Umiejętności
Rozwój Call Center
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż bezpośrednia
Rozwój osobisty
Zarządzanie Sprzedażą
Selekcja CV
Selekcja kandydatów
Technologie mobilne
Psychologia
zarządzanie czasem pracy własnej i zespołu
Coaching i motywacja
Telesales
Prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Języki
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Wdrożenia
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Ubezpieczeniowo Finansowych, nadzór nad wykonaniem celu biznesowego nałożonego na Oddział.
Wdrożenie i nadzorowanie prawidłowego wykonywania czynności przez Przedstawicieli;
- monitoring aktywności Przedstawicieli z Zespołu;
- kreowanie aktywności Zespołu i poszczególnych Przedstawicieli;
- realizacja celu indywidualnego Menadżera Funkcyjnego;
- rekrutacja oraz wdrożenie nowych Przedstawicieli;
- udzielanie Przedstawicielom wykonującym czynności w ramach Placówki, konsultacji dotyczących produktów podmiotów Grupy NN w Polsce.
Coaching i mentoring podległego zespołu
Wdrożenie i nadzorowanie prawidłowego wykonywania czynności przez Przedstawicieli;
- monitoring aktywności Przedstawicieli z Zespołu;
- kreowanie aktywności Zespołu i poszczególnych Przedstawicieli;
- realizacja celu indywidualnego Menadżera Funkcyjnego;
- rekrutacja oraz wdrożenie nowych Przedstawicieli;
- udzielanie Przedstawicielom wykonującym czynności w ramach Placówki, konsultacji dotyczących produktów podmiotów Grupy NN w Polsce.
Coaching i mentoring podległego zespołu
Trener biznesu
Trener biznesu -- własna działalność
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:
szkoleń techniczno-produktowych
szkoleń adaptacyjnych Call Center
coaching indywidualny
technik sprzedaży
Praca w zespołach projektowych oraz jako trener biznesu - przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu:
- profesjonalna obsługa Klienta
- skuteczna komunikacja i sprzedaż
- technik sprzedaży
- telemarketingu i telesales
- warsztaty kreatywne
- motywowanie pracowników
- zarządzanie relacjami z Klientami w oparciu o systemy CRM
- szkolenia eksperckie: wprowadzanie nowych produktów do sieci sprzedaży
Uczestnictwo i wsparcie we wdrażaniu i zdobyciu certyfikatu COPC dla Call Center Orange Polska w Lublinie
Doświadczenie trenerskie zdobyte we współpracy z firmami: PTK Centertel, Telekomunikacja Polska S.A., Orange Customer Service, Orange Polska
Ponad 10 tyś godzin na sali szkoleniowej, niezliczona ilość "indywidualności" na szkoleniach, każda wniosła coś świeżego...... Siebie :)
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:
szkoleń techniczno-produktowych
szkoleń adaptacyjnych Call Center
coaching indywidualny
technik sprzedaży
Praca w zespołach projektowych oraz jako trener biznesu - przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu:
- profesjonalna obsługa Klienta
- skuteczna komunikacja i sprzedaż
- technik sprzedaży
- telemarketingu i telesales
- warsztaty kreatywne
- motywowanie pracowników
- zarządzanie relacjami z Klientami w oparciu o systemy CRM
- szkolenia eksperckie: wprowadzanie nowych produktów do sieci sprzedaży
Uczestnictwo i wsparcie we wdrażaniu i zdobyciu certyfikatu COPC dla Call Center Orange Polska w Lublinie
Doświadczenie trenerskie zdobyte we współpracy z firmami: PTK Centertel, Telekomunikacja Polska S.A., Orange Customer Service, Orange Polska
Ponad 10 tyś godzin na sali szkoleniowej, niezliczona ilość "indywidualności" na szkoleniach, każda wniosła coś świeżego...... Siebie :)
wystawiono
Robert to Trener, który specjalizuje się w szkoleniach systemowych, ma bogate doświadczenie w zakresie ich obsługi. Jest osobą rzetelną, zawsze dobrze przygotowaną merytorycznie do zajęć i chociaż jest bardzo wymagający, jako Trener, jest przez to skuteczny i bardzo lubiany przez uczestników szkoleń. Jest też dobrym kolegą angażującym się zawsze wtedy, kiedy wie, że może pomóc.
specjalista ds obsługi klientów
- telefoniczna obsługa Klientów w oparciu o obowiązujące standardy biznesowe
- telefoniczna sprzedaż usług i promowanie ofert oraz utrzymanie Klienta
- obsługa pisemnych zgłoszeń reklamacyjnych oraz innej korespondencji Klientów
- koordynowanie procesów obsługi zgłoszeń reklamacyjnych
- zaawansowana obsługa techniczna mobile (technologie mobile)
- telefoniczna sprzedaż usług i promowanie ofert oraz utrzymanie Klienta
- obsługa pisemnych zgłoszeń reklamacyjnych oraz innej korespondencji Klientów
- koordynowanie procesów obsługi zgłoszeń reklamacyjnych
- zaawansowana obsługa techniczna mobile (technologie mobile)
Szkolenia i kursy
Prowadzenie szkoleń tematycznych: „Sprzedaż Profesjonalna”, „Upselling i Crosseling”, „Sztuka przyjmowania reklamacji”, „
Prowadzenie szkoleń z zakresu IT dla grup adaptacyjnych, jak również kardy kierowniczej.
Prowadzenie szkoleń z ofert produktowych Orange dla pracowników Orange Polska S.A.
Szkolenia z zakresu obsługi systemów CRM, OPTIPOS, nBUK
Obsługa Klientów Ofert Konwergentnych z zakresu doradztwa świadczonych ofert i usług, rozwiązywanie problemów technicznych w ramach BOKI Technika
Uczestnictwo w Warsztatach:
09/2013
Warsztat produktów Aple
Aple
05/2013
Train the Trainers skuteczna sprzedaż
Szkolenie wewnętrzne Orange Polska
10/2011
Warsztat produktowy sprzętu Nokia
Nokia
06/2005
Szkolenie z „profesjonalna obsługa klienta”
"JET"
Prowadzenie szkoleń z zakresu IT dla grup adaptacyjnych, jak również kardy kierowniczej.
Prowadzenie szkoleń z ofert produktowych Orange dla pracowników Orange Polska S.A.
Szkolenia z zakresu obsługi systemów CRM, OPTIPOS, nBUK
Obsługa Klientów Ofert Konwergentnych z zakresu doradztwa świadczonych ofert i usług, rozwiązywanie problemów technicznych w ramach BOKI Technika
Uczestnictwo w Warsztatach:
09/2013
Warsztat produktów Aple
Aple
05/2013
Train the Trainers skuteczna sprzedaż
Szkolenie wewnętrzne Orange Polska
10/2011
Warsztat produktowy sprzętu Nokia
Nokia
06/2005
Szkolenie z „profesjonalna obsługa klienta”
"JET"
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Inne
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Psychologia małego człowieka, psychologia sprzedaży, technologie telekomunikacyjne, motoryzacja, gotowanie
Inne
Ławnik Sadu Okręgowego IV Wydział Karny w Lublinie w okresie 01/2001-12/2008
Grupy
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie Sprzedażą
Klub menedżerów sprzedaży. Forum dyskusyjne dyrektorów i menedżerów sprzedaży. Kierowanie zespołem handlowców, motywowanie sprzedawców, realizacja targetów, szkolenie i coaching, aktywizacja rynku.