów
monitoring ofert konkurencji
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Rynku ( Rynek tradycyjny, Horeca, Sieci Handlowe )
•Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży u klientów na powierzonym terenie.
•odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami firmy na powierzonym terytorium.
•kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie oferowanych przez firmę produktów.
•Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych.
•Prowadzenie negocjacji handlowych.
•działalność zgodna ze standardami firmy.
•dbałość o jakościową ekspozycję i rotację produktów
•odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami firmy na powierzonym terytorium.
•kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie oferowanych przez firmę produktów.
•Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych.
•Prowadzenie negocjacji handlowych.
•działalność zgodna ze standardami firmy.
•dbałość o jakościową ekspozycję i rotację produktów
Szkolenia i kursy
• Ukończone szkolenie produktowe z „POL-SKONE”
• Szkolenie produktowe z „PORTA”
• Szkolenie produktowe z „INTERDOOR”
•Szkolenie produktowe z „LEBO”
•Szkolenie produktowe z „TORAED”
•Szkolenie produktowe z „BECKERS”
•Marketing Research Group – Szkolenie doskonalące jakość sprzedaży
•Akademia Sprzedaży ( Negocjacje, Techniki sprzedaży, Projekt KIWI )
•Szkolenie Bezpiecznej Jazdy
• Szkolenie produktowe z „PORTA”
• Szkolenie produktowe z „INTERDOOR”
•Szkolenie produktowe z „LEBO”
•Szkolenie produktowe z „TORAED”
•Szkolenie produktowe z „BECKERS”
•Marketing Research Group – Szkolenie doskonalące jakość sprzedaży
•Akademia Sprzedaży ( Negocjacje, Techniki sprzedaży, Projekt KIWI )
•Szkolenie Bezpiecznej Jazdy
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Informatyka, ekonimia, telefonia komorkowa, plywanie
(ukonczony kurs ratownika WOPR)
(ukonczony kurs ratownika WOPR)
Inne
•Perfekcyjna znajomość MS Office, Adobe Photoshop, CorelDraw, Star Office, Subiekt
•Administracja sieci opartych na systemach: Windows NT, Windows XP, Windows 2000 Professional, WinNT,
•Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
•Umiejętność pracy w zespole
•Umiejętność rozwiązywania problemów
•Prawo jazdy kategorii B
•Administracja sieci opartych na systemach: Windows NT, Windows XP, Windows 2000 Professional, WinNT,
•Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
•Umiejętność pracy w zespole
•Umiejętność rozwiązywania problemów
•Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?