Robert Łoziński

Szukam nowych wyzwań.
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Polpharma
Przedstawiciel Medyczny
2016.01 -Przedstawiciel Medyczny

Młodszy Przedstawiciel Medyczny

- aktywna promocja preparatów firmy w aptekach oraz wśród lekarzy
- uczestnictwo w konferencjach
- ponadprzeciętna realizacja wyznaczonych planów
- organizowanie spotkań i prezentacji dla farmaceutów
- współpraca z potencjałowymi aptekami oraz sieciami na podległym rynku
Logo
Przedstawiciel Medyczny
VP Valeant Sp. z o.o.
 Promowanie i sprzedaż oferowanych przez firmę preparatów
 Dbanie o jakościową ekspozycje preparatów
 Budowanie długotrwałych relacji
 Prowadzenie warsztatów edukacyjnych z pierwszym stołem
 Wdrażanie centralnych promocji
 Zarządzanie budżetem
 Przygotowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami
 Obsługa aptek niezależnych i sieci lokalnych
CASTEL FRERES Sp. z o.o.
Reprezentant Handlowy
 Realizacja planów sprzedaży w kanale nowoczesnym (MT)
 Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w kanale tradycyjnym oraz hurtowym
 Kontakty z dystrybutorami oraz kupcami sieci lokalnych
 Szkolenia produktowe dla przedstawicieli handlowych dystrybutorów oraz personelu sieci lokalnych
 Osiąganie wyznaczonych wskaźników sprzedaży
 Koordynacja działań merchandisingowych
 Wdrażanie centralnych promocji
 Negocjacje na poziomie lokalnym
 Odpowiedzialność za kreowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych
 Zarządzanie budżetem
 utrzymywanie i rozwijanie stałych kontaktów z partnerami handlowymi,
 Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych
 planowanie i koordynacja działań promocyjnych
 przygotowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami
 opracowanie analiz i podsumowań
 realizowanie celów sprzedażowych
 Prowadzenie negocjacji handlowych
 Podpisywanie i weryfikacja podpisanych kontraktów
 Dbałość o jakościową ekspozycje produktów
 Aktywacja zewnętrznych sił sprzedaży
JTI Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Rozwoju Rynku
 Wprowadzanie i szkolenie nowych TMA i MA,
 Zastępowanie ASM w czasie jego nieobecności,
 Odpowiedzialność za wsparcie w przygotowaniu, organizacji i realizacji zadań specjalnych (akcja lato, zima),
 Planowanie, wdrażaniem i monitorowanie akcji promocyjnych,
 Zarządzanie budżetem,
 Obsługa kluczowych klientów ( kanał nowoczesny )
 Identyfikacja i weryfikacja nowych PSD , rekomendacja wprowadzania do obsługi,
 Negocjacje, kontraktowanie i kontrola PSD,
 Kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie oferowanych przez firmę produktów,
 Monitoring ofert konkurencji.

Przedstawiciel Handlowy

 odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy na powierzonym terytorium.
 kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie oferowanych przez firmę produktów.
 prowadzenie negocjacji handlowych.
 podpisywanie i wdrażanie kontraktów
 kontrola nawiązanych kontraktów
 wdrażanie centralnych promocji
 dbałość o jakościową ekspozycję i rotację produktów
 monitoring ofert konkurencji
Coca-Cola HBC Polska
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Rynku ( Rynek tradycyjny, Horeca, Sieci Handlowe )
•Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży u klientów na powierzonym terenie.
•odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami firmy na powierzonym terytorium.
•kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie oferowanych przez firmę produktów.
•Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych.
•Prowadzenie negocjacji handlowych.
•działalność zgodna ze standardami firmy.
•dbałość o jakościową ekspozycję i rotację produktów

Szkolenia i kursy

• Ukończone szkolenie produktowe z „POL-SKONE”
• Szkolenie produktowe z „PORTA”
• Szkolenie produktowe z „INTERDOOR”
•Szkolenie produktowe z „LEBO”
•Szkolenie produktowe z „TORAED”
•Szkolenie produktowe z „BECKERS”
•Marketing Research Group – Szkolenie doskonalące jakość sprzedaży
•Akademia Sprzedaży ( Negocjacje, Techniki sprzedaży, Projekt KIWI )
•Szkolenie Bezpiecznej Jazdy

Edukacja

Logo
Zarządzanie Przedsiębiorstwem, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Informatyka, ekonimia, telefonia komorkowa, plywanie
(ukonczony kurs ratownika WOPR)

Inne

•Perfekcyjna znajomość MS Office, Adobe Photoshop, CorelDraw, Star Office, Subiekt
•Administracja sieci opartych na systemach: Windows NT, Windows XP, Windows 2000 Professional, WinNT,
•Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
•Umiejętność pracy w zespole
•Umiejętność rozwiązywania problemów
•Prawo jazdy kategorii B

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
NICK VUJICIC W POLSCE
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Pływanie
Pływanie
Grupa miłośników pływania.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?