Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy IT – Praca dla osób z charakterem
-
Jak nie trzeba, to po co się meczyc ;)
Dzieki za podpowiedzi:) -
Baza została wykasowana, serwer zresetowany, projekt clean & build... Baza była pusta, bez tabel i tworzone zostały od nowa... Nawet jak ręcznie dodałem tabele sqlem to i tak max 64k było.
EDIT
Nie tabele tylko nową kolumne w tabeli.
Edit 2
Poradziłem sobie.
Delete MySQL
Install Oracle :)Robert Kawalec edytował(a) ten post dnia 10.02.11 o godzinie 09:22 -
Brakowało mi linijki @Column
@Lob
@Column(length=1048576)
public byte[] getPicture() {
return picture;
}
Ale po wstawieniu tego dalej mam 64k... Silnik bazy jest InnoBD. A jak zmienić z BLOB na Medium, albo LongBlob to nie mam pojecia... Jakies podpowiedzi? -
Witam.
również się podobnę bo temat dotyczy Mysqla i JPA2.
Aplikacja webowa, korzystająca z DB, przechowuje niewielkie w sumie pliki textowe w polu LOB. Wszystko śmiga jak trzeba. Chciałem przenieść się na MySQLa i po stworzeniu bazy przez aplikację został ustawiony rozmiar pola LOB na 64k. Nawet jak probuję wymusić większe rozmiary, to nie działa i ciagle jest 64k. Spotkał się ktoś z takim problemem?
Z góry dzięki za info i pomoc.
Pozdrawiam
R. -
ajtam ajtam, miał być rodzaj auta ;) jak powiem ze grnd voyagera to też bedzie smiesznie ;)
-
Mustapha Sahel:
Tomku, tego auta nie kupuje się z rozsądku. Eksploatacja droga, części drogie, serwis też, ale uśmiech na twarzy kierowcy - bezcenny :)
pozdrawiam
Z rozsądku kupuje się Espace albo 806:P -
W zależności od jakość egzemplarza a nie modelu. Wszystko się da wyeliminować. a co do LRów:) to tak jak z blondynkami i brunetkami: dowcipy o blondynkach wymyślają zazdrosne brunetki, a dowcipy o LR wymyślają zazdrośni ... ( jeepiarze, nissanowcy, oplowcy, isuzowcy, suzukowcy itp... )
Znajdziesz dobry model bedziesz zadowolony, nie wazne jakiej marki, kup taki jaki Ci się podoba i w dobrym stanie. -
http://rajdy4x4.pl/index.php/ida/8/
tu masz terminarze.
Szukaj dzielnie ale coś na ramie, a nie samonośne. I nie poddawaj sie i nie SUVuj :) ! -
Chciałbym podkreślić, że nikogo nie chce namawiać na członkostwo,składki, dodatki, naklejki, breloczki, baloniki i tym podobne duperelki pod publiczke.
Nie mam nic wspólnego z tą organizacją, ale jestem za ideą którą przekazuje Tread Lightly. Oklejania logiem i jeżdznie po młodnikach mija się z celem. Jeżdzenie bez niszczenia przyrody jest ideą którą ta "organizacja" przekazuje, a że chce mieć fundusze na działalność? No cóż... kapitalizm ;)
Jeździjmy tak, żebyśmy nie musieli się wstydzić wracać 2x w to samo miejsce, jeździjmy tak, żeby straż .... (w miejsce kropek wstaw odpowiednie służby) zatrzymała się obok i zaczęła oglądać a nie rozgrzewać długopisy na bloczkach mandatowych.
Wybaczcie, że odskoczyłem od tematu.
PS: Krzysztofie, jakieś plany wakacyjne na wyjazd zorganizowany z rodziną na wschód do którego mozna się podłączyć ;)?
PS2: Tomaszu! Landryna OK:) Jak Cie nie złamie, to Cie wzmocni ;) a wtedy utoniesz w tym hobby i sposobie na życie ;) -
A wtrącę się znowu bo fajnie się rozwija dyskusja:)
Na jednym z for internetowych o tematyce 4x4 (nie bedzie reklamy ;)) chodziło takie hasło: chcesz jeździć 4x4? wyłącz portfel, włącz tread lightly. Polecam zapamiętanie hasła i zapoznanie się z tą zasadą:
http://www.off-road.pl/index.php?option=com_content&vi...
Niestety ostatnimi czasy pojawia się coraz więcej skarg na "ofrołderów" którzy psują opinie całemu środowisku. Poczytajmy i zastanówmy się nad swoim postępowaniem. -
Tomasz Balczunas:
Panowie, słyszałem o tym konflikcie.
Wcześniej byłem za suzi viertarkami, ale one nie mają permamentnego napedu 4x4, tylko na tył( jazda po czarnym), dalikatniejsze do terenu i tiuningu-drogie części. Słabe i awaryjne diesle...Tomasz Balczunas edytował(a) ten post dnia 21.01.11 o godzinie 11:59
Hmmm troche to takie niezgodne z prawdą, ciekawe skąd takie przekonanie? Suza to jedno z najdzielniejszych autek w terenie ze względu na swoją masę i prostotę, części hmmm od cholery, zobacz na jakiolwiek sklep 4x4 i porównaj ceny z częściami do Parcha. Bardzo dużo jest tez "tuningowych" zamienników. Po co dizel jak jest 1.6 benzinen dość wysokoobrotowy?
pernamenty 4x4? I znowu pytanie: po co? Rozumiem w aucie przygotowanym do extremum, które porusza się na lawecie i w błocie po dach, ale inaczej dołączanie napędu jest IMO lepsze. mniejsze opory toczenia. Myślisz ze poczujesz różnicę w lipcu na asfalcie, a niech będzie i dla dobra dyskusji przyjmijmy zamiast asfaltu polną drogę w 30stopniowym upale, pomiędzy napędem 4x4 a 2x4? Watpię. A w zimie i w śniegu? zapinasz i jeżdzisz 4x4 :)
Kazdy był kiedyś, a większość jest ciagle początkujący, najważniejsze: brak pospiechu, szukaj, oglądaj, 2 razy patrz bardzo krytycznym okiem, a znajdziesz wreszcie swoją wymarzoną, wyśnioną, wspaniałą, niepowtarzalną, doskonałą, niezaspokojoną skarbonę bez dna, która jest kapryśna i nieprzewidywalna i wielokrotnie da Ci ostro po tyłku. I przez to, to hobby jest tak zaje... Starczy:) Sam się przekonasz:)
PS Landyrna jest najbardziej kapryśnym i nieprzewidywalnym autem 4x4, za to z ogromną duszą którą trzeba zaakceptować jeszcze przed kupnem, bo inaczej znienawidzisz to auto bardzo szybko.
Damian Pomaski:
land rovery są b. fajne, ale żeby nie było płaczu, to trzeba kupować świadomie
przebijają inne samochody pod wieloma względami: klasy, przyjemności z jazdy i posiadania, sztywnych mostów i sprężyn w wygodnym i wyciszonym nadwoziu, przełożeń, dobrym i ekonomicznym 300tdi
poza tym to jedne z najgorszych jakościowo samochodów 4x4 (ARO i ruskich sprzętów nie liczę), jeśli porównać je z autami japońskimi
:DDamian Pomaski edytował(a) ten post dnia 21.01.11 o godzinie 12:38
A jak mi tak dobrze idzie pisanie to sie odniosę do tej części wypowiedzi Damiana:
Klasa: to anglik więc klasa wylewa się drzwiami
przyjemność z jazdy: strasznie subiektywne, troche jest tak, ze Pańskie oko konia tuczy, dla mnie boczna szyba kierowcy była za blisko i rozbijałem łokieć;)
sztywne mosty: nie jest jedyny z 2 mostami, a czy one są najlepsze? a co znaczy najlepsze;)?
Wyciszonne nadwozie: Tomaszu, tylko nie porównuj z osobówkami:) w terenówce zawsze coś będzie huczeć, trzeszczec i pukać.
a silnika nie znam więc sie nie wypowiem.
Podsumowując: angielskie auta trzeba kochac i o nie dbać bardziej niż o japońskie.
Powodzenia na nowej drodze życia!!
PS: jeżdze oplem montereyem longiem i będę go bronił az do sprzedaży :) bo jest duży, dostojny i mieszczą się 2 kubki z kawą pomiędzy fotelami! -
Zapamiętaj... Plamki pod autem to znaczenie terenu a nie wycieki.
-
Grzegorz "Klamer" Jasiński:
znajdziesz w sklepie u Chermola
http://www.sklep4x4.pl/sklep/grupy/149.html
Rozmawiałem wstepnie z chlopakami, którzy robią zabudowę głośnikow w bagażniku, mogą się podjąć czegoś takiego. nie wiem jak dobrać gotowy do mojego auta. A jeżdze Montereyem... -
A jak chcesz szuflady to troszke dłubania jest, ale też prosto. plus 2 lub 4 prowadnice.
Ja się zastanawiam nad tunelem centralnym doczepianym do sufitu, na CB, jakieś mapki itp. Podobnie jak w vanach jest fabrycznie.
Robił ktoś coś podobnego? -
A wtrącę się trochę.
Jeśli to ma być 1 auto w teren to wybierz takie, które Ci się podoba i jest w jak najlepszym stanie technicznym. Gadanie: zgubisz to w terenie, pobijesz tamto jest cholernie na wyrost. I tak na początku wypady w teren kończyć się będą zaprzyjaźnianiem z łopatą i kopaniem. Wszystkiego trzeba doświadczyć, ale jak to mówią nasi sąsiedzi czesi: jak się nie przewrócisz to se nie poleżysz. Jakoś juz trochę się jeździ po tych błotach i żadnych części większych nie pogubiłem ;) no ale extremum to to nie jest;)
Kupno auta zmotanego wiąże się z brakiem przyjemności przeszukiwania Intenetu i wszelkich możliwych stron, forum i wybierania, myślenia, kalkulowania czy: Ironman jest lepszy niż OME, czy oponki BFG czy Coopery, czy 33" starczy a może walnąć 35" a może napędy nie wytrzymają!? Dodatkowo poznajesz auto od najmniejszej śrubki. Sam czujesz jak zmienia się jazda po każdej zmianie w aucie. Przy 3 samochodzie będziesz juz wiedział co się z czym wiążę;)
Jak chcesz mieć wszystko podane na tacy to wybierz coś zmotanego, ale nie aż tak jak ten parch. Tak jak było wspomniane: 3" to dużo. Jeśli zrobione było pod sprzedaż, to ciekawe czego nie zrobili. Cena dość atrakcyjna jak na wielkość przeróbek... 2" każde praktycznie auto wytrzyma bez większych przeróbek.
Więc podsumowując: jak najlepszy stan techniczny. Nie znasz się sam? zapytaj fachowców przez F. Poczytaj, popytaj na forum4x4.pl. Patrol jest fajny z zewnątrz, a w środku taki lekko ciasnawy się wydaje. Suza to większy quad. Ale co kto lubi:) Lubisz większe auta? popatrz na Trooper/monterey.
Następna sprawa: nie ma okazji, jak w życiu. Sprawdzaj, bądź strasznie krytyczny i będziesz zadowolony:) No i pamiętaj o pakiecie startowym, ale to w sumie każde auto wymaga.
No i powodzenia:) -
Witam.
Zrobiłem traskę Roztocze Wschodnie. IMO to nie są trasy tylko "terenowe", większość jest nastawiona na to, żeby na końcu jakiegoś odcinka zobaczyć coś ciekawego. A to bunkier, a to stary kościółek albo cmentarz. Jak ktoś kopie auto w błocie po okna to ta trasa będzie dla niego "asfaltowa". Dla mnie, kto 4x4 traktuje jak weekendową rozrywkę do jeżdzenia z rodziną to nie ma lepszego przewodnika. Trasy dobrane tak, żeby Yeti przejechało, ale są miejsca gdzie "poważna" terenówka moze 4 lapami pociągnąć a nawet reduktor włączyć. Co prawda przeważnie troche na wyrost ale zawsze ;)a jak mocniej popada to już całkiem miło może się zrobić i pobrudzić autko jak "prawdziwą przeprawówke" :) -
http://www.goldenline.pl/forum/samochody-terenowe-off-...
Troche informacji o LR. Takie tematy juz były poruszane. Bardzo dużo info na forum4x4.pl :) Ale żeby powiedzieć coś więcej to brakuje danych: jaka wersja, jaki silnik, jaki rocznik, po co na co i do czego :)
R. -
Hej!
Jako nowy uzytkownik społeczności 4x4 chciałbym wszystkich gorąco powitać. Od kilku tygodni jestem szczęsliwym posiadaczem opla montereya 3.1 TD i poszukuję ludzi z lubelskiego, a najlepiej z okolic Zamościa do wspólnych wyjazdów rekreacyjnych po niedokońca utwardzonych nawierzchniach pięknego roztocza:)
Pozdrawiam
Robert -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy NetBeans