Umiejętności
Reklama
Zarządzanie personelem
Rekrutacja
Obsługa systemu SAP
prowadzenie szkoleń i prezentacji
Zarządzanie oddziałem firmy
Zarządzanie stacją obsługi samochodów
Zarządzanie sprzedażą i sklepem
Uprawnienia pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu
MS Office, Windows, dobra znajomość obsługi komputera
Wprowadzanie nowych towarów i usług
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi
Zarządzanie rachunkiem wyników (pilotaż realizacji celów biznesowych, kosztów funkcjonowania itp.)
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu sprzedaży/Sprzedawca
- Zarządzanie działem handlowym centrum dystrybucyjnego
- Utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami.
- Kontrola realizacji celów finansowych i podejmowanie odpowiednich działań..
- Zarządzanie personelem działu poprzez rekrutację, szkolenia, motywowanie, rozwój.
- Monitorowanie jakości pracy przedstawicieli handlowych, sprzedawców
- Nadzór nad terminowością płatności klientów.
- Utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami.
- Kontrola realizacji celów finansowych i podejmowanie odpowiednich działań..
- Zarządzanie personelem działu poprzez rekrutację, szkolenia, motywowanie, rozwój.
- Monitorowanie jakości pracy przedstawicieli handlowych, sprzedawców
- Nadzór nad terminowością płatności klientów.
Kierownik oddziału
Zarządzanie odziałem należącym do sieci hurtowni części samochodowych.
- planowanie celów finansowych oddziału
- bieżąca analiza wyników finansowych i podejmowanie odpowiednich decyzji mających na celu zapewnienie odpowiedniej rentowności (obrót, marża, koszty…)
- bieżąca analiza konkurencji i podejmowanie odpowiednich działań
- zarządzanie zespołem podległych pracowników (sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, magazynierzy, kasjerki)
- utrzymywanie dobrego kontaktu z kluczowymi klientami oddziału i dbałość o jakość obsługi wszystkich klientów
- współpraca z firmą transportową i dbałość o terminowość dowozu towaru do klienta
- kontrola realizacji umów lojalnościowych przez klientów
- organizowanie szkoleń dla klientów
- planowanie celów finansowych oddziału
- bieżąca analiza wyników finansowych i podejmowanie odpowiednich decyzji mających na celu zapewnienie odpowiedniej rentowności (obrót, marża, koszty…)
- bieżąca analiza konkurencji i podejmowanie odpowiednich działań
- zarządzanie zespołem podległych pracowników (sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, magazynierzy, kasjerki)
- utrzymywanie dobrego kontaktu z kluczowymi klientami oddziału i dbałość o jakość obsługi wszystkich klientów
- współpraca z firmą transportową i dbałość o terminowość dowozu towaru do klienta
- kontrola realizacji umów lojalnościowych przez klientów
- organizowanie szkoleń dla klientów
Dyrektor oddziału
1. Zarządzanie wynikiem ekonomicznym centrum, a w szczególności:
- analizowanie na bieżąco rachunku wyników, wskaźników ekonomicznych i podejmowanie odpowiednich działań.
- realizacja planów sprzedażowych oraz wykonywanie odpowiednich raportów
- kontrola kosztów funkcjonowania
- określanie celów biznesowych dla poszczególnych działów
- analiza konkurencji
2. Zarządzanie podległym 23 osobowym zespołem składającym się z kierowników działów, sprzedawców, mechaników, magazyniera, a w szczególności:
- organizowanie i planowanie czasu pracy
- rozwijanie profesjonalizmu ekipy
- rekrutacja nowych pracowników
- określanie potrzeb szkoleniowych, a także organizowanie i prowadzenie szkoleń
- pilnowanie przestrzegania prawa pracy, regulaminów i zasad BHP
- dbałość o dobrą atmosferę i zdrową rywalizację.
3. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (reklama, centrum handlowe, firmy świadczące usługi dla firmy itp.)
4. Odpowiedzialność za stan techniczny budynku, jak i wszystkich urządzeń na jego terenie.
5. A także:
- wprowadzanie systemu SAP w firmie
- informatyzacja zarządzania stacją obsługi samochodów
- wprowadzanie nowych produktów i usług do oferty firmy
- prowadzenie testów, pilotów nowych usług stacji obsługi, nowych rozwiązań informatycznych.
- analizowanie na bieżąco rachunku wyników, wskaźników ekonomicznych i podejmowanie odpowiednich działań.
- realizacja planów sprzedażowych oraz wykonywanie odpowiednich raportów
- kontrola kosztów funkcjonowania
- określanie celów biznesowych dla poszczególnych działów
- analiza konkurencji
2. Zarządzanie podległym 23 osobowym zespołem składającym się z kierowników działów, sprzedawców, mechaników, magazyniera, a w szczególności:
- organizowanie i planowanie czasu pracy
- rozwijanie profesjonalizmu ekipy
- rekrutacja nowych pracowników
- określanie potrzeb szkoleniowych, a także organizowanie i prowadzenie szkoleń
- pilnowanie przestrzegania prawa pracy, regulaminów i zasad BHP
- dbałość o dobrą atmosferę i zdrową rywalizację.
3. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (reklama, centrum handlowe, firmy świadczące usługi dla firmy itp.)
4. Odpowiedzialność za stan techniczny budynku, jak i wszystkich urządzeń na jego terenie.
5. A także:
- wprowadzanie systemu SAP w firmie
- informatyzacja zarządzania stacją obsługi samochodów
- wprowadzanie nowych produktów i usług do oferty firmy
- prowadzenie testów, pilotów nowych usług stacji obsługi, nowych rozwiązań informatycznych.
Kierownik Sklepu
- zarządzanie wynikiem handlowym sklepu
- zarządzanie ekipą sprzedawców (planowanie i organizowanie czasu pracy, wyznaczanie indywidualnych celów sprzedażowych, ocenianie jakości pracy)
- zamówienia towarów
- odpowiedzialność za fizyczną jakość sklepu
- rekrutacja
- szkolenia nowych pracowników
- rozpatrywanie trudniejszych reklamacji
- profesjonalna obsługa klienta
- zastępstwo dyrektora oddziału podczas jego nieobecności
- zarządzanie ekipą sprzedawców (planowanie i organizowanie czasu pracy, wyznaczanie indywidualnych celów sprzedażowych, ocenianie jakości pracy)
- zamówienia towarów
- odpowiedzialność za fizyczną jakość sklepu
- rekrutacja
- szkolenia nowych pracowników
- rozpatrywanie trudniejszych reklamacji
- profesjonalna obsługa klienta
- zastępstwo dyrektora oddziału podczas jego nieobecności
Konsultant Sprzedaży
- profesjonalna obsługa klienta na sklepie
- profesjonalna obsługa klientów recepcji stacji obsługi samochodów
- realizacja celów sprzedażowych przydzielonych działów sklepu
- zamówienia towarów
- szkolenia nowych sprzedawców
- dbałość o jakość fizyczną przydzielonych działów sklepu
- zastępstwo kierownika sklepu podczas jego nieobecności
- profesjonalna obsługa klientów recepcji stacji obsługi samochodów
- realizacja celów sprzedażowych przydzielonych działów sklepu
- zamówienia towarów
- szkolenia nowych sprzedawców
- dbałość o jakość fizyczną przydzielonych działów sklepu
- zastępstwo kierownika sklepu podczas jego nieobecności
Sprzedawca
Profesjonalna obsługa klienta.
Zamówienia towaru.
Dbałość o jakość fizyczną sklepu.
Zamówienia towaru.
Dbałość o jakość fizyczną sklepu.
Szkolenia i kursy
Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu
Zarządzanie przez wartości
Akademia menadżerów
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż
Zarządzanie przez wartości
Akademia menadżerów
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Motoryzacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe