Umiejętności
Projektowanie
Fotografia cyfrowa
Marketing
Microsoft Office
Podróże
Sprzedaż
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie zawodowe
Kierownik salonu firmowego
1. Zapewnienie Klientom obsługi na najwyższym , modelowym poziomie,
2. Modelowa znajomość produktu,
3. Dbałość o relacje ze Stałymi Klientami,
4.Tworzenie wizji i założeń strategicznych Firmy,
5. Wdrażanie zmian i decyzji Zarządu Firmy,
6. Przestrzeganie standardów Firmy,
7.Terminowe przygotowywanie raportów,
8. Nadzór nad inwentaryzacjami,
9. Organizacja , nadzór pracy i wyznaczanie celów podległemu zespołowi Pracowników,
10. Wyznaczanie celów sprzedażowych,
11. Szkolenie Pracowników w zakresie obsługi klienta, produktu, procedur, VM i MTM,
12. Rekrutacja Pracowników,
13. Zarządzanie Salonami Vistula i Wólczanka .
14. Koordynacja otwarć nowych salonów Vistula i Wólczanka.
2. Modelowa znajomość produktu,
3. Dbałość o relacje ze Stałymi Klientami,
4.Tworzenie wizji i założeń strategicznych Firmy,
5. Wdrażanie zmian i decyzji Zarządu Firmy,
6. Przestrzeganie standardów Firmy,
7.Terminowe przygotowywanie raportów,
8. Nadzór nad inwentaryzacjami,
9. Organizacja , nadzór pracy i wyznaczanie celów podległemu zespołowi Pracowników,
10. Wyznaczanie celów sprzedażowych,
11. Szkolenie Pracowników w zakresie obsługi klienta, produktu, procedur, VM i MTM,
12. Rekrutacja Pracowników,
13. Zarządzanie Salonami Vistula i Wólczanka .
14. Koordynacja otwarć nowych salonów Vistula i Wólczanka.
Ekspert ds. stylizacji MTM - Starszy doradca klienta - VISTULA
- modelowa prezentacja projektu MTM,
- dbałość o relacje ze stałymi klientami MTM,
- aktywny udział w spotkaniach z Klientem MTM,
- realizacja planów sprzedazy MTM salonu,
- odpowiedzialność za zadania zlecone przez Kierownika Salonu,
-wykonywanie modelowej ekspozycji towaru wg standardów Firmy,
-
- dbałość o relacje ze stałymi klientami MTM,
- aktywny udział w spotkaniach z Klientem MTM,
- realizacja planów sprzedazy MTM salonu,
- odpowiedzialność za zadania zlecone przez Kierownika Salonu,
-wykonywanie modelowej ekspozycji towaru wg standardów Firmy,
-
Starszy doradca klienta - Vistula
- profesjonalna obsługa klienta
- prawidłowa ekspozycja towaru na sali sprzedaży,
- przyjmowanie zleceń MTM ( garnitur szyty na miare) od klientów wymagających,
- dbanie o relacje ze stałymi klientami,
- terminowe wykonywanie poleceń i zadań wyznaczonych przez przełożonego
- prawidłowa ekspozycja towaru na sali sprzedaży,
- przyjmowanie zleceń MTM ( garnitur szyty na miare) od klientów wymagających,
- dbanie o relacje ze stałymi klientami,
- terminowe wykonywanie poleceń i zadań wyznaczonych przez przełożonego
Szkolenia i kursy
- "Marketing w małej firmie"
- "Mój pomysł na firmę"
- "Finanse w małej firmie"
- "Mój pomysł na firmę"
- "Finanse w małej firmie"
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
- fotografia,
- moda,
- projektowanie dodatków ( muchy),
- podróze,
- moda,
- projektowanie dodatków ( muchy),
- podróze,
Organizacje
czerwiec - lipiec 2007r
lipiec- sierpień 2011r - Wolontariusz w Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego w Helu.
lipiec- sierpień 2011r - Wolontariusz w Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego w Helu.
Inne
od 1.02.2016 do 31.12.2016 zarządzanie Butikiem Wólczanka Galeria Pomorska Bydgoszcz .
od 1.10.2017 - zarządzanie Butikiem Wólczanka Focus Bydgoszcz
od 1.10.2017 - zarządzanie Butikiem Wólczanka Focus Bydgoszcz
Grupy
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.