Umiejętności
Odpowiedzialność
Umiejętności analityczne
Świadomość marki
Zarządzanie Marką
Analiza danych
Psychologia rozwojowa
Inteligencja emocjonalna
inteligencja społeczna
Umiejętności interpersonalne
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Word
Neuromarketing
Rozwój osobisty
Filozofia polityczna
Politologia
PowerPoint
Praca projektowa
Retoryka
Planowanie strategiczne
Praca w zespole
Trade Marketing
lekkie pióro
Pasja
Erystyka
erudycja
Perswazja i wywieranie wpływu
Wizerunek & PR
Fascynacja codziennością
Emocjonomika
Psychologia zachowań konsumenckich
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Import Product Manager
Lagardere Travel Retail
1. Zarządzanie kategorią produktów importowych (dział non-food).
2. Zarządzanie sprzedażą I promocjami.
3. Projekty Trade-marketingowe. Planogramy, layouty, ekspozycja. Space plannig.
4. Zarządzanie stockiem.
5. Analizy.
6. Aktywna współpraca z punktami sprzedaży detalicznej (Inmedio, Relay, 1minute, Virgin, Discover, Jump).
7. Przeprowadzanie treningów I prezentacji.
2. Zarządzanie sprzedażą I promocjami.
3. Projekty Trade-marketingowe. Planogramy, layouty, ekspozycja. Space plannig.
4. Zarządzanie stockiem.
5. Analizy.
6. Aktywna współpraca z punktami sprzedaży detalicznej (Inmedio, Relay, 1minute, Virgin, Discover, Jump).
7. Przeprowadzanie treningów I prezentacji.
Key Account Manager
Verte S.A
1. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami I negocjowanie sezonowych aktywności sprzedażowych. 2. Przygotowywanie ofert biznesowych I zarządzanie procesem sprzedaży.
3. Implementacja projektów trade-marketingowych.
4. Nadzorowanie I współdziałanie z przedstawicielami handlowymi.
5. Bliska współpraca z magazynem centralnym I działem logistyki.
6. Współpraca z największymi firmami w Polsce : Jeronimo Martins Polska, Lidl, Carrefour, Selgros, Netto, Empik, Kolporter, PSB Mrówka, Inmedio, MediaStar, Leclerc...) 7. Codzienna praca z największymi brandami na świecie : Disney, Hasbro, Dream Works, Mattel, Warner Bros...
3. Implementacja projektów trade-marketingowych.
4. Nadzorowanie I współdziałanie z przedstawicielami handlowymi.
5. Bliska współpraca z magazynem centralnym I działem logistyki.
6. Współpraca z największymi firmami w Polsce : Jeronimo Martins Polska, Lidl, Carrefour, Selgros, Netto, Empik, Kolporter, PSB Mrówka, Inmedio, MediaStar, Leclerc...) 7. Codzienna praca z największymi brandami na świecie : Disney, Hasbro, Dream Works, Mattel, Warner Bros...
Junior Key Account Manager
1, Pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz utrzymywanie relacji biznesowych.
2. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji firmowych.
3. Ścisła współpraca z działem marketingu i działem sprzedaży.
4. Przygotowywanie raportów sprzedażowych
5. Przeprowadzanie analiz : rynku/sprzedaży/rentowności/marketingowych.
6. Realizacja planów sprzedażowych w dziale Wholesale (B2B) zgodnie z założonym budżetem.
7. Realizacja celów marżowych i zyskowności w dziale Wholesale.
8. Budowa wizerunku firmy oraz podległych brandów : Delimano, Dormeo, Wellneo, Top Shop.
Asortyment z kategorii : Wyposażenie domu (kuchnia, sypialnia, łazienka), AGD, DIY, artykuły apteczne, ogród.
2. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji firmowych.
3. Ścisła współpraca z działem marketingu i działem sprzedaży.
4. Przygotowywanie raportów sprzedażowych
5. Przeprowadzanie analiz : rynku/sprzedaży/rentowności/marketingowych.
6. Realizacja planów sprzedażowych w dziale Wholesale (B2B) zgodnie z założonym budżetem.
7. Realizacja celów marżowych i zyskowności w dziale Wholesale.
8. Budowa wizerunku firmy oraz podległych brandów : Delimano, Dormeo, Wellneo, Top Shop.
Asortyment z kategorii : Wyposażenie domu (kuchnia, sypialnia, łazienka), AGD, DIY, artykuły apteczne, ogród.
Sales Development Manager
1. Zarządzanie kategorią produktów Non-food.
2. Projekty trade-marketingowe.
3. Analizy (ofert; sprzedaży; rynku; konkurencji)
4. Zarządzanie programami lojalnościowymi.
5. Budowa planogramów, space planning.
6. Tworzenie prezentacji, raportów.
7. Utrzymywanie relacji z dostawcami.
8. Współpraca z category managerem, działem marketingu i logistyką.
9. Odpowiedzialność za wyniki finansowy : obrót, marżę I stock.
10. Odpowiedzialność za wizerunek kategorii.
2. Projekty trade-marketingowe.
3. Analizy (ofert; sprzedaży; rynku; konkurencji)
4. Zarządzanie programami lojalnościowymi.
5. Budowa planogramów, space planning.
6. Tworzenie prezentacji, raportów.
7. Utrzymywanie relacji z dostawcami.
8. Współpraca z category managerem, działem marketingu i logistyką.
9. Odpowiedzialność za wyniki finansowy : obrót, marżę I stock.
10. Odpowiedzialność za wizerunek kategorii.
Szkolenia i kursy
2014.02 Warsztaty Innowacyjności House Of Skills
2013.06 Sztuka prezentacji. Carrefour
2013.04 Microsoft PowerPoint OPENMIND
2013.03 Microsoft Excel OPENMIND
2013.03 Zarządzanie projektami Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
2010.11 Techniki negocjacyjne. Uniwersytet Warszawski
2010.07 Certyfikat Empik Language School - poziom średniozaawansowany. Empik Schoo
2013.06 Sztuka prezentacji. Carrefour
2013.04 Microsoft PowerPoint OPENMIND
2013.03 Microsoft Excel OPENMIND
2013.03 Zarządzanie projektami Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
2010.11 Techniki negocjacyjne. Uniwersytet Warszawski
2010.07 Certyfikat Empik Language School - poziom średniozaawansowany. Empik Schoo
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
1. Personality PR : mechanizmy kreowania wizerunku, techniki autoprezentacyjne, komunikacja niewerbalna, retoryka.
2. Funkcjonowanie PR produktu, PR korporacyjnego oraz PR politycznego w Polsce i na świecie.
3. Socjologiczne oraz antropologiczne mechanizmy relacji interpersonalnych.
4. Neuroanatomia. Konstrukcja i funkcjonowanie ludzkiego mózgu, w szczególności problematyka zjawisk afektywnych oraz podprogowych.
5. Historia myśli polityczno-filozoficznej.
6. Astronomia oraz fizyka kwantowa.
7. Piłka nożna – w szczególności liga angielska. Aczkolwiek fascynuję się również ligą niemiecką oraz hiszpańską.
8. Literatura naukowa oraz popularnonaukowa.
9. Historia oraz współczesne mechanizmy reklamy.
10. Psychologia zachowań konsumenckich.
11. Neuromarketing.
2. Funkcjonowanie PR produktu, PR korporacyjnego oraz PR politycznego w Polsce i na świecie.
3. Socjologiczne oraz antropologiczne mechanizmy relacji interpersonalnych.
4. Neuroanatomia. Konstrukcja i funkcjonowanie ludzkiego mózgu, w szczególności problematyka zjawisk afektywnych oraz podprogowych.
5. Historia myśli polityczno-filozoficznej.
6. Astronomia oraz fizyka kwantowa.
7. Piłka nożna – w szczególności liga angielska. Aczkolwiek fascynuję się również ligą niemiecką oraz hiszpańską.
8. Literatura naukowa oraz popularnonaukowa.
9. Historia oraz współczesne mechanizmy reklamy.
10. Psychologia zachowań konsumenckich.
11. Neuromarketing.
Inne
Laureat XVI edycji Grasz o Staż - za stworzenie projektu kampanii PR.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)