Robert Łajtar

Poszukuję pracy na stanowisku managerskim w obszarze zarządzania projektami informatycznymi, sprzedażowymi lub BTL. Chcę podzielić się własną wiedzą i doświadczeniem z zakresu budowania i rozwijania zespołów projektowych i sprzedażowych. Jestem nastawiony
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie zmianą Przywództwo w zespole Zarządzanie projektami pakiet MS Office Autoprezentacja zarządzanie czasem pracy własnej i zespołu Asertywność w kontaktach międzyludzkich negocjacje handlowe, zdolności analityczne, łatwość nawiązywania kontaktów, zdolność szybkiego uczenia się, Negocjacje handlowe i techniki sprzedaży Zarządzanie zmianą, techniki sprzedaży, asertywność, empatia, umiejętność kooperacji, Negocjacje handlowe w biznesie Komunikacja w biznesie Asertywność i komunikacja Techniki perswazji w negocjacjach (NLP) Zarządzanie kategorią produktów Projektowanie produktów i usług Narzędzia i metody wspierające procesy decyzyjne Zarządzanie i rozwiązywanie sytuacji konfliktowych Motywacja w zespole Analiza parametrów biznesowych

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Eko-Ceramika
Kierownik Projektu
opracowanie systemu obsługi klientów, komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej, procedur;
integracja działu sprzedaży z systemem ERP (StremSoft)
podział zadań
pozyskiwanie klientów z branż DIY oraz FMCG;
rozwijanie sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie i otwieranie nowych klientów;
negocjowanie umów handlowych z klientami;
rozwijanie współpracy z sieciami krajowymi i lokalnymi;
zarządzanie budżetem sprzedaży (bonusy, cenniki, gazetki, negocjacje roczne);
organizacja centralnych akcji promocyjnych;
analiza wyników sprzedażowych;
coaching kadry zarządzającej;
Logo
Menadżer Projektu
APM Marketing Sp. z o.o.
opracowanie systemu obsługi klientów, komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej, procedur;
pozyskiwanie klientów z branż DIY oraz FMCG pod kątem usług outsourcingu działu sprzedaży;
rozwijanie sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie i otwieranie nowych klientów;
negocjowanie umów handlowych z klientami;
rozwijanie współpracy z sieciami krajowymi i lokalnymi;
zarządzanie budżetem sprzedaży (bonusy, cenniki, gazetki, negocjacje roczne);
organizacja centralnych akcji promocyjnych;
analiza wyników sprzedażowych;
poszerzanie asortymentu w ofercie dystrybutorów;
zarządzanie współpracą z zewnętrzną firmą merchandisingową;
wprowadzanie produktów do sklepów;
coaching kadry zarządzającej;
Omega Pharma Poland Sp. z o.o.
Koordynator Regionalny (Modern Trade, Mass Market oraz dystrybutorzy)"
rozwijanie sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie i otwieranie nowych klientów,
negocjowanie umów handlowych z dystrybutorami (Farmpol, Delko, Medicus),
rozwijanie współpracy z sieciami krajowymi i lokalnymi (Laboo, MerCo, PSS),
zarządzanie budżetem sprzedaży (bonusy, cenniki, gazetki, negocjacje roczne),
organizacja lokalnych akcji promocyjnych,
analiza wyników sprzedażowych,
poszerzanie asortymentu w ofercie dystrybutorów,
zarządzanie współpracą z zewnętrzną firmą merchandisingową,
wprowadzanie produktów do sklepów,
aktywna sprzedaż produktów,
Logo
Kierownik Regionalny (7 województw, od Warszawy i Poznania na północ)
GTI, Orange (telekom, segment B2B)
współpraca i zarządzanie 70 pracownikami w 18 biurach regionalnych,
otwieranie nowych biur regionalnych,
wdrażanie strategii Orange u klientów biznesowych,
szkolenia i coaching pracowników
rozliczanie biur z osiąganych wyników,
analiza i raportowanie wyników sprzedażowych do dyrektora,
rekrutacja Konsultantów Klienta Biznesowego
Motorola Mobility Poland Sp. z o.o.
Koordynator Regionalny
rozwijanie sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie i otwieranie nowych klientów,,
realizacja umów handlowych z Orange, T-Mobile, Plus, Play, Media Markt, Saturn oraz dystrybutorami Komsa i Breakpoint)
zapewnienie ciągłości dostępności produktów u klientów,
szkolenia z zakresu systemu Android oraz technologii stosowanych w urządzeniach mobilnych w roli trenera,
organizowanie targów i prezentacji produktów,
przeprowadzanie akcji promocyjnych,
Ze względu na wykupienie Motorola Mobility przez Google, oddział Motoroli w Polsce i 26 innych krajach został rozwiązany i projekt się zakończył.
Logo
Regionalny Kierownik Projektu (projekty sezonowe na zlecenie firm z branży BTL)"
Ferrero, S.C. Johnson, ZOTT, Mondelez - dawny Kraft \(outsourcing\)
Projekty sezonowe przeprowadzane w okresie: 03.2009 - 07.2009 oraz 03.2010 - 06.2010 oraz 08.2011 - 12.2011,
wprowadzanie produktów nowych (probiotyki Prima i Jogobella dla firmy ZOTT oraz Halls i Delicje dla firmy Mondelez) lub produktów sezonowych na rynek (Autan, OFF dla firmy S.C. Johnson oraz tic tac i Duplo dla Ferrero),
budowanie 6-8 osobowych zespołów przedstawicieli handlowych (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, wspólna praca, wyznaczanie celów, sprawdzanie ich realizacji oraz rozliczanie),
rozwijanie sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie i otwieranie nowych klientów, również sezonowych,
zarządzanie kategorią poprzez odpowiednie lokowanie produktów w impulsowej strefie przykasowej,
badanie parametrów KPI,
zapewnienie ciągłości dostępności produktów u klientów,
realizowanie założeń ilościowych, jakościowych oraz sprzedażowych
przeprowadzanie akcji promocyjnych i lojalnościowych,
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Kierownik Regionu Sprzedaży
budowanie 8 osobowego zespołu przedstawicieli handlowych (rekrutacja, szkolenia, couching, motywowanie, wspólna praca, wyznaczanie celów, sprawdzanie ich realizacji oraz rozliczanie),
dokładne i odpowiedzialne wdrażanie wizji i standardów firmy,
rozwijanie sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie i otwieranie nowych klientów,
zapewnienie ciągłości dostępności produktów u klientów,
przeprowadzanie akcji promocyjnych oraz lojalnościowych
analizowanie, prezentacja i raportowanie osiąganych wyników,

Osiągnięcia:
Budowanie silnej pozycji marki dzięki osiąganiu wraz z zespołem dynamicznych wzrostów sprzedaży i udziałów w rynku sięgających 8-12% YTD w kolejnych latach.
TUV Rheinland Polska Sp. z o. o.
Regionalny Koordynator Projektu
ozwijanie biznesu firmy TUV Rheinland na terenie wcześniej nieobsługiwanym,
pozyskiwanie kluczowych klientów biznesowych z zakresu dopuszczeń i certyfikacji systemów (ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, OHSAS, 13476 i wielu innych),
przeprowadzałem negocjacje, prezentacje oraz szkolenia na szczeblu managerskim w przedsiębiorstwach prywatnych i państwowych,

Osiągnięcia:
współpraca z firmami konsultingowymi oraz audytorami,
Pozyskanie 40 klientów w branżach: budowlanej, medycznej oraz technologicznej
Logo
właściciel
white R
zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego (hdtech.pl oraz gibi.pl),
dystrybucja markowych produktów i akcesoriów w segmencie telefonów i tabletów,
nawiązanie współpracy z wiodącym producentem akcesoriów dla firmy Apple (iSkin Kanada),
zapoznanie się z zagadnieniami celno-importowymi,
pozyskanie 800 klientów (indywidualne i firmy),
projekt: budowa domu jednorodzinnego zakończony sukcesem w zakładanym czasie 1 rok
Mars Polska
Koordynator d/s Magazynów (logstyka marketowa)
arządzanie, administrowanie i optymalizacja pracy 5 magazynów (surowce, opakowania i produkty gotowe) - silos i młyn zbożowy, chłodnia mięsna niskich temperatur, 2 magazyny dystrybucyjne - łącznie ~35000 palet,
kierowanie, wyznaczanie zadań oraz oceny roczne i śródroczne zespołu logistyki odpowiedzialnego za kontrolę i poprawność stocku,
zarządzanie i koordynacja pracy dystrybucji na rynku polskim (Raben i FM Logistics),
spotkania operacyjne u klientów (Silopol Płock, Agromaks Mizerka, Raben Gądki, FM Logistic Mszczonów),
ścisła współpraca z 3 fabrykami (słodycze, karma dla zwierząt i produkcja mleka),
współpraca z działami jakości, R&D, logistyki fabrycznej i marketowej, obsługi klienta, sprzedaży,
przeprowadzanie procedur typu recall,
rozliczanie kosztów logistycznych,
przeprowadzanie inwentaryzacji rocznych i śródrocznych,
przygotowywanie oraz analiza danych LCC, S&OP, KPI, freshness, scorecard,
przechodzenie audytów przeprowadzanych przez firmę zewnętrzną (PricewaterhouseCoopers - pwc)
obsługa systemów CRP, ERP - System 21, SAP R/3 moduły logistyki i finansowe" biegła obsługa pakietu Office, Lotus Notes i wielu innych

Osiągnięcia:
Szkolenia pracowników logistyki oraz fabryk z obsługi systemu SAP R/3 (30 osób) z zakresu zarządzania zapasami, dystrybucji oraz komunikatów EDI. Za profesjonalne wdrożenie oraz zarządzanie zespołem otrzymałem prestiżową nagrodę.
Mars Polska
Przedstawiciel Handlowy d/s Sieci Międzynarodowych
sprzedaż produktów, negocjacje umów, ustalanie gazetek i realizacja planów,
spotkania biznesowe z kluczowymi klientami (Makro, Tesco, Carrefour, Auchan),
operowanie budżetem promocyjnym,
przygotowywanie oraz wdrażanie planogramów w oparciu o Zarządzanie Kategoriami,

Osiągnięcia:
Samodzielne opanowanie programu CatMan i samodzielne przygotowywanie planogramów dla klientów połączone z badaniem skuteczności realizacji zadań. (klienci E.Leclerc Warszawa al. Jerozolimskie, Lublin ul. Turystyczna i ul. Zana).
Dzięki proaktywnej postawie otrzymywałem oceny roczne powyżej standardu
Mars Polska
Przedstawiciel Handlowy
sprzedaż produktów w średnich i dużych sklepach (30-500m2), hurtowniach i sieciach lokalnych,
rozwój lokalnego rynku segmentu słodyczy (Mars, Snickers, Twix i inne), dań gotowych (Uncle Ben’s i Dolmio) oraz karmy dla zwierząt (Pedigree, Chappi, Whiskas, Kitekat)," budowanie silnej pozycji w strefie przykasowej,
budowanie segmentu karmy dla zwierząt w sklepach tradycyjnych,
przeprowadzanie akcji promocyjnych (lokalnych i centralnych),
Logo
Grafik komputerowy, Serwisant sprzętu komputerowego
Agencja Reklamowa Repro Sp. C. Koszalin
Opracowywałem projekty graficzne (katalogi, foldery, kalendarze, wizytówki, itp.) dla firm i osób indywidualnych, byłem administratorem firmowej sieci komuterowej.
Politechnika Koszalińska
Administrator uczelnianej sieci komputerowej
Politechnika Koszalińska w Koszalinie
Administrowałem uczelnianą siecią komputerową, opartą na systemie operacyjnym UNIX (zakładałem konta uźytkowników, przydzielałem odpowiednie uprawnienia)

Szkolenia i kursy

wrzesień 2007 - kurs j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym - Szkoła językowa Ambit
luty 2007 - Jak rozwijać firmę? Systemy zarządzania MMŚP - Akademia PARP
maj 2006 – Lean Logistic – dr Remigiusz Horbal, Politechnika Wrocławska
styczeń 2006 - Warsztaty Mapowania Strumienia Wartości dla linii Moulding - Dział Szkoleń Masterfoods Polska
grudzień 2005 - Rozwijanie umiejętności trenerskich Train the Trainer - Krystyna Daulas-Hładki, Independent Group
listopad 2005 - Zarządzanie łańcuchem dostaw: Best Practises - Centrum Finansowe Puławska, Warszawa KDK Info
luty 2005 - "Category Managment" - Dział Szkoleń Masterfoods Polska
grudzień 2004 - "Podstawy efektywnej współpracy z merchandiserem" - Piotr Fijewski, Intra
marzec 2004 - "Zarządzanie czasem" - Workdesign
listopad 2003 - "Asertywność i radzenie sobie ze stresem" - Piotr Fijewski, Intra
maj 2003 - "Umiejętności sprzedaży cz.III"- Dział Szkoleń Masterfoods Polska
luty 2002 - "Negocjacje" - Dział Szkoleń Masterfoods Polska
maj 2000 - "Umiejętności sprzedaży cz.II"- Dział Szkoleń Masterfoods Polska
wrzesień 1999 - "Umiejętności sprzedaży cz.I "- Dział Szkoleń Masterfoods Polska

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Inżynierskie Zastosowania Komputerów, magisterskie
Politechnika Koszalińska

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Fotografia, Astronomia, Nurkowanie, Podróżowanie, Obróbka komputerowa obrazów i materiałów wideo

Organizacje

Mój profil w LinkedIn:
http://www.linkedin.com/in/robertlajtar

Inne

Brałem udział podczas wdrażania systemu SAP R/3 w firmie Masterfoods, przygotowywałem dane do migracji z systemu S21 do SAP, szkoliłem uźytkowników oraz po wdroźeniu nowego systemu kierowałem grupą kontrolującą i eliminującą błędy związane z transmisją komunikatów EDI pomiędzy systemem SAP a systemami Magazynowymi.

Uczestniczyłem w projekcie LEAN w dziale logistyki.

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.