Robert Kotliński

Dyrektor Struktury Sprzedaży w Generali Finance
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Rozwój Call Center rekrutacja Zarządzanie zespołem Sprzedaż bezpośrednia Rozwój osobisty Zarządzanie Sprzedażą Selekcja CV Selekcja kandydatów Technologie mobilne Psychologia zarządzanie czasem pracy własnej i zespołu Coaching i motywacja Telesales Prowadzenie szkoleń sprzedażowych

Języki

rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Generali Polska
Dyrektor oddziału
Odpowiedzialny z rozwój struktury oddziału i bieżące monitorowanie realizacji nałożonych celów strategicznych grypy Generali
Wyławianie Talentów oraz Coaching i Mentoring podległego zespołu
Nationale-Nederlanden
Manager ds. Wdrożenia
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Ubezpieczeniowo Finansowych, nadzór nad wykonaniem celu biznesowego nałożonego na Oddział.
Wdrożenie i nadzorowanie prawidłowego wykonywania czynności przez Przedstawicieli;
- monitoring aktywności Przedstawicieli z Zespołu;
- kreowanie aktywności Zespołu i poszczególnych Przedstawicieli;
- realizacja celu indywidualnego Menadżera Funkcyjnego;
- rekrutacja oraz wdrożenie nowych Przedstawicieli;
- udzielanie Przedstawicielom wykonującym czynności w ramach Placówki, konsultacji dotyczących produktów podmiotów Grupy NN w Polsce.
Coaching i mentoring podległego zespołu
Orange Polska S.A.
Trener biznesu
Trener biznesu -- własna działalność

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:

szkoleń techniczno-produktowych
szkoleń adaptacyjnych Call Center
coaching indywidualny
technik sprzedaży

Praca w zespołach projektowych oraz jako trener biznesu - przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu:
- profesjonalna obsługa Klienta
- skuteczna komunikacja i sprzedaż
- technik sprzedaży
- telemarketingu i telesales
- warsztaty kreatywne
- motywowanie pracowników
- zarządzanie relacjami z Klientami w oparciu o systemy CRM
- szkolenia eksperckie: wprowadzanie nowych produktów do sieci sprzedaży

Uczestnictwo i wsparcie we wdrażaniu i zdobyciu certyfikatu COPC dla Call Center Orange Polska w Lublinie

Doświadczenie trenerskie zdobyte we współpracy z firmami: PTK Centertel, Telekomunikacja Polska S.A., Orange Customer Service, Orange Polska

Ponad 10 tyś godzin na sali szkoleniowej, niezliczona ilość "indywidualności" na szkoleniach, każda wniosła coś świeżego...... Siebie :)
Elżbieta Bieniek
Elżbieta Bieniek · współpracownik
wystawiono
Robert to Trener, który specjalizuje się w szkoleniach systemowych, ma bogate doświadczenie w zakresie ich obsługi. Jest osobą rzetelną, zawsze dobrze przygotowaną merytorycznie do zajęć i chociaż jest bardzo wymagający, jako Trener, jest przez to skuteczny i bardzo lubiany przez uczestników szkoleń. Jest też dobrym kolegą angażującym się zawsze wtedy, kiedy wie, że może pomóc.
Orange Polska S.A.
specjalista ds obsługi klientów
- telefoniczna obsługa Klientów w oparciu o obowiązujące standardy biznesowe
- telefoniczna sprzedaż usług i promowanie ofert oraz utrzymanie Klienta
- obsługa pisemnych zgłoszeń reklamacyjnych oraz innej korespondencji Klientów
- koordynowanie procesów obsługi zgłoszeń reklamacyjnych
- zaawansowana obsługa techniczna mobile (technologie mobile)

Szkolenia i kursy

Prowadzenie szkoleń tematycznych: „Sprzedaż Profesjonalna”, „Upselling i Crosseling”, „Sztuka przyjmowania reklamacji”, „
Prowadzenie szkoleń z zakresu IT dla grup adaptacyjnych, jak również kardy kierowniczej.
Prowadzenie szkoleń z ofert produktowych Orange dla pracowników Orange Polska S.A.
Szkolenia z zakresu obsługi systemów CRM, OPTIPOS, nBUK
Obsługa Klientów Ofert Konwergentnych z zakresu doradztwa świadczonych ofert i usług, rozwiązywanie problemów technicznych w ramach BOKI Technika

Uczestnictwo w Warsztatach:
09/2013
Warsztat produktów Aple
Aple
05/2013
Train the Trainers skuteczna sprzedaż
Szkolenie wewnętrzne Orange Polska
10/2011
Warsztat produktowy sprzętu Nokia
Nokia
06/2005
Szkolenie z „profesjonalna obsługa klienta”
"JET"

Edukacja

Logo
Rzeczoznawca Majątkowy, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Zarządzania - Szkoła Wyższa w Warszawie
Logo
Prawa i Administracji, magisterskie
UMCS Lublin
Logo
Prawi i Administracja, licencjackie
UMCS Lublin

Specjalizacje

Call Center
Inne
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój

Zainteresowania

Psychologia małego człowieka, psychologia sprzedaży, technologie telekomunikacyjne, motoryzacja, gotowanie

Inne

Ławnik Sadu Okręgowego IV Wydział Karny w Lublinie w okresie 01/2001-12/2008

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Sprzedaż w TP
Sprzedaż w TP
Grupa skupia siły sprzedażowe największego polskiego operatora
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie Sprzedażą
Klub menedżerów sprzedaży. Forum dyskusyjne dyrektorów i menedżerów sprzedaży. Kierowanie zespołem handlowców, motywowanie sprzedawców, realizacja targetów, szkolenie i coaching, aktywizacja rynku.