Umiejętności
Zarządzanie klientami
Reklama
B2B
Zarządzanie kluczowymi klientami
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Reklama online
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Pozyskiwanie partnerów biznesowych do mobilnej aplikacji marketingowej w modelu B2B;
Budowanie relacji ukierunkowanych na długotrwałą współpracę;
Prowadzenie prezentacji aplikacji pod kątem współpracy biznesowej;
Prowadzenie negocjacji handlowych, ofertowanie oraz zamykanie rozmów sprzedażowych;
Koordynowanie realizacji zamówień;
Stałe raportowanie o prognozach sprzedaży;
Budowanie relacji ukierunkowanych na długotrwałą współpracę;
Prowadzenie prezentacji aplikacji pod kątem współpracy biznesowej;
Prowadzenie negocjacji handlowych, ofertowanie oraz zamykanie rozmów sprzedażowych;
Koordynowanie realizacji zamówień;
Stałe raportowanie o prognozach sprzedaży;
Specjalista ds. Klientów biznesowych
Sprzedaż rozwiązań IT do zarządzania przedsiębiorstwem będących w ofercie firmy w modelu B2B;
Opieka oraz budowanie relacji z określoną grupą klientów;
Pozyskiwanie nowych klientów oraz poszerzanie portfela oferowanych usług u aktualnych odbiorców;
Prowadzenie negocjacji handlowych, ofertowanie oraz zamykanie rozmów sprzedażowych;
Koordynowanie realizacji zamówień;
Stałe raportowanie o prognozach sprzedaży;
Opieka oraz budowanie relacji z określoną grupą klientów;
Pozyskiwanie nowych klientów oraz poszerzanie portfela oferowanych usług u aktualnych odbiorców;
Prowadzenie negocjacji handlowych, ofertowanie oraz zamykanie rozmów sprzedażowych;
Koordynowanie realizacji zamówień;
Stałe raportowanie o prognozach sprzedaży;
Ekspert ds. Publikacji elektronicznych
Sprzedaż w modelu B2B publikacji elektronicznych w sektorze biznesowym (działy HR oraz finansowe);
Pozyskiwanie nowych oraz opieka i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami Holdingu;
Prowadzenie negocjacji handlowych, ofertowanie oraz zamykanie rozmów sprzedażowych;
Umawianie wymaganej ilości spotkań sprzedażowych oraz realizacja założonego planu;
Prowadzenie prezentacji publikacji elektronicznych oraz szkolenie klientów;
Dbanie o utrzymanie oraz rozwój sprzedaży u aktualnych klientów;
Monitorowanie działań konkurencji;
Stałe raportowanie o prognozach sprzedaży;
Pozyskiwanie nowych oraz opieka i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami Holdingu;
Prowadzenie negocjacji handlowych, ofertowanie oraz zamykanie rozmów sprzedażowych;
Umawianie wymaganej ilości spotkań sprzedażowych oraz realizacja założonego planu;
Prowadzenie prezentacji publikacji elektronicznych oraz szkolenie klientów;
Dbanie o utrzymanie oraz rozwój sprzedaży u aktualnych klientów;
Monitorowanie działań konkurencji;
Stałe raportowanie o prognozach sprzedaży;
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sport (piłka nożna, kulturystyka, sporty sylwetkowe), motoryzacja, historia II wojny światowej.
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Fitness & Kulturystyka
Grupa dla ludzi związanych zawodowo z branżą fitness, wellness, kulturystyka... Także dla pasjonatów