Umiejętności
Corel Draw
CRM
Google Adwords
Google Analytics
Google Docs
Google Webmaster Tools
Google+
Komunikacja Marketingowa
PPC
Project Management
SEO
Social Media Marketing
Web Analytics
Adobe Photoshop
CMS Joomla
BTL
Photoshop (podstawy)
CMS Wordpress
CMS Drupal
CMS Liferay
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
menedżer ds. marketingu
*zarządzanie stronami firmowymi (Liferay, Wordpress, Joomla)
*e-marketing
*zarządzanie kampaniami SEM (głównie PPC)
*wsparcie marketingowe departamentów sprzedaży, obsługi klienta oraz produktu, akcji CSR
*analityka internetowa (Google Analytics, UX)
*analiza konkurencji w Internecie (Social Media, strony www [funkcjonalności i design], e-reklama)
*e-marketing
*zarządzanie kampaniami SEM (głównie PPC)
*wsparcie marketingowe departamentów sprzedaży, obsługi klienta oraz produktu, akcji CSR
*analityka internetowa (Google Analytics, UX)
*analiza konkurencji w Internecie (Social Media, strony www [funkcjonalności i design], e-reklama)
specjalista ds. marketingu i PR
* marketing internetowy
* profesjonalna obsługa kampanii PPC (AdWords, Remarketing)
* media społecznościowe Web 2.0 (Facebook, Google+, Pinterest, Linkedin)
* zarządzanie różnymi panelami CMS (strony firmowe, Intranet, Extranet)
* raportowanie i analizy (na podstawie Google Analytics - obsługa zaawansowana)
* działania PR
* tworzenie i redagowanie tekstów
* marketing wirusowy
* drobne prace graficzne (Corel Draw, Photoshop)
* monitorowanie działań konkurencji
* pozycjonowanie (SEO), budowa dedykowanego zaplecza
* prowadzenie blogów produktowych i zaplecza SEO
* współpraca z Zarządem Spółki
* profesjonalna obsługa kampanii PPC (AdWords, Remarketing)
* media społecznościowe Web 2.0 (Facebook, Google+, Pinterest, Linkedin)
* zarządzanie różnymi panelami CMS (strony firmowe, Intranet, Extranet)
* raportowanie i analizy (na podstawie Google Analytics - obsługa zaawansowana)
* działania PR
* tworzenie i redagowanie tekstów
* marketing wirusowy
* drobne prace graficzne (Corel Draw, Photoshop)
* monitorowanie działań konkurencji
* pozycjonowanie (SEO), budowa dedykowanego zaplecza
* prowadzenie blogów produktowych i zaplecza SEO
* współpraca z Zarządem Spółki
wystawiono
Robert Kłoczko pracował w Centrum Edukacji Kadr Sp. z o.o. na stanowisku menedżera ds. wdrożeń w Dziale Marketingu. Zajmował się reklamą interaktywną w Internecie i działaniami public relations. Dał się poznać jako świetny koordynator swojej pracy oraz podległych jemu pracowników. Z obowiązków jakimi go obdarzono wywiązywał się wzorowo, a ponadto wyróżniał się umiejętnością logicznego myślenia, dociekliwością oraz lojalnością wobec pracodawcy. Przyszłemu pracodawcy mogę zarekomendować Pana Robert Kłoczko z czystym sumieniem, jednocześnie dodając, iż swoim doświadczeniem wesprze każdą firmę i ukierunkuje jej działania w dobrą.
Z poważaniem
Agnieszka Bodzon
Z poważaniem
Agnieszka Bodzon
menedżer ds. wdrożeń
*zarządzanie działem marketingu
*planowanie budżetu i controlling wydatków budżetowych
*współpraca z Zarządem w celu ustalania strategii marketingowych
*tworzenie kreacji stron www i budowanie serwisów na różnych cms przy współpracy z programistą
*analiza efektywności działań reklamowych
*zarządzanie i przygotowanie akcji reklamowych w róznego rodzaju mediach (m.in. akcje mailingowe, PPC, prasa, radio)
*współpraca z agencjami reklamowymi/domami mediowymi
*działania PR (liczne inspirowane publikacje prasowe)
*opieka i aktualizacja portalu firmowego cek.pl, nadzorowanie pozycjonowania serwisu
* wprowadzanie nowych produktów, analiza działań konkurencji
*planowanie budżetu i controlling wydatków budżetowych
*współpraca z Zarządem w celu ustalania strategii marketingowych
*tworzenie kreacji stron www i budowanie serwisów na różnych cms przy współpracy z programistą
*analiza efektywności działań reklamowych
*zarządzanie i przygotowanie akcji reklamowych w róznego rodzaju mediach (m.in. akcje mailingowe, PPC, prasa, radio)
*współpraca z agencjami reklamowymi/domami mediowymi
*działania PR (liczne inspirowane publikacje prasowe)
*opieka i aktualizacja portalu firmowego cek.pl, nadzorowanie pozycjonowania serwisu
* wprowadzanie nowych produktów, analiza działań konkurencji
koordynator ds. reklamy
Firma Kulturalno-Oświatowa "MARKA"
*nadzorowanie i aktualizacja witryny internetowej
*koordynacja i controlling akcji reklamowych (szczególnie outdoor)
*budowanie bazy klientów
*tworzenie nowej oferty
*pomoc przy organizacji targów, spotkań itp.
*opracowywanie folderów reklamowych
*koordynacja i controlling akcji reklamowych (szczególnie outdoor)
*budowanie bazy klientów
*tworzenie nowej oferty
*pomoc przy organizacji targów, spotkań itp.
*opracowywanie folderów reklamowych
Projekty
Szkolenia i kursy
Zwiększenie innowacyjności sektora MŚP (szkolenie przeprowadzone przez Polską Akademię Rozwoju Przedsiębiorczości)
@-Innowacje w biznesie, Systemy CRM (konferencje przygotowana przez ABG Centrum Promocji Biznesu)
Advertising in Google (szkolenie przygotowane przez Ataxo)
Zarządzaj komunikacją, nie tylko treścią ( konferencja zorganizowana przez firmę K2 oraz Sitecore, 2013)
Warsztaty dotyczące wykorzystania narzędzi marketingowych w kampaniach dedykowanych urządzeniom mobilnym (w ramach 1 Targów Mobilnych na Stadionie Narodowym, 2014)
European Marketing Automation Congress (zorganizowany pod patronatem SALESmanago, 2014)
Konferencja „Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży – technologia i prawo” (organizator MultiExpo, 2015)
Szkolenie pt. Ekonomia behawioralna: wprowadzenie (Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2016)
@-Innowacje w biznesie, Systemy CRM (konferencje przygotowana przez ABG Centrum Promocji Biznesu)
Advertising in Google (szkolenie przygotowane przez Ataxo)
Zarządzaj komunikacją, nie tylko treścią ( konferencja zorganizowana przez firmę K2 oraz Sitecore, 2013)
Warsztaty dotyczące wykorzystania narzędzi marketingowych w kampaniach dedykowanych urządzeniom mobilnym (w ramach 1 Targów Mobilnych na Stadionie Narodowym, 2014)
European Marketing Automation Congress (zorganizowany pod patronatem SALESmanago, 2014)
Konferencja „Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży – technologia i prawo” (organizator MultiExpo, 2015)
Szkolenie pt. Ekonomia behawioralna: wprowadzenie (Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2016)
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Bezpieczna flota samochodowa
Rewolucyjne sposoby na zwiększenie bezpieczeństwa Twojej floty samochodowej w ruchu drogowym. Prezentujemy, dyskutujemy, porównujemy. Wszystko by zwiększyć bezpieczeństwo Twoich kierowców.
CATIA
CATIA czyli Computer Aided Three-dimensional Interactive Application - grupa użytkowników zintegrowanego systemu CAD/CAM/CAE firmy Dassault Systemes.
Employer Branding w Social Media
Employer Branding w Social Media. Miejsce nie tylko dla branży Human Resources.
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!